آیا احساس می کنید در مه گرفتار شده اید؟ سریع چربی را امتحان کنید!

[ad_1]

اکثر ما نام روزه را شنیده ایم ، اما آیا نام روزه داری روی چربی را شنیده اید؟ اگر به دنبال راهی برای افزایش کمی رژیم کتو هستید ، توصیه می کنیم چربی را سریع امتحان کنید. حدس می زنید که روزه چربی عمدتا چربی مصرف می کند. بسیاری از افراد از این روش برای کشف فلات های کاهش وزن یا ورود به کتوز بعد از یک روز افراط استفاده می کنند.

این روش روزه داری فقط باید به عنوان یک افزودنی کوتاه مدت برای تسریع کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد و دارای قوانین ساده ای است. در حالی که روزه داری با چربی می تواند یک ابزار قدرتمند باشد ، درک نحوه پیروی صحیح از دستورالعمل ها برای حصول حداکثر سود بسیار مهم است. بیایید حفاری کنیم!

روزه چربی چیست؟

روزه سنتی به این معناست که شما به طور معمول برای مدت معینی چیزی نمی خورید و فقط در طول پنجره های تغذیه خاص غذا می خورید. روزه چربی از این نظر واقعا روزه نیست در حقیقت ، کاملاً برعکس است. در طول روزه چربی ، از خوردن خودداری نکنید ، بلکه غذاهایی بخورید که به بدن شما کمک می کند وارد کتوز شود. بنابراین ، از نظر فنی یک روزه سنتی نیست ، اما به افزایش سطح مولکولهای کتون در خون کمک می کند ، که به سرعت شما را به کتوز می فرستد. سپس نحوه واکنش بدن به روزه داری را تقلید می کند. به عبارت دیگر ، شما را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می کند.

روزه چربی معمولاً 2 تا 5 روز طول می کشد و مملو از غذاهای کم کالری و پرچرب است. شما بین 1000 تا 1200 کالری در روز می خورید و 80-90٪ از این کالری از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی های سالم آورده شده است.

  • ماهی سالمون
  • ساردین
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • وکیل
  • اولی MCT
  • پنیرهای غنی از چربی
  • آجیل و آجیل های پرچرب
  • شیر نارگیل
  • کره و خامه

برش آووکادو

روزه چربی و رژیم کتو به طور مشابه عمل می کنند ، اما تفاوت هایی با هم دارند. به طور کلی ، هنگامی که از رژیم کتو پیروی می کنید ، نسبت پیشنهاد شده درشت مغذی ها 75 درصد چربی ، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. همانطور که در بالا ذکر شد ، بین 80 تا 90 درصد کالری از چربی ها در طول روزه چربی تأمین می شود.

فواید روزه داری چربی

وجود دارد چندین مزیت به چربی های ناشتا ، از جمله:

لیپولیز

یکی از بزرگترین مزایای شرکت در روزه چربی این است که بدن را به لیپولیز می فرستد. در طول لیپولیز ، بدن به جای سوزاندن چربی از طریق گلوکز غذاهای غنی از قند و کربوهیدرات ، از چربی ها برای سوزاندن چربی استفاده می کند.

فلات کاهش وزن

فلات های کاهش وزن نه تنها طبیعی هستند ، بلکه باید در هر سفر کاهش وزن مورد انتظار باشند. در نهایت ، اکثر افرادی که از وزن خود پیروی می کنند ، صرف نظر از رژیم غذایی که دنبال می کنند ، به نوعی فلات می آیند که به نظر می رسد نمی توانند وزن خود را کاهش دهند. ما فلات کاهش وزن را به عنوان یک مانع کاهش وزن به مدت 4 هفته یا بیشتر در نظر می گیریم. شرکت در روزه چربی می تواند به شما در شکستن فلات ، شروع دوباره کاهش وزن و بازگشت به مسیر اصلی کمک کند.

به طور مشابه ، اگر رژیم کتو دارید و یک روز افراط دارید ، می توانید از یک روزه کوتاه چربی برای ورود مجدد به کتوز و کنترل هوس استفاده کنید.

نکات قبل منo شروع کنید صبحانه

قبل از شروع روزه داری ، مواردی وجود دارد چندین چیز شما باید به خاطر داشته باشید که ایمن بمانید و از روزه بیشترین استفاده را ببرید.

آثار ثانویه

حتی اگر سریع چاق هستید ، آگاهی از آنفلوآنزای کتو بسیار مهم است. علائم مشابه آنفولانزا که ممکن است هنگام سازگاری با کتوز تجربه کنیم. اکثر افرادی که رژیم کتو انجام می دهند از این موضوع آگاه هستند و خوشبختانه راه هایی برای اجتناب از آن وجود دارد. هیدراته ماندن مناسب ، افزایش الکترولیت ها و استفاده از روغن MCT نکات مهمی برای جلوگیری از احساس بیماری است. اگر هنوز مکمل مصرف نمی کنید ، باید مولتی ویتامین با کیفیت بالا را نیز در نظر بگیرید.

بدون ورزش گسترده

در حالی که چربی سریع دارید ، ممکن است بخواهید با سهولت زیاد ورزش کنید. این بدان معناست که شما نباید برای انجام تمرینات فشرده در روزهای روزه داری برنامه ریزی کنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید فعال باشید ؛ شما فقط می خواهید با یک ورزش سبک بمانید.

به عنوان مثال ، می توانید تمرینات قلبی سبک را مانند پیاده روی سریع انجام دهید. همچنین می توانید تمرینات قدرتی را در خانه با انجام حرکات کششی و اسکوات انجام دهید. با این حال ، مطمئن باشید که این کار را راحت انجام می دهید و تمرینات خود را کوتاه نگه می دارید. شما بدن خود را بهتر می شناسید ، بنابراین به آن گوش دهید و در ورزش زیاده روی نکنید.

ردیابی کالری

اگرچه نیازی به پیگیری کالری نیست ، اما می دانیم که برخی از بیماران این روش را ترجیح می دهند. یک راه آسان برای اطمینان از اینکه روزه خود را به درستی دنبال می کنید این است که 4-5 وعده غذا در روز با تقریباً 200-250 کالری در هر وعده مصرف کنید. اگر در ردیابی کالری با مشکل روبرو هستید ، دریافت برنامه ای برای پیگیری مصرف غذای شما مفید خواهد بود. البته ، می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید ، اما اگر از برنامه ای استفاده کنید ، اطلاعات را به راحتی از دست نخواهید داد. صرف نظر از نوع دستگاهی که دارید ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیگیری ماکروها و کالری خود استفاده کنید. حتی ممکن است بتوانید یکی را پیدا کنید که مخصوص رژیم هایی مانند این طراحی شده باشد.

خوردن و پرهیز از غذاها در روزه داری

وقتی در روزه داری چربی شرکت می کنید ، غذاهای خاصی وجود دارد باید و نباید بخوردبه در اینجا لیستی از غذاهای موجود است خوب خوردن در روزه چربی:

محصولات دارای چربی سالم

  • گوشت / غذاهای دریایی غنی از چربی مانند بیکن ، ساردین و ماهی آزاد
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و گوشت خوک
  • تخم مرغ (کامل) ، شامل تخم مرغ و زرده تخم مرغ
  • میوه های پرچرب مانند آووکادو و زیتون
  • کره آجیل و آجیل غنی از چربی مانند آجیل ماکادامیا یا پیکان
  • سبزیجات کم کربوهیدرات ، اما فقط در مقادیر کم ، همراه با کره و روغن
  • محصولات لبنی پرچرب ، از جمله خامه زیاد و پنیر خامه ای
  • پمپ های چربی

در اینجا چند نمونه از غذاهای مورد نظر شما آورده شده است اجتناب کردن در حالی که سریع چربی می سازید

  • همه حبوبات
  • همه میوه ها به جز آووکادو و زیتون
  • همه بزرگها
  • گوشت بدون چربی یا ماهی بدون چربی
  • سبزیجات (به جز مقدار بسیار کمی و فقط با کره یا روغن مصرف می شود). کدو سبز ، کلم پیچ و اسفناج گزینه های قابل قبولی هستند
  • محصولات لبنی کم چرب مانند شیر بدون چربی ، پنیر کم چرب و ماست کم چرب

آیا باید روزه چرب را امتحان کنم؟

بستگی دارد. اگر در حال حاضر رژیم کتو دارید و کاهش وزن مداوم خود را تجربه می کنید ، به کتوز رسیده اید و احساس بسیار خوبی دارید ، ممکن است لازم نباشد روزه بگیرید. به هر حال ، روزه داری در چربی به طور کلی در شرایط کمی استفاده می شود. برای معرفی سریعتر سطوح عمیق کتوز پس از تحویل یا شکستن فلات یا توقف طولانی مدت کاهش وزن.

این روش رژیم غذایی بین دو تا پنج روز طول می کشد و بر خوردن غذاهای پرچرب تأکید می کند. به یاد داشته باشید که روزه های چرب فقط برای مدت زمان بسیار کوتاهی استفاده می شود و از 5 روز تجاوز نمی کند. روزه گرفتن بیش از مدت زمان توصیه شده می تواند منجر به خطر کمبود مواد مغذی ضروری شود. با این حال ، هنگامی که به طور صحیح روزه داری در چربی انجام شود می تواند یک تقویت بزرگ باشد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا روزه چربی برای شما مناسب است یا خیر ، قبل از اجرای روزه با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. سلامتی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. همه افراد منحصر به فرد هستند و برخی ممکن است برای کاهش وزن ایمن به راهنمایی تخصصی نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان مجرب کاهش وزن ما برای راهنمایی شما در سفر شخصی کاهش وزن در دسترس هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به تعیین وقت لطفا با ما تماس بگیرید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید