من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی به مدت 14 روز آغاز کردم – به این ترتیب بر سلامتی من تأثیر گذاشت

[ad_1]

اگر تا به حال به این فکر افتاده اید که “چرا دیگر راه نمی روم؟” دست خود را بالا بگیرید.

پیاده روی به طور بالقوه این است کمترین آموزش ها – همچنین است بیشتر مطالعه شده شکل ورزش بسیاری از کارشناسان معتقدند که پیاده روی یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای سلامتی و رفاه خود انجام دهیم.

و در اینجا این سال مطرح می شود: من در چنین محله ای زیبا و قابل عبور زندگی می کنم ، اما به نحوی از شما عذرخواهی می کنم که نمی توانم برای قهوه قدم بزنم ، چیزها را در اداره پست بگذارم یا فقط در خیابان قدم بزنم. من واقعاً آنطور که می خواهم پیاده روی یا بیرون نرفته ام ، که … راستش را بخواهید ، این بسیار وحشتناک است زیرا من یک گلدن رتریور سه ساله دارم که به پیاده روی زیادی نیاز دارد (متاسفم ، استلا) )

ولی “تنقلات ورزشی درست کنیداین واقعا مرا به عادات خوب حرکتی بازگرداند و دوباره مجبور شد پیاده روی های معمولی داشته باشم. تصمیم گرفتم خود را وقف دو هفته 15 دقیقه پیاده روی صبحگاهی کنم ، هر روز را با هوای تازه ، آفتاب ، نسیم دریا و یک حرکت آگاهانه و آرام آغاز می کنم. اینجوری افتاد

بعد از دو هفته چه حسی دارم

هیچ شگفتی در اینجا وجود ندارد ؛ حس خوبی دارم توپ توپم. احساس می کنم برآورده شده ام! به نظر من مبارزه برای این کار سخت است هر چیزی هر روز ، حتی اگر واقعاً بخواهم ، بنابراین این واقعیت که بتوانم این اتفاق را بیاورم فوق العاده است. “پیروزی” واقعاً سودمند است. همچنین باید اشاره کنم: این تنها نوع تمرین من برای دو هفته بود. فقط راه رفتن (بله ، واقعاً) … و بدن من احساس شگفت انگیزی می کند.

من دومین هفته پیاده روی خود را با کاهش زمان صفحه نمایش (استراحت فنی گرفتم) ترکیب کردم ، بنابراین در کل احساس فوق العاده ای داشتم. دوستان و خانواده ام در مورد آرامش انرژی من اظهار نظر کردند (حتی یکی از آنها گفت: “من سالهاست شما را اینقدر آرام ندیده ام”). بیرون رفتن برای صبح های کوتاه باعث بهبود روحیه ، وضوح ذهنی و بهره وری من در روزهایی که در خانه کار می کردم یا کارهای خانه را انجام می دادم می کرد.

همچنین این پیاده روی های کوتاه صبح باعث می شد که توپ بیشتر راه برود. چند روز بعد ، من با سگم ساعت ها در شهر قدم زدم. من توانستم بیشتر شهر محل زندگی خود را کاوش کنم ، نقاط قهوه را در جایی که قبلاً نبوده ام امتحان کنم و چیزهایی را از لیست سپرده ها حذف کنم ، که همه آنها را مدتها قبل انجام نداده بودم.

TL ؛ DR: پیاده روی به من کمک کرد تا تجربه کنم …

  • بهبود انرژی
  • بهبود خلق و خو ، افزایش سطح کلی شادی
  • وضوح ذهنی ، تمرکز و بهره وری بهتر
  • مراقبت بهتر
  • حالت آرامش بیشتری دارد
  • احساس موفقیت
  • سلامت عمومی خوب
  • سگ شادتر

فواید پیاده روی برای سلامتی

این می تواند یک شوک باشد ، اما تمرین نباید زیاد شدید یا پیچیده باشد. راه رفتن در واقع دارای یک مال شما مزایای آن ، و حتی ممکن است سالم تر از دویدن برای برخی از افراد باشد.

تاثیر کمی دارد

زمان و مکان برای HIIT وجود دارد ، اما این حرکات انفجاری و پلایومتریک می تواند بر مفاصل ساییده شود. در مورد دویدن هم همینطور است ؛ در حالی که فوق العاده م effectiveثر است ، ضربه زدن به پیاده رو یا مسیر می تواند گاهی باعث بروز مشکلاتی در مچ پا ، زانو و باسن شما شود. با پیاده روی ، از ضربه جلوگیری می کنید و از مفاصل خود محافظت می کنید ، بنابراین این یک افزودنی عالی برای روال تناسب اندام فعلی شما است.

از صدمات جلوگیری می کند

پیاده روی فقط لازم نیست میزان آسیب کمتر هر نوع تمرینی ، اما اینطور بوده است برای جلوگیری از سقوط نشان داده شده است (و بنابراین آسیب های ناشی از سقوط) ، که یک مشکل عمده بهداشت عمومی در افراد مسن است. و چرا از مفاصل پشتیبانی می کند و ماهیچه ها را تقویت می کند، می توانید از خود در برابر انواع دیگر صدمات ناشی از ضعف جسمانی و عدم ثبات محافظت کنید.

کاردیو خوبی است

مطالعات نشان داده است پیاده روی کنید تا از قلب محافظت کنید – می توانید کاهش فشار خون و ضربان قلب در حالت استراحت و به کاهش خطر ابتلا کمک می کند بیماری قلبیبه

این یک تقویت کننده خلق و خو است

مطالعات داشته اند هم ثابت شده است که پیاده روی می تواند شما را بهبود بخشد حالتبه این موضوع ثابت شده است تمام شده من تمام شده دوباره برای اضطراب عمومی سلامت روان.

به کاهش وزن کمک می کند

در یک مطالعه ، او نشان داد افرادی که راه می رفتند یکی را نشان دادند کاهش دور کمرو وقتی با رژیم غذایی سالم ترکیب شود ، 30 دقیقه پیاده روی می تواند تأثیر قابل توجهی بر وزن داشته باشد. هاروارد نیز این را گزارش کرده است پیاده روی می تواند هوس ها را کاهش دهدبه

این می تواند سالها به زندگی شما اضافه کند

هاروارد نیز گزارش داد پیاده روی حدود 8000 قدم در روز (صرف نظر از سرعت) می تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.

به شما کمک می کند بیرون بروید

احتمالاً قبلاً می دانید ، وجود دارند زیاد از عوارض سلامتی ناشی از بیرون رفتن (من آفتاب گرفتن) مگر اینکه از تردمیل (یا محوطه محصور شده بزرگتر) قدم می زنید ، مزایای پیاده روی با مزایای کمی بیرون رفتن از خانه همراه است. دو ضربه.

وقتی به پیاده روی ها نزدیک شدم

تجربیات مختلف پیاده روی به شما کمک می کند تا آن را با هم مخلوط کنید. در اینجا چند رویکرد وجود دارد که من انجام دادم.

پیاده روی های آگاهانه

یکی از انواع پیاده روی های مورد علاقه من آنهایی است که بدون تلفن ، هدفون ، اپل واچ … فقط حضور کامل دارد. در هفته ای که ارتباطم قطع شد کارهای بیشتری انجام دادم.

مدیتیشن های پیاده روی

نوع دیگری از پیاده روی آگاهانه ، این صدا دارای صدای هدایت شونده است (که بدیهی است به نوعی دستگاه تکنولوژیکی نیاز دارد).

سگ راه می رود

وقتی موجودی زنده را در حال راه رفتن دارید و احتمالاً به شماره دو در حیاط همسایه می روید ، تجربه متفاوتی است ، اما این پاداش می دهد. سفر با دوست خزدارم و دیدن هیجان او در بیرون به من یادآوری می کند که من با چیزهای کوچک زندگی بیشتر حاضر و خوشحالم.

پیاده روی موسیقی / پادکست

این نیز بسیار ساده است ، اما گوش دادن به یک لیست پخش فوق العاده یا یکی از پادکست های مورد علاقه شما (حتی چند دقیقه از کتاب صوتی) می تواند پیاده روی را لذت بخش تر کند.

با هدف راه بروید

اگر بخواهید ، گاهی اوقات به “نقطه پایانی” نیاز دارم. به عنوان مثال ، من می خواهم به جعبه کشویی USPS یا بازار یا قهوه بخورم. داشتن آن هدف کوچک بسیار انگیزه بخش بود. چند بار به کافه ای نزدیک رفتم.

نکاتی برای موفقیت

پاشو و برو

این برای من تعیین کننده بود. تلفن را بردارید ، حتی دندان های خود را مسواک نزنید. فقط کفش های خود را بپوشید و بیرون بیایید (خوب … SPF بزنید ، مراقبت از آفتاب مهم است!). متوجه می شوم اگر زمان زیادی را صرف انجام کارهای دیگر مانند مدیتیشن ، بهداشت و مراقبت از پوست ، بررسی ایمیل و تهیه صبحانه کنم ، مسیر او کمتر به پیاده روی می رود. اگر آن را بیهوده جلوه دهم و این فرایند تصمیم گیری را حذف کنم ، پایبند ماندن به آن بسیار ساده تر است.

شب قبل لباس می پوشد

اگر با عرق کردن از خانه راحت نیستید (درست است که من در یک اجتماع ساحلی بسیار معمولی زندگی می کنم ، بنابراین این قاعده من است) ، شبها چند تکه لباس بپوشید تا نزدیک تخت قدم بزنید تا بتوانید قبل از جابه جایی سریع تغییر دهید. بیرون تصمیمات کمتر برای تصمیم گیری ، عقب ماندگی کمتر ، راه رفتن بیشتر.

شما شریک مسئولیت دارید

برای من ، شریک زندگی من پوشیده از پوست است و انگلیسی صحبت نمی کند ، اما او به من اعتماد کرد که هر روز بیرون بروم. شاید شما شخص مهم دیگری دارید ، فرزند ، والدین ، ​​هم اتاقی یا بهترین دوست (حتی بهترین دوست مرد) که صبح ها با شما پیاده روی می کند و شما در مسیر خواهید ماندبه قدرت در تعداد!

پیگیری عادات

اگر شما هم مثل من هستید ، ردیابی عادت یک ابزار واقعاً قدرتمند است که به شما کمک می کند تا در برنامه های سالم زندگی کنید. تیک زدن این جعبه از نظر ذهنی واقعاً چیز مفیدی دارد ، بنابراین “ضروریات” کوچک خود را برای این روز (هر روز!) بنویسید و “پیاده روی صبحگاهی” را روی آن قرار دهید. وقتی به خانه می آیید جعبه را علامت بزنید و از این افزایش کمی دوپامین لذت ببرید. در عرض چند هفته ، می توانید به مسیر عادات نگاه کنید و پاداش انجام این کار را احساس کنید (همچنین راه خوبی برای ثبت نام در مورد عادات دیگر و سازگاری شما با آنها) است.

به خودتان پاداش دهید

گاهی اوقات این چک لیست ذکر شده در بالا به اندازه کافی پاداش نمی دهد. شاید بتوانید با یک قهوه صبح وسوسه شوید یا ماچا سپس ، شاید یک اسموتی ، یا حتی چند دقیقه رفت و آمد از طریق کانال های رسانه های اجتماعی. به کار ارزشمندی فکر کنید که واقعاً می خواهید صبح انجام دهید و آن را پاداش خود برای تکمیل پیاده روی صبحگاهی خود قرار دهید.

مجموعه ای از عادت ها

برای انجام این کار ، من باید کلاه خود را به جیمز کلیر ، نویسنده کتاب عادت های اتمی ، بدهم که این ترفند را از او آموختم. اگر عادت صبحگاهی دارید که قبلاً خودکار شده است ، صبح امروز قبل یا بعد از آن عادت کنید. به عنوان مثال ، قبل از اینکه تلفن خود را بررسی کنم ، پیاده روی می کنم. یا بعد از مسواک زدن و استفاده از کرم ضد آفتاب ، به پیاده روی می روم. این پیاده روی را بخشی از یک روال از قبل موجود برای تجربه ای روان تر کنید.

مسیر خود را (و معمول) تغییر دهید

همه چیز را هیجان انگیز نگه دارید. اگر مستعد کسالت هستید و به یکنواختی حساسیت دارید ، هر روز مسیر متفاوتی را در پیش بگیرید. شاید روال معمول خود را با رویکرد متنوعی ترکیب کنید (مانند: یک روز مدیتیشن هدایت شده را انجام دهید ، روز دیگر موسیقی است ، روز دیگر ساکت است و روز دیگر روز پادکست است). اگر از بن بست یا بلوک های اطراف خانه خود کمی خسته شده اید ، ممکن است یک روز در هفته سعی کنید با ماشین به پارک یا مسیر پیاده روی نزدیک بروید. همه چیز را خنک نگه دارید!

جلوگیری از صدمات

در حالی که پیاده روی می تواند از شما در برابر آسیب ها و فعالیتهای توانبخشی عالی محافظت کند قلع نیز حفظ شود آسیب های پابه کفش های مناسب بپوشید ، زیاده روی نکنید و به محل کار خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که در اثر استفاده بیش از حد از اسپلینت استخوان درشت یا آسیب نبینید.

در Sum … شما باید این را امتحان کنید

مزایای آن بی نظیر ، رایگان و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری کفش بپوشید و بیرون بروید. فقط حرکت می کند. آن هوای تازه را بگیرید ، بگذارید خون شما جاری شود ، با محیط اطراف خود هماهنگ شوید و آرامش را بیابید. می دانم گاهی اوقات چیزها ساده تر به نظر می رسند از یک وظیفه ، من اینجا با شما هستم ، اما ارزش تلاش بیشتر را دارد. این 15 دقیقه را وقت بگذارید. در هر صورت ، احتمالاً مدت طولانی در شبکه های اجتماعی یا ایمیل حرکت خواهید کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید