با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید

[ad_1]


در این ماه ما بر آنچه بهترین ها را برای اعضای ما به ارمغان می آورد ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز خواهیم کرد. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه صورت خود را در معرض آفتاب نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین از همیشه. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم بود. این فوق العاده همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شما باشد. آیا ما همچنین اشاره کردیم که هوموس می تواند برای شما کمی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • ماه!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان ارسال کردیم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس قابل سفارشی سازی

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

اسلاید هوموس 2

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، پاپریکا ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها برخی از موارد دیگری هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما از شما پرسیدیم میان وعده شما چیست و با این هشدار که می توانید تا آخر عمر فقط 3 عدد داشته باشید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آن ، ما در مورد انتخاب سه مورد نیز مطمئن نیستیم. به نظر می رسد که ما مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL SNACKS را انتخاب کنیم.

هر نوع میان وعده سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، فرم دهی و همینطور ماندن کمک کند.

  1. ماست و گرانول: مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک ها
  2. سیب و کره بادام زمینی: مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین ها و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو: مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای: حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل های مخلوط: منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز: مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر: سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها است و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز: سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه: مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده های سالم دیگری را که بیشتر از آنها لذت می برید کنار گذاشتیم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بکشید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهیم.

ایجاد انگیزه در اعضای ماه مه

karlacariaga

این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین ایده خوبی است که مادری الهام بخش داشته باشید که او را به ورزشگاه ببرد و از آن بیرون ببرد. کارلا @ Karlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) ، با کلمات انگیزشی برای مادر به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر گام جلوی خود و نه در کل مقیاس” ، تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom ما را خوشحال کرده است. به ما این امکان را می دهد که اگر اهداف فیزیکی دشواری داریم یا مشکلات عظیم زندگی داریم ، می توانیم با برداشتن یک قدم در آن بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام ما را در این ماه برجسته کرد زیرا نمی ترسد کلمه “F” را کنار بگذارد: شکست. برخی از محتواهای انگیزشی از کسانی است که شکست خورده اند و همچنان ادامه می دهند. مادر سگ برنا می گوید:همه چیز قابل تبدیل است “و وقتی به آن دست نیافت ،” ترک آن اشکالی ندارد. “

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. همه سفرهای تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارند ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، نحوه رسیدن به اهداف ما را تعیین می کند. برانا سقوط او را به چنگالهای عزم و اراده تبدیل می کند که او را در حال حرکت به جلو نگه می دارد. ما می خواهیم برای این جانباز ارتش نان تست کنیم که ما را بر زمین نگه می دارد و همیشه به جلو فشار می آورد.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی پیروزی ، تمرینات و یک سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا بدنبال مدارهای کوچکی هستید که با سطح شما شخصی سازگار باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام مشاهده کنید. این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است گرد هم می آورد و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا به تناسب اندام برسند. فرقی نمی کند که متخصص باشید یا مبتدی ، آنتونی کار شگفت انگیزی را انجام داده است و تمرینات HIIT با دینامیت را همراه با مراحل برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را از بین می برد در حالی که به بقیه ما کار ساده تری می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه آن موقع از سال است که می توانیم به برزخ ورزش بپردازیم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما نمی پرسیم آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. است! پایین رفتن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، ترک آن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را ترغیب می کند که حرکت کنید در حالی که همه چیز به همان زیبایی معمول نیست. ما ده دلیل ارسال شده را تجزیه و تحلیل نخواهیم کرد ، اما می خواهیم علمی در مورد اینکه چرا برخی از انگیزه های شما کار می کنند را پشت سر بگذاریم.

2. شادی کلی را حفظ کنید

هنگام تمرین ، مغز تعدادی مواد شیمیایی را در بدن آزاد می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند. به طور خلاصه ، اگر احساس بدی دارید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوش بین و مثبت بمانید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای شادی می شود ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز نه تنها مواد شیمیایی واقعی را در برابر استرس آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی قلب و بدن به طور کلی می تواند به شما در احساس بهتر کمک کند.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که احساس می کنیم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم به تمام جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه تقسیم می شود. جالب است فکر کنید که ورزش کردن به تنهایی نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس زمانی که یک سفر فیزیکی را آغاز می کند (یا ادامه می دهد) بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و وسط سال به سرعت شتاب می گیریم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی باعث حرکت شما می شود و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا افتادن گاه به گاه اشکالی ندارد ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به تقویت دارید. به دیدار او بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم تا زمان خود را در زیر نور خورشید بازیابی کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید