6 راه برای اعلام سلامت روان

[ad_1]

یکی از مثبت ترین موارد در دو سال گذشته: سلامت روان در خط مقدم گفتگوی فرهنگی قرار دارد. همه ما ، صرف نظر از پیشینه یا شرایط ، با سلامت روانی خود روبرو شدیم ، به ویژه در زمان محاصره و در اوج همه گیری.

اما ما فراز و نشیب ، مبارزات و پیروزی هایی داریم ، صرف نظر از وضعیت جهان. در حال حاضر یک دانش نسبتاً رایج است بیش از 30 درصد (!!) آمریکایی ها اختلالات اضطرابی را به نحوی در برهه ای از زندگی خود درمان خواهند کرد. از هر پنج بزرگسال آمریکایی یک نفر شما هر سال یک بیماری روانی را تجربه می کنید و نیازی به تشخیص بیماری روانی برای گذراندن یک مبارزه بهداشت روانی ندارید. با توجه به CDC ، بیشتر 50 درصد ما ما در زندگی خود یک بیماری یا اختلال سلامت روان را تجربه خواهیم کرد. چه فصل استرس شدید باشد یا بیماری جدی ، تقریباً همه را تحت تأثیر قرار می دهد.

از آنجا که بدن و ذهن ما در هم تنیده است ، سلامت جسمانی ما بر سلامت جسمی ما (و بالعکس!) تأثیر می گذارد. برای داشتن سالم ترین و شادترین زندگی ، ضروری است که مغز و سلامت احساسی خود را بررسی کنیم.

علائمی که باید برای اولویت بندی سلامت روان خود به آنها نیاز داشته باشید

بدن شما راهی برای ارائه برخی از “چراغ های موتور” به شما ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به شما اطلاع دهید که همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود و شما باید بچرخید.

فارست تالی ، روانشناس بالینی ، دکترای بنیانگذار خدمات روانشناسی Invictus توضیح می دهد که این شبیه به عملکرد ناسا است. دکتر تالی می گوید: “هر کسی که تا به حال صحبت های رادیویی ناسا را ​​شنیده است که هنگام پرتاب یک فضاپیما اتفاق می افتد ، بین برج کنترل و خلبانان دائماً رفت و برگشت شنیده است.” “آنها بررسی می کنند که چندین سیستم آنلاین وجود دارد یا آنها در حال کار هستند” و استفاده از آنها خوب است “.

دکتر تالی ادامه می دهد: “این برای آنها بی معنی باشد که تصور کنند چون به دلیل پرتاب های موفق متعدد در گذشته ، همه چیز این بار آنطور که باید کار خواهد کرد.” “با بررسی مجدد وضعیت سیستم های ضروری ، آنها نه تنها به اطمینان از یک ماموریت موفق کمک می کنند ، بلکه خطر شکست فاجعه بار را نیز کاهش می دهند.”

بنابراین این برای سلامت روان چه معنایی دارد؟ او می گوید: “در این رویکرد درسی وجود دارد که هر یک باید از آن استفاده کنیم.” “بنابراین ، مهم است که به طور دوره ای عملکرد” ​​سیستم های اساسی “ما را بررسی کنیم. یکی از این سیستم ها سلامت روانی شما است.”

6 راه برای اعلام سلامت روان

دکتر تالی توضیح می دهد: “سلامت روانی بیشتر تحت تأثیر روابط ، خلق و خو ، افکار ، رفتارها ، سلامت جسمی و بسیاری از اعمال مبتنی بر ایمان شما است.” در پیش ، بهترین پیشنهادات شما برای چک لیست سلامت روان شماست. بهترین قسمت؟ لیست کامل را می توان در حدود ده دقیقه (یا کمتر) تکمیل کرد و فقط باید هر چند هفته یکبار یا یک بار در ماه انجام شود.

او پیشنهاد می کند: “برای استفاده بیشتر از این چک لیست ، از یافته های خود یک دفتر خاطرات تهیه کنید و سپس برنامه ریزی کنید.” “اگر مجبور هستید در زمینه های مختلف کار کنید ، آنها را اولویت بندی کرده و روی آنها کار کنید بیشتر نه در بالاترین اولویت هنگامی که در یک زمینه پیشرفت کردید ، زمینه های دیگر را پیگیری کنید. “

شماره 1 روابط خود را بررسی کنید

س Dr.الات دکتر تالی از دوستان ، خانواده ، همکاران و روابط عاشقانه شما: “آیا نزدیکترین روابط من آنطور که می خواهم پیش می رود؟ آیا اصطکاک در یک یا چند مورد از آنها افزایش یافته است و در این صورت ، آیا باید تلاشی برای حل آن انجام دهم؟ آیا من به اندازه کافی به کسانی که نزدیکترین آنها هستم توجه کرده ام؟

شماره 2 به خلق و خوی خود امتیاز دهید

موارد زیر را از خود بپرسید ، دکتر تالی می گوید: “به طور متوسط ​​به خلق و خوی من در هفته گذشته (یا دو هفته) چه امتیازی می دهید؟ اگر بهتر از حد معمول باشد ، دلیل آن چیست و من می توانم از آن در حالت If my mood has کاهش یافته است ، آیا دلیلی برای شناسایی آن وجود دارد ، و اگر چنین است ، چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم؟ یادداشت بردارید!

شماره 3 به افکار خود سر بزنید

اخیراً گفتگوی ذهنی شما درباره چه بوده است؟ “[Ask yourself,] “آیا افکار من بیشتر مثبت هستند ، آیا آنها من را در زندگی پیش می برند ، روی شکرگزاری و فرصت ها تمرکز می کنند یا منفی هستند ، که من را عقب می اندازند و سرشار از غم ، حسادت و عصبانیت هستند؟” اگر آنها منفی هستند ، وقت آن است که تلاش قابل توجهی را برای تمرکز مجدد بر روی موارد مثبت انجام دهیم. ”دکتر تالی می گوید.

شماره 4 از عادات و رفتارهای خود فهرست تهیه کنید

“آیا رفتارهای شما با اولویت ها ، ارزش ها و اهداف آینده شما مطابقت دارد؟” دکتر تالی می پرسد. مثالی بزنید که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید: می خواهید لاغر و تناسب اندام باشید ، شاید در مسابقات سه گانه شرکت کنید ، یا حتی به یک هدف کاهش وزن عالی برسید. “اما ، شما شب به خانه می آیید ، یک آبجو باز می کنید ، یک پیتزا می خورید و تمرینات را تماشا می کنید دوستان [we’ve been there!]”در این مورد ، به گفته وی ، رفتارهای شما با اهداف شما هماهنگ نیست و این ممکن است نشان دهنده یک مشکل بهداشت روانی باشد.” او می گوید که زمان تغییر اهداف یا تغییر رفتارها فرا رسیده است. “او می گوید:” هیچ بهانه ای نداشته باشید ، اگر شما به طور معمول یک روال معمول را دنبال می کنید و اخیراً “خاموش” شده اید ، این امر صادق است. این را به عنوان چراغ کنترل موتور در نظر بگیرید.

شماره 5 سلامت جسمانی خود را بررسی کنید

“آیا سلامتی شما فوق العاده است؟ معمولی نیست ، قابل قبول نیست ، اما فوق العاده است؟ دکتر تالی می پرسد: “سلامت ضعیف باعث کاهش بینایی می شود و می تواند منجر به افسردگی شود.” این موارد دست به دست هم می دهند: سلامت بدنی نامناسب می تواند به سلامت روانی ضعیف منجر شود و سلامت روانی ضعیف می تواند منجر به سلامت جسمی (مرغ یا تخم مرغ واقعی) شود. پازل). “آیا از برخی مشکلات پزشکی تحریک کننده غافل شده اید زیرا” فقط وقت ندارد؟ ” برخی معیارها برای بررسی: هضم ، سطح انرژی ، پوست ، سردرد ، خواب ، دندان های تیز / فشردن فک ، درد و درد.

شماره 6 با طرف معنوی خود ارتباط برقرار کنید

دکتر تالی توضیح می دهد ایمان و معنویت بازی نقشهای اصلی در بهزیستی ذهنی و عاطفی تمرین معنوی شما چیست؟ “آیا شما دارای باورهای قوی مبتنی بر ایمان هستید ، اما آیا تلاش برای عملی کردن آنها را کنار گذاشته اید؟” دکتر تالی می پرسد. وی گفت: اگر درباره حضور در کلیساها / معابد است ، شروع کنید. آیا اعتقادات اعتقادی شما شامل کمک به افراد کم بخت است؟ برنامه ریزی کنید و آن را اجرا کنید. آن را رها نکنید ، فقط یک قدم کوچک بردارید. این منجر به تلاش بیشتر می شود. “

فعال باشید: سلامت روانی خوب را به شیوه زندگی تبدیل کنید

همانطور که دکتر تالی گفت ، این مرحله را یکباره بردارید. و منتظر نباشید تا احساس وحشتناکی داشته باشید – بهترین راه برای مراقبت از ذهن این است که با شکل دادن به شیوه زندگی خود پیرامون اهداف سلامتی خود ، از سلامت روان خود پیشگیری کنید.

اولویت بندی خواب ، تغذیه ، ورزش ، درمان ، تمرین معنوی شخصی شما ، گذراندن وقت با عزیزان و معاینات منظم پزشکی نه تنها از سلامت کلی شما پشتیبانی می کند ، بلکه اطمینان حاصل می کند که ذهن شما بهترین توانایی را برای رسیدگی به سخت ترین فصول زندگی دارد. در صورت پیروی از این توصیه ، دکتر تالی می گوید: “در مدت زمان کوتاهی ، وضعیت روحی شما دچار تغییر چشمگیری می شود.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید