6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ

[ad_1]

چه کارآفرین باشید و چه در بخش تجارت کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل کامل کار و خانواده چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد بیشتر روزهای شما به کار یا نقل مکان از خانه به خانه و بالعکس سپری می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز بعداً نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود مشغله زیاد وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش هستیم ، اما با پیگیری روز و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، تمام وقت اضافی را برای بیان خود در یک تمرین 30 دقیقه ای یا انجام چند جلسه برنامه ریزی وعده غذایی قبل از یک هفته پرتنش پیدا خواهید کرد. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

برای خود این هدف را تعیین کنید که هر شب 7 تا 8 ساعت بخوابید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت اصلی عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. تمرینات خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک حرکت سریع در اطراف بلوک است ، تمرینات روتین را مانند جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را القا کنید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام ، باید اهداف خاصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، اقدامات انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه چیز را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته مسیر فست فود را دنبال کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، عادت کنید به صورت دسته ای هر آخر هفته آماده شوید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را برش داده و سفید کنید. حمص از پیش تهیه شده یا خودتان تهیه کنید و آن را به عنوان سس حمام در هر زمان که خواسته ها بر شما تأثیر می گذارد در دسترس نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. روزانه حداقل 2 گالن آب جستجو کنید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با رایحه های خود عوض کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم هنگامی که دائماً با کار بمباران می شوید دشوار است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری آگاهانه ، هر چیزی ممکن است.

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، با 10 دلار به Fitness مراجعه کنید. بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح اشتراک ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید