طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین لحظه شما هستند

[ad_1]

پاییز در راه است و تعدادی از بهترین سبزیجات سبز نیز وجود دارد.

تهیه محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در تازه ترین و خوشمزه ترین زمان آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره به عنوان جالبترین فصل های رشد. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ فکر کنید. این سبزیجات موتور دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزها همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را در جستجوی رادیکال های آزاد ، که ذرات ناپایداری هستند که توسط متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، حرکت می دهند و می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر کنند.

مانند همه سبزیجات بدون نشاسته ، سبزیجات کم کالری ، کم کربوهیدرات ، کلم سبز ، به عنوان مثال ، تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد صد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تأمین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا برشته کرد. کلم پیچ به روستایی و خورش ها طعم روستایی و قوی می بخشد. اعضای خانواده کاسنی ، مانند غذاهای تند یا سرخ شده را می توان به سالاد اضافه کرد. با این حال ، مراقب باشید که چربی های کاسنی معمولاً تلخ هستند ، بنابراین برای مقایسه آنها به یک برش شیرین یا شور مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

هنگامی که امسال سیب و کدو تنبل تهیه می کنید ، حتماً برگهای سبز موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از منطقه راحتی معمول خود فراتر بروید.

و در صورتی که برگ های سبز فنجان چای ، کلم بروکلی ، تربچه ، گل کلم شما نباشند ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده ای سالم برای پاییز است که نیمی از بشقاب را با آن پر کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید