کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است و در حالی که ما می خواهیم بهتر ظاهر شویم (بلافاصله) ، بسیار دشوار است. و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل واحدی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر زیبا و داشتن اعتماد به نفس انگیزه ای عالی برای کاهش این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز به همراه دارد.

بنابراین ، قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، “چرا” را می بینیم. اگر شیوه زندگی خود را برای کاهش وزن تغییر دهید ، می توانید رفاه خود را از بسیاری جهات بهبود بخشید:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • تنش پشت را کاهش می دهد.
  • خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

اینها چیزهای خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس خواهید کرد قوی تر ، ایمن تر و کنترل بیشتری خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را در قلب خود داشتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر خود را ترسیم کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که در ابتدا موفق خواهید شد و این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید. صبور باشید و راحت باشید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند.
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید.کاهش وزن بیشتر از ورزش کردن همراه است. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. عادت داشته باشید که برچسب ها را در فروشگاه مواد غذایی بخوانید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این موارد در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان شده است. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر را بررسی کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های الکلی و کالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! تغذیه بدن با پروتئینها و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیت هایی که از آنها لذت می برید شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که به آن پایبند خواهید بود. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، مخصوصاً اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید – 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. او چند دور شنا می کند. نکته اصلی افزایش ضربان قلب و افزایش سوخت و ساز بدن برای سوزاندن کالری است. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. متوجه خواهید شد که با کار روی عضلات استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi همراه شما است تا در سفر به شما بپیوندد. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات قلبی عروقی ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و اردوی آموزشی ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم.

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.