بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

[ad_1]

با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم فصل پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما برای پاییز فوتبال و هالووین و بنابراین بسیاری از غذاهای خوشمزه. در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل میان وعده ها به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید.

از همه بهتر ، شما نیازی به محرومیت یا رژیم ندارید.

غذای پاییزی

با پایان یافتن تابستان ، طبیعت طیف وسیعی از غذاها را برای شما مناسب می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن. اگرچه این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، اما غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات ، مقدار زیادی وجود دارد در تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم مورد علاقه ما برای پاییز عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو تنبل
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های فصلی پاییز فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند.

فواید غذاهای فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم آنچه را که اخیراً رشد کرده است می خورند. بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود.

اما امروزه به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: غذای فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

خوش طعم تر در فصل

برای شروع ، خوردن محصول خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه محصولاتی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند مزه خوبی ندارد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از یک تاکستان برداشت می کنید ، در مقابل یک گوجه فرنگی در وسط زمستان فکر کنید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی در تابستان بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی است.

رد پای کربن کوچکتر

غذای فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذایی در محلی رشد نمی کند ، باید به شما راه پیدا کند. و این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و رد پای کربن قابل توجه است. همه برای حمایت از خواسته های خارج از فصل شما. علاوه بر این ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند. یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید حداکثر فواید تغذیه ای را دریافت کنید ، غذاهای فصلی توصیه می شود. وقتی غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. قرار دادن بیش از حد در معرض نور خورشید به ترکیب (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و کمتر از مواد مغذی مطلوبی که در صورت انتخاب یک گزینه فصلی محلی دریافت می کنید ، باقی می ماند.

5 بهترین غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن شما را پیش ببرد. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان وعده های غذایی پاییزی فراوان ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا بهترین غذاهای کاهش وزن که باید در این فصل در بشقاب قرار بگیرند آورده شده است.

کدو تنبل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست نباید تعجب آور باشد. در حالی که نمی توانید ظرافت همه چیزهای کدو تنبل را رد کنید ، آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است حمایت از کاهش وزن باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل عمدتا از آب تشکیل شده است (در واقع ، بیش از 90) ، همچنین کالری طبیعی دارد.

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان یک وعده غذایی پاییزی برای کاهش وزن ، آن را کنسرو شده به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید یا سعی کنید آن را در غذاهای خوش طعم بخورید تا یک مشت مقوی و بسیار خوشمزه به دست آورید.

گل کلم

گل کلم یک غذای معروف برای کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. اگرچه این گیاهخوار چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در منطقه است ، همچنین از نظر تغذیه و کاهش وزن منبع قدرتمندی است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کوکی های میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای سرشار از کالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مناسب برای شما ، مانند فیبر ، و همچنین کم کالری و تقریبا بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی است که می توانید برای دستورالعمل های دوستانه کاهش وزن در پاییز استفاده کنید. فکر کنید: میان وعده ها در طول روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما بسته بندی شده.

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی آن را منجمد به اسموتی اضافه کنید تا غلیظ کننده کم قند به جای میوه باشد.

به اطلاعات نیاز دارید؟ امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید

انجیر

اگر در حین تمرین برای دستیابی به اهداف کاهش وزن در پائین میل شدید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر سیر کننده و کم کالری هستند.

آنها را در سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی اضافه کنید یا فقط آنها را به تنهایی بخورید تا یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی میل کنید.

قارچ

آب و هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستور العمل آرامش بخش است که پر از این غذای دوستانه برای کاهش وزن است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به غذای خود پیدا خواهید کرد.

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند یک پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که قارچ سرشار از فیبر و ویتامین است ، غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم است.

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی مفید هستند ، شنیده اید. در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم کاملاً مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم. پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم ممکن است به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم در صورت مصرف بی بیوتیکی امکان پذیر است. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است.

علاوه بر این ، آنها با داشتن محتوای غنی از آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به اتو را تامین می کند.

سعی کنید آنها را به تنهایی با کمی روغن زیتون و سیر ، مخلوط در فر سبزیجات سرخ شده یا بالای یک کاسه سالاد داغ سرخ کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییز فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش گرفتن محصولات پاییزی می تواند به شما کمک کند تا در روح پاییز غرق شوید و در عین حال از اهداف وزن خود نیز حمایت کنید. از جمله غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، چنگال آفتابگردان ، انجیر و قارچ ، می توانید تغذیه خود را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و خوشمزه افزایش دهید. خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و گنجاندن این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذا خوردن!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید