۷ هتل اقتصادی مشهد برای سفرهای مقرون به صرفه


ما ایرانیان هر فرصتی را برای سفر به آستان قدس رضوی غنیمت می‌شماریم و به‌همین‌خاطر است که شهر مشهد، همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌شود. بسیاری از افراد با تهیه بلیط قطار یزد مشهد راهی این شهر می‌شوند و سایر استان‌ها نیز مسافران قابل‌توجهی را روانه دیار خراسان می‌کنند؛ ازاین‌رو، بسیار مهم است که با جرئیات اقامت در شهر مشهد آشنا باشید تا سفری دلپذیر و به‌یادماندنی را تجربه کنید. یکی از موارد مهم، شناخت هتل‌های این شهر است. این مقاله را به معرفی هتل‌های اقتصادی مشهد اختصاص خواهیم داد تا افرادی که سفری اقتصادی و ارزان را در نظر دارند، از آن‌ها بهره‌مند شوند. همراه ما باشید.

معرفی هتل‌های ارزان و باکیفیت مشهد

تعدد مسافران شهر مشهد که ازجمله الطاف امام‌رضا علیه‌السلام به این شهر است، سبب‌ شده تا توجه ویژه‌ای به صنعت توریسم و بسترهای مربوط به آن شود. به‌عنوان‌مثال، در هر گوشه از این شهر، هتل‌های متنوعی ساخته می‌شوند تا میزبان زوار امام‌رضا باشند و به آن‌ها خدمت‌رسانی کنند. جالب است بدانید که هرساله هتل‌های جدیدی هم به فهرست اقامتگاه‌های موجود اضافه می‌شوند. تنوع این هتل‌ها مثال‌زدنی است. برخی از آن‌ها کاملا لوکس و مجلل هستند و برخی دیگر، حداقل امکانات موردنیاز برای اقامتی دلپذیر را ارائه می‌کنند. این موضوع سبب شده تا مسافران با هر میزان بودجه و هر سلیقه‌ای بتوانند هتلی را رزرو کنند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر، خرید بلیط قطار در زمان پیش فروش قطار را در نظر داشته باشید و یکی از هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند را رزرو کنید.

هتل خیام مشهد

یکی از هتل‌های ارزان و اقتصادی مشهد که می‌تواند هزینه‌های سفرتان را کاهش دهد، هتل خیام مشهد است. این هتل از نوع سه‌ستاره بوده و سابقه ۱۴ساله آن، گویای تجربه بالای پرسنل و کیفیت مطلوب خدمات است. هتل خیام در سال ۱۳۹۶، مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات و خدمات بهتری را به مسافران ارائه کند. در‌حال‌حاضر، ۷۰ واحد اقامتی در این هتل در دسترس‌ است. اتاق‌ها از نوع دوتخته و سه‌تخته هستند و سوئیت‌های چهار‌نفره نیز برای رزرو وجود دارند. هتل خیام در خیابان شیرازی واقع شده و دسترسی مطلوبی به حرم و جاذبه‌های دیگر مشهد دارد.

هتل خیام مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری یکی از هتل‌هایی است که در چند قدمی حرم امام‌رضا واقع شده و از این نظر، یکی از بهترین‌هاست؛ از‌سوی‌دیگر، این هتل دو‌ستاره بسیار اقتصادی و ارزان است و می‌توانید با رزرو آن، سفر کم‌خرجی را تجربه کنید. هتل جواهری در سال ۱۳۵۸، فعالیت خود را آغاز کرد و طی این سال‌ها همواره به بهترین‌شکل از مسافران میزبانی کرده است. در سال ۱۳۹۴، هتل مورد بازسازی قرار گرفت و به‌طور کامل مرمت شد. در‌حال‌حاضر، هتل جواهری در ۶ طبقه با ۶۵ اتاق، آماده پذیرایی از شماست.

هتل ایزد مشهد

هتل‌آپارتمان‌ها معمولا برای کاهش هزینه‌های سفر انتخاب مناسبی هستند. هتل ایزد یکی از هتل‌آپارتمان‌هایی است که در بلوار شارستان واقع شده و دسترسی مطلوبی به حرم دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶، افتتاح شد و مدت‌زمان زیادی از آغاز فعالیت آن نمی‌گذرد؛ ازاین‌رو، امکانات آن هنوز نو و باکیفیت هستند. هتل ایزد در ۷ طبقه با ۸۳ واحد اقامتی ساخته شده و می‌تواند هتلی مناسب برای اقامت در شهر مشهد باشد. پس از خرید بلیط قطار یزد مشهد، می‌توانید نسبت به رزرو هتل ایزد نیز اقدام کنید.

هتل ایزد مشهد

هتل دیدار

این‌که بتوانید در یک هتل ارزان و درعین‌حال نزدیک به حرم امام‌رضا اقامت داشته باشید، فرصتی استثنایی است که هتل دیدار در اختیارتان قرار بگیرد. هتل دیدار در نزدیکی بلوار امام‌رضا واقع شده و تنها چند دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل یک‌ستاره در سال ۱۳۸۷، با ۲۴ اتاق ساخته شد و در سال ۱۳۹۸، به‌طور‌کامل، مورد بازسازی قرار گرفت. در‌حال‌حاضر، هتل دیدار می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای سفری ارزان و باکیفیت به مشهد باشد.

هتل سرمد مشهد

هتل سرمد، هتل یک‌ستاره دیگری است که در نزدیکی حرم واقع شده و دسترسی خوبی به اقصانقاط مشهد دارد. کافیست چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به حرم امام‌رضا برسید. این هتل در سال ۱۳۹۰، ساخته شد و سپس در سال ۱۳۹۸، مورد بازسازی قرار گرفت. ۱۵ اتاق در این هتل ارزان‌قیمت وجود دارند که اگر به‌موقع اقدام کنید، می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

هتل‌آپارتمان ترنم

از دیگر هتل‌آپارتمان‌های ارزان و باکیفیت مشهد، می‌توان هتل‌آپارتمان ترنم را نام برد. این هتل در میدان بیت‌المقدس واقع شده و دسترسی مطلوبی به حرم دارد. همچنین کیفیت خدمات در آن ایده‌آل است و می‌توانید از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. این هتل در سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۵، به‌طور کامل بازسازی شد. این هتل ۴۰ واحد اقامتی دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل‌آپارتمان آفرین

آخرین هتلی که در این فهرست به شما معرفی می‌شود، هتل‌آپارتمان آفرین است که در دسته هتل‌های سه‌ستاره قرار می‌گیرد. پس‌ از سفر با بلیط قطار یزد مشهد، اقامت در هتل آفرین می‌تواند تجربه دلپذیری باشد. این هتل در سال ۱۳۹۲، بازسازی شده و در‌حال‌حاضر با ۸۸ واحد اقامتی پذیرای مهمانان است. نکته مهم درباره این هتل، نزدیکی آن به مراکز مهم شهر است که دسترسی آسان را فراهم می‌کند.

فلای تودی؛ مرجع رزرو هتل‌های اقتصادی یا لوکس

اگر قصد رزرو هتل یا خرید بلیط در زمان پیش فروش بلیط قطار را دارید، باید با پلتفرم معتبر و باسابقه فلای تودی آشنا باشید. این پلتفرم از ۷ سال پیش فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات گردشگری آغاز کرد و این روزها به یکی از نام‌آشناترین مراجع تبدیل شده است. رزرو بهترین هتل‌های سراسر دنیا یکی از خدماتی است که فلای تودی ارائه می‌کند. از دیگر خدمات آن، می‌توان به فروش آنلاین بلیط هواپیما یا قطار اشاره کرد. تنها با چند کلیک، ارزان‌ترین بلیط قطار یزد مشهد یا بلیط سایر شهرها را در اختیار خواهید داشت. کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی بزنید.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.



Source link