آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟

[ad_1]

وقتی نوبت به بهترین تمرین برای کاهش وزن می رسد ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – ممکن است برای کاهش وزن فقط به 30 دقیقه تمرین نیاز داشته باشید. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که می توان آن را فقط نیم ساعت در روز انجام داد افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! گیج شده؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که متقاعد شده اند که شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید است.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعه کردن منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند وزن خود را از دست دادند. زیرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت نیز می تواند افراد را گرسنه تر کند. ورزشکاران یک ساعته ممکن است بیش از میزان کالری اضافی که در واقع سوزانده اند غذا بخورند و این باعث می شود آنها از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج شوند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار مناسب تر هستند تا بتوانند در یک برنامه فشرده قرار بگیرند که احتمال قوام را افزایش می دهد ، مهمترین عامل در کاهش وزن.

5 نکته برای تناسب فیزیکی 30 دقیقه در روز

اگر سازگاری با یک تمرین طولانی تر در روز شلوغ خود را تقریباً غیرممکن می دانید ، وقت آن است که تمرینات هم برای برنامه و هم برای اهداف جسمانی شما کوتاهتر شود. در اینجا پنج نکته برای تنظیم این تمرینات سریع اما م 30ثر 30 دقیقه ای برای روز شما آورده شده است.

شماره 1 تمرینات خود را به عنوان جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست ندهید. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما اتفاق بیفتد. قبل از شروع هفته شلوغ ، برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید تمرینات خود را تنظیم کنید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، عالی نیست. کافی است در برنامه خود یک بازه زمانی دیگر پیدا کنید. به خاطر داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات کاهش وزن می شود ، به ثبات مربوط می شود.

شماره 2 تمرینات خود را به پشت سر هم تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین ، این تمرین 60 دقیقه ای را برای کاهش وزن فراموش کنید. سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید قدرت ساخت و ساز در یک جلسه و افزایش جلسه شما ضربان قلب از سوی دیگر. ترفند اجرای تمرینات فوق العاده کوتاه؟ تمرکز را حفظ کنید. هر دقیقه تمام تلاش خود را کنید!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را زودتر آماده کنید

نشانه های بصری ، مانند قرار دادن لباس های تمرینی در شب قبل ، به مغز برای آموزش عادت ها کمک می کند. و این یک چیز کمتر است که قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع ترد می شوید ، هر دقیقه اهمیت دارد. آماده کردن لباس های آموزشی برای حذف زمان ارزشمندی را که باید انتخاب کنید حذف می کند.

شماره 4 خوش بگذره!

اگر هرگز از این ورزش لذت نبردید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن حداقل یک تمرین که از آن متنفر نیستید ، آمده است. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، من انعطاف پذیری را بهبود بخشدبه شما واقعاً مجبور نیستید به تمریناتی بسنده کنید که باعث می شوند بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در حین تمرین سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد کنید ، که احساس شگفت انگیزی را بعد از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال رقابت برتر را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید یا سرخ کن که در آخر هفته به دنبال آن بوده اید ، استفاده کنید تا تمام تمرینات خود را تکمیل کنید.

اگر زمان کمی برای شما باقی مانده باشد چه؟

برخی روزها ، شما 30 دقیقه تمرین نمی کنید تا وزن خود را کاهش دهید. جلسات لحظه آخری ظاهر می شود ، کودکان عصبانی می شوند و برنامه ها پر می شود. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید پله ها را بگیرید ، برنامه پیاده روی و تماس های ملاقات را تنظیم کنید ، هنگام مسواک زدن چمباتمه بزنید یا حتی یک تایمر برای بلند شدن و ورزش در هر ساعت تنظیم کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، پرش در اسکوات ، ضربات پشتی ، گسترش و تخته هستیم تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی هستند که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و به شما این امکان را بدهد که یک زندگی فعال و سالم داشته باشید.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و سایر موارد را از لیست کارهای خود حذف کنید.

آیا آماده هستید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید