آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟

[ad_1]

اکثر مردم ، وقتی الگوی غذایی جدیدی شروع می شود ، 9 از 10 با 3 وعده غذایی اصلی استاندارد و 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع می شود. زیرا؟ زیرا این همان چیزی است که او در دنیای رژیم به ما توصیه می کند. با این حال ، این الگوی خوردن م theثرترین نشان داده نشده است.

تحقیقات نشان می دهد که اگر تعداد کالری یکسان در 24 ساعت مصرف شود ، هیچ تفاوتی بین متابولیسم فردی که در روز 6 غذا می خورد در مقایسه با فردی که در روز 3 غذا می خورد وجود ندارد.

بنابراین چرا باید این ایده را به خود مشغول کرد که “من روزانه شش وعده غذا می خورم تا متابولیسم را تقویت کنم؟” خوب ، بسیاری از مشتریان قبلاً شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما دچار حالت گرسنگی می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، ذخیره آنها را به شکل چربی شروع می کند. “

ما به شما اطمینان می دهیم این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ نمی دهد.

پاسخ ساده چرا این موضوع محبوب شد؟ آسیب های تغذیه ای و افسانه هایی که هرگز نمی میرند!

بگذارید آنچه را که برای بسیاری از مشتریان در حین کار مشاهده می کنم به شما بگویم:

به نظر می رسد خوردن 3 وعده غذایی در روز با یک میان وعده در صورت نیاز (صبح ، بعد از ظهر یا عصر) از نظر سازگاری و کاهش کلی احتمال پرخوری (یا کالری) بهترین کار را می کند. آره.

واقعیت این است که هر بار که غذا می خوریم فرصتی برای پرخوری وجود دارد ، به ویژه اگر در طول روز دائماً گرسنه باشیم. اگر وقتی فرصت پیدا می کنیم غذا بخوریم ، تا زمانی که احساس سیری کافی نکنیم (که معمولاً وقتی کمتر وعده های غذایی بزرگتر می خوریم) ، احتمالاً کالری کمتری مصرف می کنیم.

بیشتر اوقات ، وقتی افراد رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به ما می گوید که همه افراد در طول روز در مورد غذا فکر می کنند.

چقدر زمان تا وعده غذایی یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید 2 وعده غذایی را بسته بندی کرده و بعد از ظهر که 5 ساعت به سر کار می روم ببرم؟

آیا باید ساعت مچی را روی گوشم بگذارم تا بدانم دقیقاً چه موقع غذا بخورم؟

به نظر می رسد زمانی که 3 وعده غذایی بزرگتر در طول روز بخوریم بسیار مفید خواهد بود. این به ما این امکان را می دهد که به جای خوردن غذای کافی برای بسته نگه داشتن شکم ، احساس “سیری” و “سیری” داشته باشیم. همچنین آزادی روانی بیشتری در مورد غذا داریم. به این ترتیب ما دائماً به وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم ، زیرا 6-5 ساعت قبل از شروع گفتن بدنمان فرصت داریم. دوباره گرسنه ام!

ممکن است برای شما نمایشی باشد.

اما این آزادی! به ویژه برای کسانی که مدت ها در مورد “رژیم” و “محدودیت” فکر می کردند.

با این وجود ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که فکر می کنند به 3 وعده غذا نیاز دارند عالی و 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر دائماً معتقد هستید که غذا در تمام طول روز غالب است و به نظر نمی رسد سیر باشد ، ممکن است ارزش تغییر آن را داشته باشد.

چالش ما برای شما این است:

به جای خوردن چندین وعده غذایی در روز ، به وعده های غذایی بزرگتر و میان وعده بروید و احساس خود را ببینید. ممکن است تازه متوجه شوید که این ترفند ساده برای شما تغییر دهنده بازی است.

شاد و سلامت باشید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید