دوره Lpic1 {دوره های جامع Lpic 1} آموزشگاه مهندسی کندو

اجرای هم روی لینوکس و هم روی ویندوز بدون محدودیت و مشکل است و هیچکدام از این نظر مشکلی ندارند. و سوالی که در اینجا پیش میآید این است که تفاوت هاست ویندوز با لینوکس چیست؟ خیر، این اسم، اسمی هست که ما به روی این سرویس قرار داده ایم و صرفا فقط به صورت یک نام برای این سرویس میباشد و شما میتوانید از این سرویس جهت هر نوع فعالیت که به سرور مجازی نیاز دارد استفاد کنید. در این نوع از مجازیسازی از یک نرمافزار که نصب بسیار سادهای دارد و بهراحتی در سیستم عامل ما نصب میگردد استفاده میشود و امکان ایجاد ماشین مجازی یا سیستم عامل دیگری در لپ تاپ و محیط کاری را به ما می دهد. به همین دلیل زبان مورد استفاده در وب سرور می تواند نقش تعیین کننده ای در موفقیت آن داشته باشد. وقتی بحث هاستینگ پیش میآید و وارد یک سایت هاستینگ میشوید برای خرید هاست یا دامنه ، اولین چیزی که می بینید صفحه ای است که از شما درخواست می کند نوع هاست خود را انتخاب کنید. که این دو محیط را می توان به صورت مجزا و یا با هم استفاده کرد. سه پارامتر آخر گزینههای (که روی پیشفرض تنظیم میکنیم)، تخلیه سیستم فایل و بررسی سیستم فایل (معمولاً استفاده نمیشوند، بنابراین آنها را روی 0 تنظیم میکنیم) را نشان میدهد.

سرور مجازی لینوکس چیست

از آنجایی که سرور مجازی از میزبانی مشترک امنتر است، گزینهی بهتری برای وبسایتهای تجارت الکترونیکی است. این سیستم ذخیرهسازی مشترک، که به حدنصاب معروف است، اطلاعات مربوط به زیرساخت کلاسترینگ سرور را نگهداری کرده و تغییرات جدید را پیگیری میکند. اول از هرچیزی باید به این نکته دقت داشته باشید که شما نباید خود را به سیستم عامل خاصی محدود کنید زیرا باید بتوانید با انواع سیستم عامل های مختلف کار کنید و توانایی تست نفوذ با ان سیستم عامل را داشته باشید. در این مقاله سعی کردم تجربیات خودم را در زمینه تفاوت های هاست لینوکس و ویندوز بدون تعصب خاصی روی هیچکدام بیان کنم تا دوستانی که قصد خرید هاست دارند بتوانند با خیال راحت و اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند. دوره بیشتر مناسب کسانی است که میخواهند تنها با مبانی و اصول اولیه لینوکس آشنا شوند. علارقم پیشرفت سیستم عامل های ویندور و لینوکس که با هر نسخه سعی میکنند جزئیات را تغییر دهند اما سعی میکند به شیوه سنتی عمل کرده و بیشتر بر روی کیفیت و سرعت فعالیت کند و برای این که کاربران قدیمی بتوانند در زمان استفاده از مک بوک های جدید، دچار سر در گمی نشوند، محل قرار گیری برخی تنظیمات را تغییر نمیدهد. ​​.

به نظر من در صورتی که از اسکریپت های استفاده می کنید از لینوکس استفاده کنید چون هم ارزان تر است، هم محبوب تر و هم کنترل پنلی بهتر را داراست. نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که شما می توانید سیستم عامل های مختلف را با استفاده از مجازی سازی به صورت همزمان راه اندازی و استفاده کنید. با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس تحت می باشد باید از هاست لینوکس برای میزبانی سایت وردپرس استفاده کرد. از جمله بهترین شرکت های ایرانی که این منابع را در اختیار شما قرار می دهند می توان به شرکت های مثل نت افراز، ایران سرور، میهن وب هاست، سیب هاست و غیره اشاره کرد. در اجرای یک سرور ویندوزی نیاز به خرید یک برای سیستم عامل دارید که در حال حاضر هزینه ای معادل 882 دلار دارد. تفاوت هایی که میان ویندوز و لینوکس در حوزه تست نفوذ و امنیت وجود دارد؛ مهم ترین ان متفاوت بودن ابزار های موجود در این زمینه است , خرید هاست نود جی اس برای مثال اگر قصد داشته باشید از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید می توانید از اسکنر های موجود در این سیستم عامل مانند اکانتیکس استفاده کنید و یا در زمینه تست نفوذ کلاینت می توانید از رات هایی که برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد استفاده نمایید.

سیستم عامل ویندوز پشتیبانی بسیار قوی دارد و اگر نسخه اورجینال این سیستم عامل را نصب کرده باشید می توانید به خوبی از این سیستم عامل استفاده کنید. هاست لینوکس محبوبیت بیشتری در بین وب سرور ها دارد. همانگونه که مشاهده کردید تست نفوذ و امنیت شاخه های بسیار زیادی دارد و شما برای ان که بتوانید یک متخصص امنیت خوب شوید باید یکی از شاخه های مربوطه را نسبت به علاقه خود انتخاب کنید و بر روی ان حرفه فعالیت کرده و مهارت خود را بالا ببرید. .یک محیط برنامه نویسی ارائه می کند که به صورت متن باز و -است. .در کنار ویژگیهای خود یک کتابخانه غنی از ماژولهای ارایه می دهد که پروسهی توسعه برنامههای تحت وب را بسیار آسان میسازد. این نوع برنامهها برای پروژههایی که حساسیت داده دارند و به صورت -بر روی چندین دستگاه اجرا می شوند، ایده آل خواهند بود.