تاثیر خط چشم در زیبایی چه میزان است؟


اکثر خانم ها برای افزایش زیبایی چهره شان از لوازم آرایشی استفاده می کنند. با وجود این لوازم می توان نقص های چهره را برطرف کرده و با زیبایی دو چندان در میان جمع حاضر شد.

با استفاده از کرم پودر و پنکک می توان پوست خود را کاملا صاف و یکدست کرد و با انتخاب یک رژ خوش رنگ می توان روح تازه ای به چهره خسته خود دمید.

اما چشم ها بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره دارند و با آرایش چشم ها زیبایی شما تکمیل می شود. لوازم آرایشی مختلفی برای آرایش چشم ها وجود دارند که از میان آنها می توان به سایه چشم و ریمل مژه اشاره کرد.

 اما به نظرتان یکی از مهم ترین لوازم آرایشی چشم از قلم نیفتاده؟ درست حدس زدید تاثیر خط چشم بر زیبایی بر هیچکس پوشیده نیست، زیرا با کشیدن خط چشم می توان حالت چشم ها را تغییر داده و باعث زیبایی دو چندان آن ها شد.

بررسی تاثیر خط چشم بر زیبایی

هیچ کس نمی تواند منکر تاثیر خط چشم در زیبایی چهره شود. استفاده از خط چشم و ریمل باعث می شود تا چشمان شما خوش حالت و زیبا به نظر برسند. اما نحوه خط چشم کشیدن در افزایش زیبایی چهره تاثیر گذار است.

در واقع زمانی می توان در رابطه با تاثیر خط چشم در چهره صحبت کرد که خط چشم متناسب با حالت چشم ها انتخاب شده باشد و باعث از بین رفتن نقص های صورت شود. برای مثال اگر چشمانی ریز دارید می توانید با کشیدن خط چشم پهن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن چشم هایتان شوید.

همچنین در کنار خط چشم بهتر است از ریمل و سایه چشم نیز استفاده کنید تا زیبایی چشم های شما تکمیل شود. در نهایت با استفاده از روش های موقت یا دائم، حالت ابرو های خود را تغییر دهید و به این صورت به زیبایی بیشتر چهره خود کمک کنید.

در ادامه تاثیر خط چشم در آرایش چهره را با بررسی خط چشم مناسب چشم های درشت، ریز، فاصله دار، نزدیک به هم، گود افتاده و پف دار بررسی می کنیم.

خط چشم زیبا برای چشم درشت

اگر به دنبال خط چشم زیبا برای چشم درشت می گردید می توانید خط چشم گربه ای را انتخاب کنید. برای این کار کشیدن خط چشم را از گوشه داخلی چشم ها شروع کنید و تا انتها ادامه دهید. سعی کنید خط چشمی که می کشید در ابتدا کاملاً نازک باشد و هرچه جلو تر می رود کمی پهن تر شود. به این صورت چشم هایتان ریز تر به نظر می رسد.

ذکر این نکته ضروری است که هر چه خط چشمتان دنباله بلند تری داشته باشد، حالت چشم هایتان کشیده تر و تاثیر خط چشم در زیبایی صورتتان بیشتر خواهد شد. همچنین اگر درون پلک های بالایی و پایینی را مداد بکشید به ریز تر شدن چشم هایتان کمک می شود.

دیگر مدل خط چشم زیبا برای چشم درشت از نیمه آغاز می شود و تا انتها ادامه پیدا می کند. در این مدل نیز با مداد کشیدن درون پلک بالا و پایین، چشم هایتان ریز تر به نظر می رسد.

خط چشم زیبا برای چشم ریز

اگر قصد دارید خط چشم زیبا برای چشم ریز را امتحان کنید می توانید خط چشم پهنی را از گوشه داخلی چشم بکشید و تا قسمت انتهایی رویش مژه ها ادامه بدهید. توجه داشته باشید که خط چشم دنباله دار باعث ریز تر به نظر رسیدن چشم هایتان می شود.

هر چه خط چشم شما ضخیم تر باشد چشم هایتان درشت تر به نظر می رسند اما به طور کلی بهتر است قسمت انتهایی را کمی ضخیم تر از گوشه های داخلی بکشید.

همچنین لازم است بدانید که یک خط چشم زیبا برای چشم ریز با مداد سفید کامل می شود! در واقع بهتر است برای بزرگ تر شدن حالت چشم هایتان مداد سفیدی را درون پلک های بالایی و پایینی بکشید.

دومین خط چشم زیبا برای چشم ریز هم کاملاً شبیه به مدل اول است با این تفاوت که برای درشت تر شدن حالت چشم ها می توانید پلک پایینی را نیز خط چشم بکشید. البته لازم است خط چشم این قسمت کاملاً نازک کشیده شود.

خط چشم زیبا برای چشم ریز

تاثیر خط چشم در چهره برای چشم های فاصله دار و نزدیک به هم

برخی از افراد دارای چشم هایی نزدیک به هم یا با فاصله هستند. این عزیزان می توانند با انتخاب یک مدل خط چشم مناسب، باعث تغییر حالت چشم هایشان شوند.

اگر شما نیز جزء این افراد هستید در ادامه همراه ما باشید چرا که قصد داریم تاثیر خط چشم بر زیبایی چشم های نزدیک به هم و با فاصله را مورد بررسی قرار دهیم.

خط چشم زیبا برای چشم های با فاصله

برای آن که بتوانید تاثیر خط چشم در چهره خود را ببینید بهتر است ابتدا بررسی کنید که چشم هایتان از هم فاصله زیادی دارد یا خیر؟

برای چشم های فاصله دار می توانید گوشه های داخلی چشم هایتان را با خط چشم نوک تیز کنید. سپس خط چشمتان را طبق مدل دلخواه ادامه داده و پلک پایینی را کمی مداد بکشید.

خط چشم زیبا برای چشم های نزدیک به هم

خط چشم زیبا برای چشم های نزدیک به هم

اگر چشمانی نزدیک به هم دارید به هیچ عنوان گوشه های داخلی چشم ها را خط چشم نکشید. همچنین با دنباله دار کردن خط چشمتان می توانید باعث فاصله دار تر شدن حالت چشم هایتان شوید.

بعد از کشیدن خط چشم، به گوشه های چشم هایتان کمی مداد سفید بکشید. می توانید کشیدن مداد را تا نیمه پلک بالا و پایین ادامه دهید.

تاثیر خط چشم بر زیبایی چشم های گود افتاده و پف دار

بسیاری از افراد به دلیل چشم های گود افتاده یا پف دارشان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. این عزیزان می توانند با مشاهده تاثیر خط چشم در چهره خود اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابند و بدون نگرانی از حالت خسته چشم ها در بین جمع حاضر شوند.

خط چشم زیبا برای چشم های گود افتاده

اگر چشمانتان گود افتاده و حلقه های سیاه دور چشم هایتان نمایان شده اند ابتدا از کانسیلر برای پوشش تیرگی دور چشم استفاده کنید. بعد از آن خط چشم مایع را انتخاب کرده و پلک بالایی را خط چشم بکشید. برای جلوگیری از افزایش تیرگی چشم ها داخل پلک هایتان را مداد سیاه نکشید.

خط چشم زیبا برای چشم های پف دار

اگر می خواهید تاثیر خط چشم در زیبایی چشم های پف دار را مشاهده کنید، حتما خط چشم پهنی را از گوشه پلک بالایی شروع کرده و تا بخش انتهایی رویش مژه ها بکشید. البته لازم است هر چه به قسمت انتهایی نزدیک تر می شوید، خط چشمتان را پهن تر کنید.

می توانید برای طبیعی تر شدن آرایشتان خط چشم خود را کمی محو کنید. برای این کار بهتر است از سایه مشکی برای کشیدن خط چشم کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر خط چشم در افزایش زیبایی چهره پرداختیم و سپس نحوه کشیدن خط چشم زیبا برای چشم درشت ، ریز، فاصله دار، نزدیک به هم، گود افتاده و پف دار را برای شما عزیزان شرح دادیم.

در انتها توصیه می کنیم در میان انواع خط چشم مدادی، مایع و ژله ای محصولی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما ساده تر باشد.



Source link