بهترین مارک شیرآلات در جهان


شیرآلات بهداشتی یکی از مهمترین لوازم و تجهیزات در هر ساختمان هستند. افراد سعی دارند این لوازم ضروری را از میان بهترین محصولات موجود در بازار و بهترین برندها انتخاب و خریداری کنند تا از عملکرد، کیفیت و زیبایی آن‌ها رضایت خاطر و اطمینان کافی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین شیرآلات دنیا را معرفی و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را بیان کنیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید بهترین شیرآلات جهان هستید با ما همراه باشید.

شیرآلات Delta (دِلتا)

یکی از شرکت های تولید کننده بهترین شیرآلات دنیا برند آمریکایی شیرآلات دلتا نام دارد که فعالیت خود را از سال ۱۹۲۹ در شهر دیترویت ایالات متحده امریکا شروع کرد. می توان گفت شیرآلات دلتا یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در جهان است. علاوه بر این، دلتا یکی از اولین برندهایی است که شیرهای الکترونیکی و سنسوردار یا چشمی را به جهان معرفی کرد. بسیاری از محصولات دلتا با دستیارهای صوتی گوگل و آمازون فعال می‌شوند و می‌توان به صورت صوتی به آن‌ها دستورات مورد نظر را اعلام کرد. این شرکت یک زیرمجموعه خاص با نام شیرآلات کراوس دارد که به تولید محصولاتی می پردازد که، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت، مورد توجه زیادی هستند و جلوتر به آن خواهیم پرداخت.

شیرآلات Hanse Grohe (هانس گروهه)

شیرآلات هانس گروهه توسط یک کمپانی آلمانی طراحی و تولید شده‌اند. این محصولات برای استفاده در حمام، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی مناسب بوده و زیبایی چشم نوازی را به محیط مد نظر شما خواهند داد. شرکت هانس گروهه به دلیل تولید محصولات باکیفیت فوق العاده و با مدل های جسورانه از محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است.

از مهمترین محصولات Hansegrohe Faucet می‌توان به انواع شیرآلات روکار و توکار، علم دوش‌های متنوع و… اشاره کرد که در بسته بندی های جذاب به بازار عرضه می شوند. این کمپانی علاوه بر تولید یکی از بهترین شیرآلات دنیا، انواع سینک ظرفشویی را نیز در ابعاد مختلف و طرح‌ها و رنگ‌های متنوع روانه بازار مصرف ساخته است و تولیدات آن در تنوع بسیار بالایی به فروش می‌رسند.

شیرآلات کراوس؛ بهترین شیرآلات دنیا

شیرآلات Kraus (کراوس)

نمی‌توان از بهترین شیرآلات دنیا صحبت کرد و مطلبی از شیرآلات کراوس به میان نیاورد. محصولات برند کراوس نیز در بازار و در میان مصرف کنندگان جایگاه ویژه و محبوبیت فراوانی دارد. البته که بخش اعظمی از محصولات این برند در کارخانجات مدرن و به روز چین تولید می شوند اما از نظر کیفیت چیزی کم و کسر ندارند. شیرآلات بهداشتی کراوس با استفاده از تجهیزات و روش‌های نو و مدرن ساخته شده و با بسته بندی‌های با کیفیت به بازار مصرف روانه می‌شوند.

برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طراحی جذاب و منحصر به فرد، استفاده از مواد اولیه درجه یک در فرایند ساخت، برخورداری از استانداردهای روز دنیا و…. از مهمترین ویژگی‌های محصولات این برند است. این مجموعه سعی خود را به کار گرفته تا بهترین شیرآلات دنیا را با قیمت مناسب به بازار مصرف عرضه کند و خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار خریداران قرار دهد. این عوامل نیز به پرطرفدار و پرفروش بودن محصولات این کمپانی کمک رسانده‌اند.

شیرآلات Kavian Hamafza (کاویان هم افزا)

شیرآلات کاویان هم افزا یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است. محصولات این شرکت دارای ۵ سال گارانتی است و رویکرد آن تولید محصولات انحصاری و غیرکپی در بازار شیرآلات ایران. موسس شیرآلات کاویان هم افزا از سال ۱۳۶۸ یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده است. از آنجا که پیش از ثبت برند کاویان در سال ۱۳۸۶ این شرکت به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان و برندها می پرداخت بسیاری از شما ممکن است بدون شنیدن نام کاویان تجربه استفاده از محصولات آن را داشته باشید. Kavian Faucet مانند بسیاری از شرکت های رقیب تبلیغات و بیلبوردهای گسترده ندارد اما با یک بار خرید و استفاده از محصولات آن برای همیشه از طرفدارانش خواهید شد.

شیرآلات کاویان مدل لارا،؛ بهترین شیرآلات ایرانی

شیرآلات Roca (روکا)

شیرآلات روکا یکی از انواع بهترین شیرآلات دنیاست که می‌توانید برای مصارف مد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. چراکه برند سازنده این شیرآلات یکی ار تولید کننده‌های شناخته شده شیرآلات بهداشتی در دنیا به شمار می‌رود.

محصولات ساخته شده توسط شیرآلات روکا از زیبایی و جذابیت ظاهری برخوردار هستند و از نظر راحتی استفاده نیز جالب توجه‌اند. این شیرآلات به دلیل دوام و ماندگاری طولانی مدت و جلب رضایت مصرف کنندگان، در فهرست بهترین شیرآلات دنیا جای می‌گیرند. محصولات این کمپانی تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توانند نیازهای طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را پاسخ دهند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های روکا این است که سعی دارد مصرف آب را کاهش داده و به مدیریت مصرف آب گرم و انرژی دست بزند. به همین دلیل هم در طراحی و ساختار شیرآلات خود از تکنولوژی  Cold Start استفاده کرده است. این تکنولوژی به کاهش مصرف انرژی کمک می‌رساند چرا که آبگرمکن فقط زمانی شروع به کار می کند که دسته اهرمی شیر در موقعیت خاصی قرار گیرد.

از مهمترین محصولات تولید شده توسط این برند می‌توان به شیرآلات توکار و روکار روکا، شیرآلات بهداشتی ترموستاتیک، شیرهای چشمی، فشاری، دو دستگیره و یا کلاسیک، اهرمی و…. اشاره کرد.

همانطور که بررسی شد شرکت های بسیاری در لیست بهترین شیرآلات دنیا جای دارند که هر یک به دلیل خاصی محبوبیت پیدا کرده اند. فاکتورهای مشترک در میان علت پرطرفدار بودن محصولات این شرکت ها کیفیت بالا، طراحی جذاب و توجه به مصرف کننده است.

  • این مطلب رپورتاژ آگهی است و مجله آنلاین صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی‌کند و در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.



Source link