پودر گیاهی و جادویی برای لاغری!


پودر گیاهی و جادویی برای لاغری!

پودر ۱۲ گیاه لاغری؛ معجزه‌ای که به دنبال آن بودیم!

این داروی موثر در زمینه لاغری، از بهترین گیاهان دارویی تهیه شده است. در کاهش وزن تاثیر به‌سزایی داشته و باعث می‌شود اضافه وزن شما به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کند.

این اتفاق را درکوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان عوارض جانبی برای ما رقم می‌زند. پودر ۱۲ گیاه لاغری با افزایش متابولیسم بدن و میزان چربی‌سوزی، چربی‌های شکمی را نیز از بین می‌برد.

از دیگر مزایای استفاده از این ترکیب، کاهش چربی خون و بهبود وضعیت سیستم گوارش هستند. همچنین می‌تواند از بالا رفتن وزن افراد مستعد به چاقی هم جلوگیری کند.

طول دوره مصرف این داروی گیاهی، به میزان وزن اضافه، بافت چربی، سطح متابولیسم و چندین عامل دیگر وابسته است. بهتر است این دارو را مانند سایر داروها تحت نظر پزشک خود مصرف کنید تا از بروز عوارض جلوگیری شده و بهترین نتیجه را بگیرید.

اجزای تشکیل‌دهنده پودر ۱۲ گیاه لاغری عبارتند از:

زنجبیل، فلفل سیاه، زیره، دارچین، قهوه سبز، گل محمدی، اسطوخودوس، خرنوب، سیر، چای سبز، انیسون، لیمو ترش.

پودر گیاهی و جادویی برای لاغری! | متخصص تغذیه اصفهان

صفحه اینستاگرام (متخصص تغذیه اصفهان)

اصلیترین مواد تشکیل دهنده پودر لاغری

این گیاه از آسیای جنوب شرقی آمده است و قرن‌هاست که در طب سنتی چینی استفاده می‌شود. زنجبیل دارای اثرات ضدالتهابی قوی است و به کاهش استرس اکسیداتیو در بدن کمک می‌کند. مکمل‌های حاوی زنجبیل می‌توانند به کاهش وزن بدن و نسبت دور کمر به باسن کمک کنند. زنجبیل همچنین به کاهش BMI و سطح انسولین و بالا رفتن سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

فلفل سیاه همان ادویه‌ای است که همیشه در قفسه ادویه‌های اکثر خانه‌ها یافت شده و کمتر غذایی بدون فلفل سیاه پخته می‌شود.

حاوی ترکیب قدرتمندی به نام پیپرین است که هم طعم تندی آن و هم اثرات کاهش وزن را تامین می‌کند. طبق برخی مطالعات، مصرف مکمل پیپرین به کاهش وزن بدن در موش‌هایی که رژیم غذایی پرچرب داشتند، کمک کرده است؛ حتی بدون تغییر در رژیم غذایی!

بنابراین سعی کنید تا جای ممکن این ادویه جذاب و موثر را از غذاهای خود حذف نکنید، مگر در صورتی که برای شما حساسیتی ایجاد کند. فلفل سیاه یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده پودر ۱۲ گیاه لاغری است.

این ادویه معطر، سرشار از آنتی‌اکسیدان است و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

دارچین به صورت ویژه در تثبیت میزان قند خون موثر است، که به کاهش اشتها و گرسنگی کمک می‌کند. دارچین همچنین ممکن است میزان آنزیم‌های گوارشی خاصی را کاهش دهد تا تجزیه کربوهیدرات‌ها را آهسته‌تر کند. این موضوع باعث می‌شود دیرتر احساس گرسنگی داشته باشید.

عصاره دانه قهوه سبز معمولا در بسیاری از مکمل‌های کاهش وزن مانند پودر ۱۲ گیاه لاغری یافت می‌شود. از دانه‌های قهوه که بو داده نشده‌اند تهیه می‌شود و حاوی اسید کلروژنیک بالایی است که تصور می‌شود اثراتی در زمینه کاهش وزن را به همراه دارد.

مصرف قهوه سبز در برخی افراد باعث کاهش شاخص توده بدنی (BMI) و چربی شکمی می‌شود؛ حتی بدون این که کالری دریافتی خود را تغییر دهند.
زیره

از سری گیاهانی است که به خاصیت چربی‌سوزی شهرت دارد. طبق یک مطالعه سه ماهه، زنانی که دو بار در روز ماست را با ۳ گرم زیره مصرف می‌کردند نسبت به گروهی که مصرف زیره را در برنامه غذایی خود نداشتند، وزن بیشتری را از دست دادند.

 


مطالب پیشنهادی سایت (متخصص تغذیه اصفهان):

انواع زیره برای لاغری کدامند؟

آیا زنیان برای لاغری مفید است؟





Source link