22 راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش


غذاهای کامل معمولاً بهترین راه برای برآوردن نیازهای غذایی شما هستند.

آنها حاوی انواع مواد مغذی هستند که با هم هم افزایی دارند و به ارائه بیشتر مزایای تغذیه ای آنها کمک می کنند ( ۱۹ ).

با این حال، بسیاری از مردم برای تامین نیازهای غذایی روزانه خود تنها از طریق غذاها تلاش می کنند. اینجاست که مکمل‌ها می‌توانند مفید باشند زیرا دوز زیادی از مواد مغذی را در بسته‌بندی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند.

دو مکمل که به ویژه مفید هستند فیبر محلول و روغن ماهی هستند.

مکمل های فیبر محلول مانند گلوکومانان می توانند به شما کمک کنند برای مدت طولانی تری سیر بمانید، شما را منظم نگه دارند، قند خون خود را کاهش دهند و کلسترول خون خود را کاهش دهند ( ۲۰ ).

مکمل‌های روغن ماهی، درست مانند ماهی‌های چرب، مقدار زیادی از امگا ۳ را در اختیار شما قرار می‌دهند. رژیم های غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ با خطر کمتر بیماری قلبی، التهاب مزمن کمتر و سلامت روانی بهتر مرتبط هستند ( ۱۳ ، ۱۴ ، ۱۵ ، ۱۶ ).

خلاصه: اگر چه غذاهای کامل ترجیح داده می شوند، اما مکمل ها می توانند مفید باشند، اگر شما در خوردن مواد مغذی کافی تنها از طریق رژیم غذایی مشکل دارید. دو مکمل عالی روغن ماهی و فیبر محلول مانند گلوکومانان هستند.



Source link