5 دلیل برای شروع وزنه برداری

[ad_1]

وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی عروقی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به افزایش توده عضلانی کمک می کند ، که برای بدن سالم ضروری است و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. در این پست وبلاگ ما در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کنیم.

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که وزنه برداری راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که بدون کار با آن نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی عروقی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی عروقی تمایل به کالری کمتری نسبت به بدنسازی دارند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا باعث افزایش تراکم استخوان می شود.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب های ناشی از زمین خوردن در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش باید تمرینات با وزنه باشد. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– نقاط مرده

– تاشو بر روی ردیف ها

– چانه زدن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به روش صحیح انجام شوند ، زیرا ممکن است آسیب ببینید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه به دنبال مقاله باشید و ویدیویی از آن را مشاهده کنید.

4- وزنه برداری راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. این باید با یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر باشد ، زیرا می توانید به خود آسیب برسانید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید از میله عبور کنید. شما باید شانه های خود را بالا بیاندازید تا آنها نیز در هر زمان راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، می توانید وزن بیشتری را بلند کنید. مهم است که مانع تمرینات نشوید تا بدن بتواند زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. وزنه زدن راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روحی و روانی کمتری نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از ورزش به اندازه کافی به مدت طولانی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و یافتن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید.

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید