آنچه باید در مورد پیاده روی برای ورزش بدانید

[ad_1]

اگر از فعالیت بدنی خودداری کرده اید زیرا فکر می کنید باید شدید باشد ، بیایید به شما یک پمپ واقعی هدیه دهیم که دوست خواهید داشت: ورزش برای م beثر بودن نیازی به شدت ندارد. ورودی: باشگاه بدنسازی پیاده. بله ، پیاده روی تا ورزش نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار سودمند است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه تمرین م serveثر عمل کند.

این که آیا برای اولین بار به صورت فیزیکی سفر خود را آغاز کرده اید یا تمرینات بدون تعریق و تنفس کننده شما را ناراحت نمی کند ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند. اهداف شما از نظر جسمی

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای ورزش و اینکه چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مرتبط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم – این چیزی است که برای سلامتی من اتفاق افتاد

مزایای پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی تا ورزش می تواند کمک کننده باشد حمایت از کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید

غذای آماده غذا؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری بطور کلی! و علاوه بر این ، موارد بیشتری وجود دارد. این تمرین با شدت کم همچنین خطر استرس مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین شما را کاملاً غرق می کند ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی خود صرفه جویی می کنید.

بهترین قسمت؟ تناسب اندام پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راه بهینه ای برای برداشتن گام های شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لغرش منفجر می شود در طول روز یا قسمت های طولانی تر به طور همزمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست.

بنابراین اگر پشت میز کار می کنید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد. این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای باورنکردنی پیاده روی

پیاده روی تا ورزش چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای ورزش چیست؟

پیاده روی برای ورزش به سادگی اعمال قصد در پیاده روی های شما است. یعنی مال خود را بگیرید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDCو هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی فیزیکی ، برنامه را در نظر داشته باشید.

به جای قدم زدن آرام در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ راه مناسب راه رفتن

چگونه پیاده روی را با تناسب اندام شروع کنیم؟

خبر خوب: اگر کفش کتانی دارید ، آماده هستید تا یک برنامه تناسب اندام پیاده روی را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، آسان است که بهترین نیت را داشته باشید اما تمرکز خود را در این راه از دست بدهید. این پنج مرحله به شما در دستیابی به اهداف فیزیکی کمک می کند.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف شما از نظر جسمی خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود. وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که معمولاً رعایت می کنید (و در زمانهای مشابه هر روز / هفته) نشان می دهد.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا آن را بشکنید. شاید دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی ده دقیقه ای! مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “چرا” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ جالب بود ، درست است؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود کردید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه زودگذر است. ممکن است در برخی از روزها احساس فوق العاده الهام بخشی داشته باشید و در روزهای دیگر برعکس. به همین دلیل بسیار مهم است که دلیل خود را بدانید.

آن را بنویسید و خود را آرام ترین ، با انگیزه ترین و الهام گرفته ترین نسخه خود تصور کنید. آنچه به روال پیاده روی شما پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه وجود ندارد ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است احساس بدتری نسبت به روزهای دیگر داشته باشید ، اما بدانید که در حال حرکت به سوی اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

اگرچه تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، اما مزایای ذهنی ورزش پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. واقعاً با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، آن لذت را القا کنید. این به تثبیت عادت جدید شما در راه رفتن ناخودآگاه کمک می کند ، که رعایت آن را بسیار ساده تر می کند. هنگامی که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع به شما می گوید که در سطح ناخودآگاه راه می روید.

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

اگر به پیاده روی های خود کمی طعم و مزه بدهید ، آنها را بیشتر سرگرم کننده می کنید ، و این باعث می شود که به ادامه آنها ادامه دهید. ما عاشق گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی ، یا حتی درخواست از یک دوست برای پیوستن به ما در پیاده روی هایمان هستیم. شما از سرعت گذر زمان هنگام سرگرمی شگفت زده خواهید شد!

این تمرین پیاده روی را برای ورزش در خانه امتحان کنید

اگر نمی توانید پیاده روی کنید ، چه می کنید؟ بدون استرس! به سادگی Play را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn بری کوگل. در نهایت یک مایل کامل با موسیقی پرانرژی راه خواهید رفت که شما را روی پای خود قرار می دهد (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از رسیدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر ، یا شاید فقط کسالت!) وقتی زندگی سپری شد (و به ما اعتماد کنید ،) ، برای دریافت انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn بروید تا به حرکت خود ادامه دهید به سوی اهداف شما

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید