نکات آبرسانی تابستانی

[ad_1]

لحظه ای که از در خارج می شوید ، اینجاست. گرما.

ما عاشق خورشید تگزاس هستیم ، اما بیایید صادق باشیم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زمانی که عرق کردن زیاد لازم نیست. بهترین کاری که می توانید انجام دهید چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما اهمیت آب ماندن را حفظ می کنیم ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آبرسانی فقط به معنای رفع تشنگی نیست. نوشیدن آب باید بخشی منظم از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. همانطور که یک رودخانه از حیات خشک حمایت حیاتی می کند ، آب برای تامین مواد مغذی اصلی بدن ما ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما عمل می کند.

حالا در مورد اهمیت این موضوع وقتی فعالیت بدنی دارید و عرق می کنید فکر کنید. چگونه می توان خطر کم آبی بدن را کاهش داد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که روز را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای مرطوب و گرم ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید و از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه ها دور شوید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع ، قند و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایعات را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    آیا شما اهل نوشیدن آب نیستید؟ به آن می رسیم. آب صاف خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار ، طعم های تازه و بدون شیرین کننده ها و مواد نگهدارنده افزایش دهید.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن است و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع استراحت کنید.
    چه در خارج از منزل مشغول به کار هستید یا در حال انجام یک ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن را شروع کنید و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در سالن های ورزشی ما با سیستم تهویه مطبوع Corpus Christi تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از این که متوجه شوید ، تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

هنگام کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد ، حتی در هوای مطبوع. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله درخواست کمک کنید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • ادرار نکنید

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از آتش خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، مطمئن باشید و شما را در سالن های ورزشی Corpus Christi می بینیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید