4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

[ad_1]

تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر فیزیکی و جسمانی خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر چیزی در مورد تمرین نمی دانید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. بدن و قلب برای افزایش استقامت و قدرت بدن نیاز به تمرین دارند. می توانید با یک تمرین سبک که نیاز به کاردیو و حرکت بدن دارد شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، سرعت زیاد ، لگد ، پرش و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن خود را پس از زخم خم کنید. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما بعد از مدتی که عضلات شما تقویت می شوند ، از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ تناسب اندام باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. بدن نمی تواند از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم شود. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برسانید ، آسیب می رسانید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی حاصل از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که هنگام تناسب اندام و کاهش وزن باید به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و به زمان و اراده زیادی نیاز دارد. انتظارات شما باید تا حد ممکن واقع بینانه باشد. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی ایجاد کنید و وقتی به آن اهداف دست پیدا نمی کنید دلسرد می شوید ، زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- به نتایج زمان دهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان زیاد ، کار و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را از نظر جسمی به اهداف شما برساند. مسئله زمان و پشتکار است. نمی توانید منتظر باشید تا جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید ، اما اگر می خواهید به هدفتان برسید باید سخت کار کنید و محکم بایستید. کار و فداکاری بالاخره شما را به آنجا می رساند.

ایناهاش! این نکات روال آمادگی جسمانی شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. باید در نظر بگیرید که بدن شما چقدر می تواند پشتیبانی کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و یافتن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید.

www.FitnessFor10.com

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید