چگونه از شیرینی های هالووین مورد علاقه خود بدون هیچ گناهی لذت ببرید

[ad_1]

اکتبر شروع شد و بنابراین هالووین در بین ما است. به نظر می رسد شیرینی ها و شیرینی ها همه جا هستند و آماده مصرف هستند. چه شکلات های سرگرم کننده ، ژله های شیرین یا شیرینی زیاد یا صرف غذاهای شبیه به دسر ، هیچ کمبود شکر وجود ندارد و می توان گفت که دسر ما وسوسه انگیز است. اما اگر تمرکز شما بر داشتن یک شیوه زندگی سالم است ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم شدن در برابر وسوسه و باز کردن یک تکه شیرینی مورد علاقه خود در ایام تعطیل خوب است یا خیر. خبر خوب: می توانید حیله؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، شما می توانید از شیرینی های هالووین مورد علاقه خود در مواقع دلپذیر لذت ببرید ، به شرطی که اندازه قسمت مناسب رعایت شود. خوردن یک قطعه شیرینی کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل به معنای اهداف سلامت شما نیست. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به هوس می تواند به شما در جلوگیری از مصرف زیاد بعدا کمک کند.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از شیرینی و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون شکر ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی هایی که در سالم ترین فروشگاه خریداری می شوند

در این فصل از ترفندها یا خوراکی ها ، بدون رفتن به آشپزخانه ، غذاهای لذیذ و سالم سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای هالووینی که برای امتحان خریداری کرده اید آورده شده است.

دوباره فنجان های کره جاستین

پسر عموی سالم ریس. کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید فنجان ها با گزینه های شکلات تیره و روشن!

Free2Bea فنجان کره آفتابگردان

و اگر می خواهید یک فنجان شبیه به ریس سالم تر و عاری از آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) داشته باشید ، آن را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و رایحه های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر. این میله ها آنها عاری از 8 آلرژن اصلی هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی میله گرانولای خوب ساخته شده

فاقد 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با یک وعده سبزیجات در هر گرانولای دسر پنهان شده است گاز گرفتن!

تکه های نارگیل شکلات تلخ غیر واقعی

امتحان کنید مینی شیرینی به عنوان یک مبادله شیرین برای نوارهای قندی Mounds. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی ، آن را امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای لوبیای ژله ای شیرین یا ترش.

ذرت بوداده ذرت کوچک

امتحان کنید بسته های متعدد هالووین و یک میان وعده خوشمزه و وحشتناک به فریب دهندگان خود بدهید.

بدون ترفند: آب نبات سالم و ساده هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه مورد علاقه خود را بریده و هالووین را دوستانه کنید

با افزودن دو “چشم” چیپس که با آجیل یا کره دانه محکم شده اند ، چشم های بریده ایجاد کنید. از آن با ماست ، کره آجیل یا حتی شکلات لذت ببرید!

خودتان پوسته شکلاتی درست کنید

آن را با یک لایه تار عنکبوت وحشتناک کامل کنید.

تخم مرغ های پخته شده را به کره چشم تخم مرغ منحرف تبدیل می کند

برای یک میان وعده خوشمزه (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی آن را با زیتون بپوشانید.

یک سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرماهای خیس خورده و بدون سنگ را مخلوط کنید تا یک آب نبات یک ماده ای تهیه کنید. از برش های سیب ، یک قطره کره آجیل و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید.

براونی مومیایی یا محصولات پخته شده درست کنید!

محصولات نانوایی مورد علاقه خود را با یک قطره کره نارگیل یا ماست کامل کنید. حتی می توانید دو عدد چیپس شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

سیب زمینی ها را پوست گرفته و به نصف برش دهید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید. آنها را روی پالت فریز کرده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست ساقه نازک برش خورده را اضافه کنید.

یک راهنمای نمونه برای توزیع آب نبات هالووین مورد علاقه خود

وقتی سعی می کنید خوردن شیرینی را جزء رژیم غذایی سالم و عمومی خود قرار دهید ، نام بازی کنترل قسمت است. البته خوردن چند تکه M + M رنگی در سلامت کلی شما تغییری ایجاد نمی کند. این واقعا در مورد تعادل است

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین گزینه ها را تکمیل کرده ایم و اندازه قسمت های پیشنهادی را برای هر کدام به اشتراک گذاشته ایم. لذت ببرید!

سرگرم کننده کودک نوار روت

2 میله سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

کیت اندازه خنده دار Bar Kat

2 میله سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پیچ و خم های سایز خنده دار

4 قطعه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت شیرین

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سنجاق های بولینگ با اندازه خنده دار

2 کیسه سرگرم کننده که 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

توییکس سایز خنده دار

2 میله سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

ماهی ستاره ای

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسنک سایز میان وعده کودکان

یک بسته (تقریباً قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

عینک ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان برنج کریسپی

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن کارامل شده

یک اونس این وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته اضافی برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که شیرینی ها و غذاهای لذیذ در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن کمی آب نبات به شما شادی می دهد ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد. نکته اصلی این است که اندازه قسمت ها تحت کنترل باشد.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب سهم ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه در نظر بگیرید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند در هالووین تفریح ​​کند؟

اجازه ندهید یک معامله (یا اتلاف) پیشرفت شما را از مسیر خارج کند

شما می دانید که یک “روز بد” ماههای پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود به دست آورده اید از بین نمی برد. اگر به خودتان اجازه دهید شیرینی بخورید ، می دانید که فردا یک شروع تازه است و می توانید بعد از پایان تعطیلات ، روال معمول خود را شروع کنید.

میان وعده های غنی از پروتئین را پر کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، یک وعده غذایی با پروتئین بالا و مواد مغذی بالا بخورید تا از خوردن بی معنی وقتی جلوی کاسه آب نبات هستید جلوگیری کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به حالت تندخو بگیرید.

از وسوسه بعد از هالووین دوری کنید

بعد از تماس یا معالجه ، شیرینی های باقیمانده را در خانه ذخیره نکنید. به دنبال سازمانی باشید که به سربازان یا سرپناه ها آب نبات می دهد و در حالی که از سلامت شما حمایت می کند ، کار خوبی انجام دهید.

آب نبات های شیرین را با غذاهای سالم تر هالووین عوض کنید

اگر در حال برنامه ریزی یا حضور در یک مهمانی هالووین هستید ، خود را با یک غذای غنی از مواد مغذی سرو کنید تا همه غذاها را متعادل کنید.

مطالب مرتبط: چگونه یک میز میان وعده هالووین خوب درست کنیم

راه سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین تعطیلاتی پر از شکر و سرشار از لذت است. برخلاف تصور بسیاری ، سیگار کشیدن شما را از لذت بردن از تعطیلات باز نمی دارد. پیوستن به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، دادن آب نبات باقیمانده و ارائه مبادلات غنی از مواد مغذی (خوشمزه) راه هایی برای حفظ سنت تعطیلات است ، بدون اینکه پیشرفت شما را در سفر سلامتی به طور کامل به خطر اندازد.

آنها بیشتر می خواهند برای دستور العمل های خوشمزه و غذاهای پخته سالم ثبت نام کنید FitOn PROبه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید