8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد

[ad_1]

برخی عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

چیزی وجود دارد که به من کمک می کند تا به سمت #بازی هایم حرکت کنم ، حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. این نیز بسیار ساده است ، اکنون که آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

به طور جدی ، ایجاد یک روال سالم مستلزم حدس و گمان و تلاش زیاد برای تصمیم گیری خوب برای بدن و ذهن شما است. و این باعث می شود که پایبندی به آن بسیار ساده تر باشد. به طور مشابه ، هدف یک روال معمول این است که به شما اجازه ورود به خلبان خودکار را بدهد. وقتی عادت دارد که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله تمرین خود را از بین ببرید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما رسيدن به برنامه خود واقعي است در واقعیت یک تعریف معمول نیاز به کمی کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که من را در ایجاد روال سالم خود کمک کرده ام و امیدوارم آنها به شما کمک کنند.

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا یک روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، مانند یک کشیدن به نظر می رسد. و این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به نقطه ای برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده است ، اگر احساس کنید که سنگ سنگ است ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید زیرا این کار سالم است. اگر دویدن را دوست ندارید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد این نوشیدنی های سالم با طعم ناخوشایند نیز صادق است. پروتئین و تقویت کننده گیاهی LSF را اضافه کنید و در واقع منتظر نوشیدن پروتئین ، اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

به طور جدی ، هدف از یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید که چه می کنید ، بی فایده است! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که از همه قطعات هیجان زده شوید.

با قدم های کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم یک روال زمان می برد! نمی توانید در این کار عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری به راحتی حمل یک بطری قابل استفاده مجدد را انجام دهید. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته کار کنید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه عالی برای آرامش در یک برنامه معمول تمرین است. اگر می خواهید نظافت بیشتری داشته باشید ، کافی است هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر می خواهید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از تقویت های جدید به صبح شما ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف عالی عالی است اما آنها باید قابل دستیابی باشند و این به معنی تقسیم آنها به مراحل کوچک است. برنامه سالم ایده آل خود را بررسی کنید و چند راه برای شروع انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

کمک بگیرید

پیروی از روالها ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم کرده اید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را شروع کرده اید.

برای اینکه تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را حفظ کنید ، دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هریک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارد ، شریک مسئول شخص دیگر باشید. در اصل ، این نکته مهم است که هفته ای دو بار با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است. و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta بپیوندید.

من همچنین توصیه می کنم DEF برخی از برنامه ها را روی تلفن خود مانند برنامه LSF ما قرار دهید که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) در کارهای روزمره خود. به این ترتیب ، هربار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت # اهداف خود دارید.

کمی اعتصاب را قطع کنید

اگر تصمیم دارید از یک روال سالم پیروی کنید و حتی یکبار به هم نخورید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید. اکثر ما چند روز مرخصی خواهیم داشت. این هست برنزه کردن معمولی ، پس استراحت کن !!

ممکن است شما عادت داشته اید غذاها را تهیه کنید ، اما در یکشنبه احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک مزاحمت بزرگ است. خیلی خوب است! آن روز را راحت بگذارید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه مدتی را برای آماده شدن برای تمرین هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید شما یک هفته مستقیم دارید تا از روال سالم خود خارج شوید. اتفاق می افتد! پایبند نباشید و به طور پیش فرض ، از تمام پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. یک شکست کوچک بزرگ نیست – فقط باید به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود.

بهش بچسب

من باز هم می گویم: وارد شدن به یک جایگاه معمول سالم زمان می برد! بهش پایبند باش دختر من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من واقعاً طولانی تر از آن دریافتم. چند ماه طول بکشید تا شروع کنید.

یک روال سالم می تواند چنین تغییری در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار لازم است. اما ارزشش را دارد!



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید