4 راه برای حفظ انرژی در طول روز بدون کافئین

[ad_1]

“بیدار شوید و قهوه را بویید” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید قول یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این چیزی بیشتر از یک زباله نیست. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند مستقیماً بعد از ظهر می نوشند ، اما تکیه بر کافئین برای افزایش انرژی در طول روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه قطع کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر از آن استفاده کنید. بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه انرژی خود را بدون کافئین نگه دارید.

علل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم: اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، ممکن است با کاهش کافئین آن راحت تر از انجام آن صحبت کنید. اگر احساس می کنید در حال خزیدن هستید ، آن پله را روی پله از دست داده اید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه دراز بکشید ، ممکن است یک فنجان کافئین اضافی تنها نجات شما باشد. با این حال ، اگر به علت اصلی علت خستگی همیشه برسید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. این معمولا کمبود خواب است. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر در روز توصیه شده نمی خوابند. گذشته از شبهای بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، قلب و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین ، قبل از دریافت یک فنجان قهوه اضافی ، آنها اینجا هستند 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

بر اساس سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه وجود دارد. اما به خاطر داشته باشید: کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، شما باید این منابع دیگر را نیز در نظر بگیرید.

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ هستید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس کافئین در شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ، ممکن است در خوابیدن در شب دچار مشکل شوید و این قطع خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و باعث ایجاد یک چرخه معیوب شود. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین بسیار مهم است.

چگونه می توان در طول روز بدون کافئین پرانرژی بود

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما نمی توانند جایگزین مصرف آب شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند. بنابراین اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی آب بدن خود را تامین نمی کنید ، پاسخ این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این تغییر ساده بوده است نشان داده شده است برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پرانرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید.

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود دشوار است ، ممکن است یک بطری آب در نزدیکی خود داشته باشید تا به شما در رسیدن به هدف کمک کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید. به نظر می رسد یک پیروزی عمومی است.

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر داشتن مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، یک مزیت جدی دارند: آنها با آب پر می شوند. بنابراین هنگام خوردن مواد مغذی مناسب برای شما ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برطرف خواهید کرد. در واقع ، 20 درصد مال شماست مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) فلفل) در وعده های غذایی و میان وعده های خود تا زمانی که می توانید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی با محصولات با احساس استرس کمتری همراه است ، یکی از این موارد باعث می شود انرژی کم!

حرکت کن

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که خوب می خوابید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در یک مطالعه الف PeerJ، ورزش بدنی با کیفیت بهتر خواب ، به ویژه در افراد مبتلا به بی خوابی همراه بود. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، می تواند به شما در خستگی جسمی نیز کمک کند تا بتوانید در زمان مناسب آماده خواب باشید.

مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

آیا انرژی در محل کار کاهش می یابد؟ بیرون بروید تا هوای تازه تنفس کنید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است زیرا این یک انرژی طبیعی است. مطابق با پژوهش، این می تواند ذهن شما را برای مقابله با خستگی شناختی بازگرداند.

نمی تونی بری بیرون؟ کرک پنجره ای را باز می کند و نفس عمیقی می کشد.

کافئین را برای یک وزوز طبیعی کنار بگذارید

معمول است که “کافئین” کم مصرف را درمان کنید ، اما راه های دیگری نیز برای افزایش خطر وجود دارد. برای کمک به افزایش ذخایر طبیعی انرژی خود ، مطمئن شوید که هیدراته هستید ، رژیم غذایی سالمی دارید ، ورزش می کنید و در طبیعت وقت می گذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی خسته هستید ، این تقویت کننده های طبیعی را بررسی کنید.

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید ، همه اینها برای زمانی که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید بسیار مناسب است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید