هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو

[ad_1]

AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، بازی های المپیک توکیو 2021 ، برنده مدال طلا در 800 متر

تابستان به پایان رسیده است ، اما ، به قول معروف ، “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی وجود دارد.” با کل سفر ، این یک فرصت عالی برای تقویت تصمیم شما است. فراموش نکنید که حتی ورزش ملایم می تواند انرژی مورد نیاز شما را برای به دست آوردن روز و قوی نگه داشتن شما تامین کند.

آب (خربزه) چه کار می کنی؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه بهترین وعده غذایی تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

آب بدن شما را هیدراته نگه می دارد: همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است.

این یک روده سالم را ترویج می کند – مملو از فیبر است.

به قلب کمک می کند: آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب عروق کمک کنند.

این ماده مغذی را تأمین می کند: حاوی ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است.

درد عضلات را کاهش می دهد: هندوانه L-citrulline یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT بازیابی نوشیدنی

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده و بدون هسته به مکعب های 1 اینچی برش داده شده است

1 توپ از dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. آنها را در یک لیوان بریزید
  4. لذت ببرید!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه خود عوض کنید تا طعم آن مخلوط شود.

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای به دست آوردن سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاس های گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب ، انگیزه را برای شما فراهم می کند. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • خود را مسئول بدانید.
  • ثابت قدم باشید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن را افزایش دهید.
  • شما سرگرم کننده هستید!

برخی از گروه های گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شوند:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

گرفتن ، لحن و تناسب سریع. اگر بیشتر از وزنه های سبک استفاده می کنید ، یک تمرین TOTAL بدن خواهید داشت. با روال معمول مبتنی بر موسیقی راک و روح مربیان متخصص ، در گروه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و می خواهید بیشتر بازگردید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با یک سری حرکات چالش برانگیز به شما فرم می دهد که باعث می شود عرق خود را از دست دهید و قلب شما بتپد. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. خنده دار به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

شیب کوه و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این نوع پمپاژ پا ، سوختگی چهار سر و کشش ریه سیستم قلبی عروقی را تحریک کرده و به حداکثر می رساند. ایجاد مقاومت فوق العاده ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

ایجاد انگیزه در اعضا

چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار رکورددار دوومیدانی است ، بلکه نگاه او به زندگی و نقل قول های انگیزشی باعث می شود که به رانندگی ادامه دهیم. خودمان

این تمرین با تمرینات شدید شکل می گیرد ، اما جوایزی نیز برای شکل دادن به سرامیک با شور و اشتیاق دارد. به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به بهترین ، بهترین زندگی و مثبت اندیشی سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید. “

این عضو الهام بخش را دنبال کنید که در اینستاگرام رکوردها را می شکند و از گرانش سرپیچی می کند @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند مانند یک حرکت خوب یوگا آرامش بخش یا شدید باشد. ما @ cloud9yogi را برای اینستاگرام یوگا پویا که در همه جا کشیده شده و تعادل ایجاد می کند ، در اینستاگرام ارائه می دهیم. برخی از حرکات او فواید شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین ها به جلو حرکت کنند. وضعیتی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به شما کمک می کند تا کل پشت خود را از سر تا پاشنه بکشید. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

بازکننده های مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم های پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

برای تورهای بیشتر @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به سوسو زدن می کند و در افق غروب می کند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، یک چیز را به خاطر بسپارید: شما تا اینجا پیش رفته اید. شما لگد زدید تا به جایی برسید که امروز پشتکار دارید و هرگز تسلیم نمی شوید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط ، این نقطه قوت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید