حفظ تعادل کالری برای تناسب اندام




بررسی اهمیت حفظ تعادل کالری برای تناسب اندام

در این مقاله از سایت متخصص تغذیه اصفهان قصد داریم اهمیت حفظ تعادل کالری در رژیم غذایی برای تناسب اندام را مورد بررسی قرار دهیم. ورزش برای کاهش وزن بسیار مهم است. اما رژیم غذایی صحیح نیز همینطور است. اگر در هنگام ورزش تلاشی برای تغییر رژیم غذایی خود نکرده اید. ممکن است در نتیجه کالری از دست رفته در طول تمرین خود با خوردن غذای بیشتر جبران کنید .اگر بیشتر از سوخت و ساز بدن خود غذا بخورید ، افزایش وزن پیدا می کنید.

ورزش ممکن است اشتها را سرکوب کند. اما وزنه برداری برای ساختن عضلات ممکن است گرسنگی را از بین نبرد و همچنین ۳۰ دقیقه دویدن روی تردمیل. به علاوه ، آن کالری اضافی که با عضله اضافی می سوزانید ممکن است اشتهای شما را تحریک کند. اگر نمی خواهید در هنگام افزودن ماهیچه ، پوند اضافه کنید. باید به رژیم غذایی خود ، به طور خاص به میزان کالری خود توجه بیشتری کنید. حفظ تعادل کالری می تواند به شما در حفظ وزن کمک کند. در حالی که خوردن کالری کمتری از نیاز بدن به شما در کاهش وزن کمک می کند.

تعداد کالری مورد نیاز برای حفظ وزن فعلی خود را با یک حسابگر کالری آنلاین مشخص کنید و هدف آن را برآورده کردن روزانه از این تعداد می باشد. اگر سعی در کاهش وزن دارید. خوردن روزانه ۵۰۰ کالری کمتری از آنچه شما برای حفظ آن می توانید به شما در کاهش ۱ پوند در هفته کمک کند.

متخصص تغذیه اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

گرسنگی خود را با غذاهای سرشار از مواد مغذی کم کالری مانند میوه و سبزیجات ، غلات سبوس دار ، منابع بدون پروتئین مانند مرغ و لوبیا ، لبنیات کم چرب و چربی های سالم مانند روغن زیتون و آووکادو تنظیم کنید. برای سوزاندن کالری و سرکوب اشتها ، ورزش هوازی مانند پیاده روی سریع ، دوچرخه سواری یا کلاس ایروبیک را اضافه کنید.

کار کردن ، خواب و افزایش وزن

در یک دنیای عالی ، شما می توانید در هر زمان که دوست دارید کار کنید. متأسفانه ، کار ، مدرسه و خانواده ممکن است راه پیدا کنند. این بدان معناست که شما در ساختن عضلات در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب تلاش می کنید و برنامه خواب خود را مختل می کنید. کمبود خواب کافی بر هورمون هایی که اشتها را تنظیم می کنند تأثیر می گذارد. و ممکن است شما را برای غذاهای پر کربوهیدرات و قند گرسنه کند ، که ممکن است منجر به پرخوری و افزایش وزن شود.

اگر یک تمرین کننده صبح هستید. از تلویزیون شب صرف نظر کنید و زودتر به رختخواب بروید تا به خاطر تمرین اولیه خود به خوبی استراحت کنید. مربیان شبانه باید هدف خود را برای پایان دادن به تمرین خود سه ساعت قبل از برخورد به یونجه بگذارند تا زمان بدن برای استراحت در رختخواب باشد.

تاثیر فعالیت بدنی در کالری سوزی


مطالعه بیشتر:

ویتامین های ضروری با افزایش سن

میان وعده های سالم و شیرین

اهمیت ویتامین C سی







Source link