با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.

[ad_1]

باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد زندگی جدیدی است که شخصاً برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس جدید از ورزش باشد یا حتی زمان لازم برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای لذت بخشیدن به زندگی خود انتخاب می کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجاست که شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند شاد باشید.

سوپ حلقه ای

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، ما می خواستیم مدتی را برای برجسته کردن این لذت نارنجی صرف کنیم.

هویج علاوه بر اینکه ترد ، خوشمزه و مستعد خرگوش مورد علاقه خرگوش کارتونی است ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن به ویتامین A تبدیل می کند). هویج در کنار بی شمار مواد مغذی ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی پرش به شما می دهد. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج لوکس

عناصر:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. مکعب های پیاز
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را پوست بگیرید و برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آبگوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز یکدست شود
  8. همه چیز را با همزن غوطه ور یا با همزن معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و امتحان کنید تا خوشحال باشید. همه اش را بخور

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام های الهام بخش یکی از اعضای ما ، @ conscient_content87 به IG است. خوراک شما یک پیاز پیام رسان است تا میل به بهتر بودن را برانگیزد. می توانید شرط ببندید که هرگز از روز پا صرفنظر نمی کنید. شانه ها. گودال. با داشتن مدارهای تخریب ماهیچه ای ، کار خارق العاده ای انجام می دهد که باعث می شود تمرینات آسان به نظر برسند. در حقیقت ، او مدار قفسه سینه ای را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید و فک او روی زمین بود. نگران نباشید ، احتمالاً شما نیز ورزش خواهید کرد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم با مرد پشت اهرم ملاقات کنیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ زیرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سختی جسمی و روحی یک خواسته نظامی است. وقتی از ارتش بیرون آمدم ، رهبر سربازان بودم و آنها بیش از من و تعیین هنجار به من وابسته بودند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را برای افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. به نظر من بسیاری از مردم نیز راه خود را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای شخص مهم دیگری احساس جذابیت کنید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا آنها را تبدیل به کاری کنم که وقتی در باشگاه هستم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    برای افرادی که آن را امتحان می کنند ، من دوست دارم افرادی را ببینم که برای رسیدن به ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید ؛ واقعیت ادامه تلاش است. اما تنها فردی که قبل از شروع همه اینها دنبال می کرد این بود dnicolemonroe؛ در واقع شروع شد آ اتصال فیزیکی او اکنون در تلویزیون حضور دارد و قراردادهای حامی مالی و غیره دارد. خیلی دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. درمان مورد علاقه شما در روز تله چیست؟
    من می روم ژیروسکوپ. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من در آن می روم ، و بهترین ژیروسکوپ هایی را که مدت ها بود داشتم دارد یا من به سایت Frezko Taco (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که به تازگی ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه رخ نمی دهد ، اما هنگامی که آنها رخ می دهند ، شما داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. کار مورد علاقه شما در Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. آنها از مدیران گرفته تا مربیان مرا پذیرفته اند و آنها چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداده اند. علاوه بر این ، چمن وجود دارد. من عاشق کار با چمن هستم و به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات شگفت انگیز @ conscious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

FITCO 4 19 آه.  هی .ts. کپی آهنگ

ملکه خودخواسته اعلام شده از قصد ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را عمدا انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. وقتی شکست بخورد ، متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کار در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است ، حتی زمانی که شامل بازگشت به اهداف تناسب اندام باشد. به ما می گوید بد نیست فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به پیست بازگردیم. از محبت و حوصله شما بی نهایت سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. ادامه دادن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید زندگی و الهام بیشتر.

به حرکت خود ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان به ورزش ، پیاده روی کمی باز به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای کمی پیاده روی روزانه می تواند فواید زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

تنها یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • قدرت کلی را افزایش می دهد
  • بهبود استقامت
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلید دارد ، پیاده روی طولانی مدت تنها مزایای سلامتی را افزایش می دهد. اگر احساس می کنید نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی از گزینه های جایگزین نیز می توانند به شما در افزودن به برنامه خود کمک کنند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا تجمع کنید

مهم نیست که چگونه راه می روید ، هدف شما این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

از دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، یک بحث کوچک در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزن آزاد یا ماشین؟ در Fitness Connection ما معتقدیم که از بین این دو بهترین چیزی است که بیشتر دوست دارید. آیا جواب را حل کرده ایم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین فرض کنید شما راه خود را انتخاب می کنید (یا اجازه دهید توسط مربیان متخصص ما هدایت شود).

وزنه های آزاد

نیازی نیست که برای هر Strongman® آموزش ببینید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید وزن های آزاردهنده را کاهش دهید یا وزن خود را بالا ببرید ، تمرین با وزنه بهترین مکمل برای برنامه تناسب اندام شما است.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت بگیرید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم که چگونه می توانند ماشین های بدنسازی را بترسانند. شما نمی خواهید با کسی کنار بیایید یا خود را با وارونه کردن شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

جدا از مکان یابی ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرین را محدود کنید
  • در امان باشید
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! بهترین تمرین چیزی است که از آن لذت می برید.

آنچه را که در اطرافت است دوست بدار

پس از خوردن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام تمرینات کامل با اندام های برجسته شامل وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی مناسب برای استراحت هر از گاهی و لذت بردن از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده را بو کنید. ببینید چگونه باران می بارد یا چگونه حیات وحش دوباره شکل می گیرد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را در بر بگیرید و دنیای خود را دوست داشته باشید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید