وزن را به مقصد نگذارید

[ad_1]

نکاتی در مورد سابقه شخصی و کاهش وزن از هدر رایت ، معاون مدیر بالینی

نگرش شما بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد. کاهش وزن یک موضوع حساس است و اغلب با عزت نفس و اعتماد به نفس در ارتباط است. نردبان را حداکثر تا 322 پوند کج کردم. در طول این سالها رژیم های زیادی را امتحان کردم: Weat Watchers ، کتو ، تقریباً هر رژیم غذایی که به نظر می رسید به اندازه کافی آسان باشد تا نتایج مطلوب را ایجاد کند. من سالها رژیم می گرفتم و وقتی وزنم را از دست می دادم خوشحال می شدم و وقتی دوباره وزن می گرفتم به خودم سخت می گرفتم. وقتی فکر می کنید کوهی عالی برای صعود دارید ، وزن زیادی برای از دست دادن دارید و در گذشته در حفظ وزن موفق نبوده اید ، اعتماد به نفس سخت است.

من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم ، داشتن اعتماد به نفس کلید موفقیت در کاهش وزن است. من اینجا هستم تا به شما بگویم- شما می توانید این کار را انجام دهید ، من به شما اعتماد دارم! شما همچنین باید به خود اعتماد داشته باشید ، زیرا صادقانه می توانید به هر کاری که می خواهید انجام دهید ، از جمله کاهش وزن ، برسید.

دوست داشتن کامل خود هنگام تلاش برای کاهش وزن دشوار است ، اما مهم این است که به خود بگویید که می توانید این کار را انجام دهید و خود را در این راه دوست داشته باشید. این واقعیت که وزن اضافی دارید وزن شما را کمتر مستحق عشق به خود نمی کند. وزن شما ارزشش را ندارد

این زمان را متفاوت کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید و حداقل هر روز از خود تعریف کنید. آیا شما یک کارمند عالی هستید؟ آیا شما پدر بزرگی هستید؟ یک چیز مثبت بگویید که مربوط به بدن شما نیست و در مورد خودتان دوست دارید. تمرکز بر تفکر مثبت به شما این امکان را می دهد که ذهنیت بهتری داشته باشید و به شما این فضا را می دهد که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید. با کاهش وزن ، چیزهای بیشتری را که در مورد خود دوست دارید ، چه از نظر جسمی و چه از نظر جسمی ، کشف خواهید کرد ، و تکمیل خود آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال ، هنگامی که شروع به تناسب با شلوار کوچکتر می کنید یا دکمه های پیراهن شما بیرون نمی آید ، این لحظات کوچک باعث می شود از تماشای پایین آمدن اعداد روی ترازو لذت ببرید.

در طول سفر کاهش وزن ، پیروزی های بی وقفه را نیز تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال ، آیا با خانواده غذا خوردید و به جای چهار تکه پیتزا خوردید؟ این به معنی پیروزی بی وقفه و گامی در جهت درست برای ایجاد تغییرات مثبت و ماندگار در زندگی است. این چیزی است که باید به آن تبریک بگویید ، از خود تعریف کنید و برای تصمیم گیری خوب به خودتان اعتبار دهید.

کار در طول سفر همیشه آسان نخواهد بود ، اما مطمئناً ارزشش را خواهد داشت. در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شما در طول سفر کاهش وزن وجود دارد:

1. هر روز آن را مصرف کنید.

من هر روز کامل غذا نمی خوردم. در گذشته ، اگر من از خوردن یک وعده غذایی دست می کشیدم ، این روز تبدیل به روز و گاهی هفته می شد. مهم این است که به مسیر اصلی برگردیم. آیا شما در ناهار به پایان رسید؟ با شام خود را تغییر جهت دهید و ادامه دهید. الگوهای ناسالم خود را به الگوهای سالم تغییر دهید و نتایج شما تغییر خواهد کرد. ثبات مهم است ، نه کمال.

2. با خود مهربان باشید.

به نظر می رسد آسان است ، اما همیشه اینطور نیست. به جای این که به خود بگویید نمی توانید کاری انجام دهید یا انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید با خودتان صحبت کنید. اگر انتخاب بدی انجام داده اید ، سعی کنید دلیل آن را بجای ضربه زدن به خود بفهمید. واقعیت این است که شما نمی توانید تصمیمی را در گذشته تغییر دهید ، اما می توانید در مورد دلیل تصمیم خود بیشتر بدانید. آیا هنگام استرس ، احساسات یا آمادگی بد از رژیم غذایی خودداری می کنید؟ با آرامش ، جایگزینی غذا برای سایر فعالیتها و تهیه غذا مبارزه کنید.

3. به خود اجازه تغییر و برجسته سازی دهید.

گاهی اوقات ، ما ممکن است گرفتار شیوه زندگی خود شویم. دوستان و خانواده ما ممکن است به دیدن ما و رفتار خاصی با ما عادت کرده باشند. شاید همه بتوانند روی اشتراک دسر حساب کنند. اشکالی ندارد که آن را تغییر دهید! اجازه ندهید دیگران با ایجاد پیشرفت یا تغییر در شما احساس گناه یا ناراحتی کنند.

4- اهداف کوچک تعیین کنید.

زمانی که من سنگین تر بودم ، اولین هدف من رسیدن به 300 پوند ، سپس 250 پوند و غیره بود. اگر کاهش وزن را به اهداف کوچک و قابل کنترل تقسیم کنید و با دستیابی به هر هدفی اعتماد به نفس پیدا کنید ، خیلی سخت به نظر نمی رسد.

5. رویای بزرگ داشته باشید.

ممکن است بخواهید بیش از 50 ، 100 یا 100 پوند وزن کم کنید. تصور کنید که کجا می خواهید بروید و مطمئن شوید که تصمیمات روزانه شما را در بینش شما پیش می برد.

تا به امروز 147 پوند وزن کم کرده ام و احساس می کنم یک فرد جدید هستم. من واقعاً احساس اعتماد به نفس دارم. من در حال حاضر پیاده روی ، غواصی ، اسنوبورد و ورزش هایی را انجام می دهم که هرگز نمی توانستم با وزن بیشتر انجام دهم. اگر 10 سال پیش به من می گفتی که من سالم ، شاد و نصف اندازه ام هستم ، هرگز باور نمی کردم.

تصویر نویسنده

هدر رایت ، FNP-C او یک پرستار خانوادگی حرفه ای است که توسط هیئت مدیره Red Mountain و دستیار مدیر بالینی برای کاهش وزن تأیید شده است و زمان خود را بین مراقبت از بیمار و کارهای اداری متعادل می کند. او فارغ التحصیل رشته پرستاری از دانشگاه ایالتی آریزونا است و پرستاری عملی و کارشناسی ارشد پرستاری خود را از دانشگاه فینیکس دریافت کرده است. هیتر در حال حاضر عضو آکادمی پرستاری حرفه ای آمریکا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید