بهترین مناطق تورنتو برای زندگی کدام‌اند؟


تورنتو در ایالت انتاریو کشور کانادا قرار گرفته است. اقتصاد پویا، فرصت‌های شغلی بسیار، امکان آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، مهاجر پذیر بودن و جاذبه‌های گردشگری فراوان باعث شده است هتل‌ های تورنتو همواره مملو از مسافر باشند و افراد زیادی چه برای مهاجرت و چه برای یک مسافرت چند ماهه به این شهر سفر کنند. اگر شما هم برای مهاجرت به این شهر مشتاق شده‌اید، نباید ادامه این مطلب را از دست بدهید؛ چراکه در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مهاجران کمک کنیم تا بهترین مکان برای زندگی در تورنتو را پیدا کنند.

معرفی بهترین محله های تورنتو برای زندگی

مهم نیست محیط موردعلاقه شما برای زندگی یک محیط کاملاً آرام باشد یا پرجنب‌وجوش؛ به‌هرحال شما می‌توانید محله‌ای که با آن احساس راحتی می‌کنید را در تورنتو بیابید. ما هم در ادامه برای کمک به‌ شما، تعدادی از معروف‌ترین و بهترین محله های تورنتو را معرفی خواهیم کرد.

منطقه Annex یکی از بهترین و تاریخی‌ترین محله های تورنتو به‌شمار می‌رود. سبک آنکسی خانه‌های این منطقه تأثیر زیادی روی محبوبیت و معروف شدن آن گذاشته‌اند. این منطقه زیبا در مرکز تورنتو قرار گرفته است و شما می‌توانید رستوران‌ها و بوتیک های بسیار معروف تورنتو را در این منطقه ببینید.

در کل هر چیزی که شما به ‌آن نیاز پیدا کنید، در منطقه انکس در دسترستان قرار دارد و از این نظر نیاز نیست نگران چیزی باشید. اکثر دانشجویان و جوانانی با میانگین سنی ۲۰ سال در این منطقه زندگی می‌کنند، چراکه این مکان برخلاف تاریخی بودنش، بهترین جا برای جوان‌ترهاست. آن‌ها می‌توانند از تفریحات شبانه، موسیقی زنده و فضای تاریخی و سبز این محیط بهره‌مند شده و لحظاتی شاد و مفرح برای خود رقم بزنند.

شما می‌توانید در این محله آپارتمان‌ استودیویی، آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه‌خوابه برای اجاره پیدا کنید. هزینه اجاره نیز متغیر است و بستگی به نوع آپارتمان و متراژ آن دارد.

اگر به موسیقی زنده علاقه زیادی دارید، احتمالاً کاخ لی می‌تواند محیط موردعلاقه شما باشد. کسانی که به کتابخوانی علاقه دارند، می‌توانند تایم زیادی را در BMV Books بگذرانند. برای وقت گذراندن با دوستان و خوردن نوشیدنی نیز Madison Avenue Pub انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

بعد از انفجار اقتصادی فرهنگی تورنتو در دهه ۱۹۷۰، منطقه کبیج تاون به یکی از مناطق بسیار زیبای تورنتو تبدیل شد. سبک معماری ساختمان‌های این منطقه، وجود میخانه‌ها و کافه‌هایی به سبک معماری ویکتوریا باعث شده است که این منطقه یک وایب کلاسیک به بیننده القا کند. اغلب بزرگسالان و خانواده‌هایی میانسال در این منطقه زندگی می‌کنند.

یکی از جذابیت‌های منطقه Cabbagetown، وجود رستوران‌های ایتالیایی، ژاپنی و رستوران‌هایی به سبک آسیایی جنوبی است. شما می‌توانید در این منطقه آپارتمان‌های استودیویی زیبا با طراحی مدرن اجاره کنید؛ البته که اجاره آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه هم برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. باتوجه به نوع آپارتمانی که اجاره می‌کنید، هزینه پرداخت اجاره هم متفاوت خواهد بود.

خانه‌های ویکتوریایی این منطقه زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و قدم زدن در خیابان‌های آن بدون شک برای شما بسیار جذاب خواهد بود. مکان‌هایی مانند باغ‌های آلن، هنرستان آلن گاردنر و دو پارک سگ‌ها برای بازدید مکان‌هایی فوق‌العاده هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مزرعه Riverdale در قلب شهر و در این منطقه واقع شده است و می‌توانید گاو، بز و بسیاری از دام‌های دیگر را در این مزرعه مشاهده کنید.

منطقه Cabbagetown

از دیگر مناطق برتر تورنتو برای زندگی یا رزرو هتل می‌توان به Financial District اشاره کرد. این بخش از شهر را می‌توان یکی از شلوغ ترین مناطق تورنتو دانست، اکثر مکان‌های دولتی مانند بانک‌ها و یا سازمان های مختلف تورنتو در این منطقه واقع شده‌اند. حتی برترین شرکت های تورنتو هم در این محله قرار دارند و اکثر جوانان تحصیل‌کرده با میانگین سنی ۳۰ سال در این منطقه زندگی می‌کنند.

ساختمان‌های بسیار مرتفع یکی از جذابیت‌های این منطقه به‌شمار می‌رود. علاوه‌براین بزرگ‌ترین مرکز خرید و شبکه زیرزمینی دنیا در این منطقه واقع شده‌ است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک‌بار با اقامت در هتل‌ های تورنتو، از این شبکه زیرزمینی پیشرفته دیدن کنید. البته که شبکه زیرزمینی تنها جاذبه گردشگری این منطقه نیست؛ شما با اقامت در تورنتو می‌توانید از موزه تعاملی یادگاری و تالار مشاهیر هاکی در منطقه Financial District نیز بازدید کنید.

گالری هنری‌های بومی TD هم در این منطقه واقع شده است و در این گالری می‌توانید آثاری در رابطه با جوامع بومی و تاریخ کانادا ببینید. در این منطقه می‌توانید همانند مناطق Cabbagetown و Annex، آپارتمان‌های استودیویی، یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه را برای سکونت خود پیدا کنید.

Harbourfront مابین خیابان باتورست و یونک و در اسکله کوئینز و ساحل دریاچه انتاریو قرار گرفته است. این منطقه همان جایی است که می‌توانید دریاچه زیبای انتاریو را از نزدیک مشاهده کنید. بازدید از پارک‌های کنار آب این منطقه هم خالی از لطف نیست. اکثر افرادی که در دهه سوم زندگی خود هستند در این منطقه زندگی می‌کنند.

بازدید از مرکز هاربر فرانت در منطقه Harbourfront می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربیات شما باشد. برای وقت‌گذرانی با خانواده و دوستان خود هم می‌توانید به The Rec Room بروید. کایاک هاربر فرانت و مرکز کانو هم تفریحات آبی بسیاری به گردشگران ارائه می‌کنند و شما با رفتن به این مرکز می‌توانید از کایاک‌سواری، قایق‌سواری و قایق‌پارویی لذت ببرید.

Harbourfront

فلای تودی شما را تا قلب تورنتو همراهی می‌کند

«فلای تودی» یکی از شرکت‌های مسافربری در ایران است که خدمات گسترده‌ای به کاربران عرضه می‌کند. ازجمله خدمات فلای تودی که شما می‌توانید برای سفر به تورنتو از آن‌ها بهره‌مند شوید می‌توان به رزرو بلیط هواپیما و اتاق های هتل اشاره کرد.

با وجود فلای تودی دیگر نیازی نیست بابت زمان تهیه بلیط هواپیما یا یافتن بهترین هتل نگران باشید. کارشناسان فلای تودی به شما کمک خواهند کرد که در تاریخ مقررشده، بلیط هواپیمای خود را برای این شهر رزرو کرده و در یکی از بهترین هتل های تورنتو اتاق رزرو کنید؛ البته که خدمات فلای تودی فقط مختص تورنتو نیست، بلکه این سایت برای تمام سفرهایتان همراه و همپای شما خواهد بود.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.



Source link