6 نکته در مورد تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند تا به روز باشید

[ad_1]

تجملات فصلی؟ احساس خوبی دارم که با یک پتو نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک شب سرد پاییزی به کاناپه نزدیک می شوم. باور کنید ، ما همه شبها مراقبت از خود و کاهش سرعت فصل ها را دنبال می کنیم ، اما اهداف فیزیکی پاییزی خود را فراموش نکنید. مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که برنامه دنج شما را با برخی حرکات تکمیل می کند ، که نه تنها به شما کمک می کند تا انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه ممکن است به شما کمک کند تا با ورود به فصل جدید ، احساسات مثبت بعد از تابستان را حفظ کنید.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال به روز باشید.

6 نکته تناسب اندام برای پاییز که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هنوز خیلی گرم نیست و برف هنوز روی زمین نیامده است ، فصل مناسبی برای برداشتن است تمرینات بیرونبه چه دویدن در پارک محله ، بیرون رفتن از مسیرهای پیاده روی ، چه بیرون رفتن از کلاس FitOn ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور احتمالی آفتاب به تمرینات شما می تواند به شما کمک کند هورمون های شادی در فصلی که در آن حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی سخت تر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که شریک تمرین شما باشد. این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما شریک آموزشی بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و از طریق FitOn Party با هم کار کنند.

شماره 3 قبل از بیرون رفتن بسته بندی کنید

اگر لباس خوبی بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و یک بهانه دیگر برای حذف آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر تمایل به درمان خود دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن لباس های ورزشی جدید و زیبا به کمد لباس پاییزی است.

مرتبط: جنبه های اساسی اساسی رفاه پاییز

شماره 4 روی پخش در ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهیم کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع اهداف فیزیکی پاییز شود. هنگامی که کمی تمرین می کنید ، قرار دادن ویدئوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما لطف نجات شما خواهد بود.

و آگاهی از این که در حال انگیزه توسط مربی متخصص ، به موسیقی شگفت انگیز گوش خواهید داد ، باعث می شود تمرین بعدی خود را افزایش دهید.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، زمان ناهار خود را حساب کنید. از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع مناسب باشید. سریع وارد شوید HIIT تمرین ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

شماره 6 ورزش ذهن و بدن را انجام دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر تحریک کننده سرعت است. و در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج تعطیلات آینده ، این تغییر فصل می تواند زمان مناسبی برای بازگشت به درون و خلاص شدن از شر آن باشد.

جمع بندی تمرینات ذهن آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور توسط دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید از خانه انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

هنگامی که تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای مرور روال ها وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام وجود ندارد که شما را در ماه های سردتر پرانرژی ، متناسب ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب طعم بسیار شیرینی دارد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید