راهنمای افراد شلوغ برای داشتن خانه سالم

[ad_1]

وقتی سعی می کنید انبوهی بی پایان از لباس ها را کنار بگذارید ، ظرف ها یک مایل روی هم چیده شده اند ، همه را به موقع به مدرسه برده و در طول هفته به خرید در سوپرمارکت بروید (چه برسد به آماده شدن برای شام امروز عصر) ، اولویت بندی اینکه چگونه می توانید سالم بودن را در کنار کودکان انجام دهید. به نظر می رسد یک کار غیر ممکن است بیایید با خود روبرو شویم: وقتی لیست کارهای هر دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات به نظر می رسد که ساعات کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا تغذیه سالم وجود ندارد. اما لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده می تواند روز را حتی ساده تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به افزایش انرژی ، بهبود خلق و خو ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی راحت تر نخواهد بود؟ به هر حال ، ما فکر می کنیم آنها بچه های کمرو هستند و شاید فقط چند صبح آرام در حالی که همه عمیق تر می خوابند ، ارزشش را دارد!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانواده ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که می دانید عادت های سالم (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد می کنید.

اگر این شما را قانع نمی کند ، روز خانواده و سلامت اینجاست تا اهمیت سالم ماندن در خانه را به ما یادآوری کند.

روز سلامت و سلامت خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات با اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم ماندن در کنار کودکان ، بر اهمیت ماندن در خانه تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد؟

تعداد شگفت انگیزی از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات مربوط به سلامتی مانند چاقی و دیابت هستند. امروزه بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ تخمین زده می شود که این رقم در سال 2025 به 206 میلیون برسد. هیچ بله ، نه ، هیچ آسیبی ندارد آمار – چاقی دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است که خطرات زیادی برای سلامتی دارد که می تواند یک عمر طول بکشد. این به دلیل این هست که روز سلامت و تناسب اندام خانواده در سال 1996 برای ارتقاء خانه های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و رفاه از سنین پایین متولد شد.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که این تاثیر چقدر می تواند مهم باشد. یکی اخیر مطالعه هاروارد مادران و کودکانی که از عادات سالم استفاده می کردند (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) 82٪ کمتر از مادران و کودکانی که این کار را انجام نمی دادند ، چاق بودند. چیزی ساده به عنوان پیاده روی روزانه می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

انگیزه از توصیه والدین یک متخصص سلامتی

چه کسی بهتر از ارائه مشاوره از یک مادر شلوغ که همه کارها را انجام می دهد ؟؟ بیایید با هم صحبت کنیم کریستینا کوک، یک مادر 3 ساله ، اولین مربی پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل مزرعه روی میز خوک پختن، و بنیانگذار مزرعه دامپروری، مزرعه ای لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای تندرستی. به جرأت می توان گفت که کوک واقعاً سلامت و رفاه را از هر نظر تجسم می دهد ، هم برای او و هم برای خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی بر سر می گذارم. مهمترین چیز این است که من یک زن و یک مادر هستم. من صاحب و اداره کننده تجارت تحویل مزرعه به میز ، مزرعه مان هستم و مربی تناسب اندام لاگری پیلاتس هستم. من عاشق سیستم غذایی ، رفاه عملکردی ، ارتباط با زمین و ارتباط با غذای شما هستم “. کوک (که با شیوه زندگی رفت و آمد بیگانه نیست) اهمیت اولویت بندی خانه سالم را حتی در شلوغ ترین روزها درک می کند.

کرستینا وقتی از او پرسیدند که چرا سلامتی و رفاه برای زندگی او بسیار مهم است ، می گوید: “شما باید فعال باشید تا فرزندان خود را فعال نگه دارید. ما به عنوان والدین بزرگترین مسئولیت ما این است که انسانهای کاملاً کامل تربیت کنیم. آنها را به عنوان نمونه ای که به آن اهمیت می دهید نشان دهید تا آنها نیز انگیزه ای برای انجام این کار پیدا کنند. در سرگرمی های آنها شرکت کنید ، حتی اگر در حال تغییر هستند. علایق آنها با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت از آنها به القای عادات سالم بعداً کمک می کند. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین با ما در ارتباط باشید و خانواده خود را در یک راستا نگه دارید. ”کوک می گوید.

با دانستن اینکه یک خانه سالم چقدر می تواند مفید باشد ، ما نحوه سالم ماندن در کودکان را حتی برای خانواده های شلوغ توصیف می کنیم.

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز می تواند به تشویق فرزندان شما (حتی افراد سخت گیر) برای امتحان غذاهای جدید کمک کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با بردن آنها به مغازه خواربار فروشی درگیر کنید و از آنها بخواهید غذاهای سالم انتخاب کنند ، غذاهای سالم را برای پخت و پز در کنار یکدیگر برنامه ریزی کنید و به آنها در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا کمک کنید.

شماره 2 مبادله ساده مواد غذایی سالم را انجام دهید

غذاهای نه چندان سالم را به غذاهای سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که غذاهای پر از میوه و سبزیجات ، مانند خامه اسپاگتی یا خامه موز ، می توانند مانند پاستا و بستنی خوشمزه باشند.

مربوط: بهترین کرم موز خوب + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 پیاده روی کنید تا جایی که می توانید

بعد از اینکه بیش از یک سال در لنگر بودید ، تا جایی که می توانید قدم بزنید. کریستینا کوک می گوید بچه های من به اندازه کافی نزدیک مدرسه ای که می توانند راه بروند ، زندگی می کنند. به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کنیم ، یا حتی گاهی اوقات دورتر از مقصدمان پارک می کنیم تا قدم های بیشتری برداریم.

پیاده روی علاوه بر فواید فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی نیز مفید باشد. این یک راه عالی برای کند کردن شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت بیشتر به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 انجام تکالیف در خارج از منزل

کریستینا می گوید آنها را تشویق کنید تا برای انجام کارهای بیرون از خانه بیرون بروند. این به شما کمک می کند مواردی را که در لیست کارهای خود قرار دارید (برنده برای والدین مشغول) بررسی کنید ، در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید.

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در بیرون ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به مناظر. هر تکلیفی که متناسب با سن کودک شما بتواند در خارج از خانه به آنها کمک کند ، یک برد برد است.

شماره 5 صفحه نمایش تجاری برای زمان فعال

گاهی اوقات قرار دادن فرزندان خود در مقابل صفحه نمایش برای انجام تنها یک کار ، مراقبت مستقیم از خود است (و اگر این کار برای شما پنج دقیقه طول می کشد تا نفس بکشید ، ما قضاوت نمی کنیم). اما سعی کنید با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در صورت امکان ، خانه فعال را در اولویت قرار دهید. در عوض ، آن را به زمان فعال تغییر دهید:

سعی کنید زمان خارج از بازی را بازی کنید و بازی های فعال مانند پنهان کردن یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و کیکبال تیم جمع کنید. برای به دست آوردن بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید. فرزندان شما بازی های ویدئویی خود را همزمان حرکت می دهند و حل می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی وقت ندارید چگونه با کودکان سالم باشید؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید.

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت. این امر می تواند وسوسه کننده باشد که به آنها اجازه دهید غلات شیرین یا وافل های حاوی شربت بخورند ، اما برای انرژی ، روحیه یا سلامت آنها ، چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت ، چندان مفید نیست.

صبح های شلوغ ، این صبحانه های ساده را امتحان کنید. آیا اشاره کردیم که آنها نیاز به پخت صفر ندارند و چند دقیقه طول می کشد تا تهیه شوند؟

شماره 7 الگوی سبک زندگی سالم

بچه ها مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید جمع آوری می کنند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون می خوانید ، وقت خود را در طبیعت می گذرانید به جای اینکه در خانه باشید یا در حالی که در اتاق هستید در حال تمرین هستید ، احتمالاً از شما پیروی می کنند.

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را با خود به کار می برم و آنها را در این روند مشارکت می دهم. این می تواند همراه من باشد تا مشاغل مزرعه به میز تحویل دهیم ، از حیوانات مراقبت کنیم در حالی که کار خود را در مزرعه اداره می کنیم ، یا به استودیو پیلاتس بیایم و تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان را قبل و بعد ببینم. به بعد از تمرین

سالم بودن با بچه ها (حتی وقتی مشغول کار هستید) آسان تر از آن است که شما فکر می کنید – آنها همیشه تماشا می کنند ، جذب می کنند و همیشه یاد می گیرند. اینها چیزهای کوچک و روزمره هستند.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنند از ارتباطات قدردانی می کنند. آنها دوست دارند درگیر این روند شوند و مکالمات “بزرگسالانه” داشته باشند. این می تواند پیاده رفتن به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. ممکن است شما نشسته باشید و در مورد اهمیت سلامتی بحث کنید یا ممکن است چیز غیر رسمی تری باشد. شاید هنگام تهیه شام ​​، او به این موضوع اشاره کرد: “آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به بینایی شما کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید این است که این دستهای کوچک بدون اینکه به شما گفته شود گزینه های متراکم تری از نظر مواد مغذی را ارائه می دهند.

افکار نهایی

اگر در اجرای عادات سالم خانوادگی با مشکل روبرو هستید ، این را به عنوان راهنمای افراد مشغول برای دانستن اینکه چگونه با کودکان سالم باشید تصور کنید.

وقتی زندگی دیوانه کننده به نظر می رسد ، یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید: تغییرات سبک زندگی کوچک باعث ایجاد تغییرات بزرگ می شود. اولویت دادن به یک خانه سالم لزوماً وقت گیر یا انرژی بر نیست. ما قول می دهیم که آن را دریافت خواهید کرد!



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید