سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!

[ad_1]

تمرکز بهاری

زمان تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که هر عضو شامل تمرینات la carte و کلاسهای FC @ Home می شود تا به شما کمک کند تا سالم بمانید. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان متخصص ما به روز باشید ، همیشه می توانید جشن بدنسازی را با کمی بهار در پی داشته باشید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسج این روز دوستداران کره بادام زمینی ملی است و علیرغم اینکه برای کودکان ضروری است (PB&J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سودی: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

FUN FEST: ویتامین های کمپلکس B از 8 ویتامین مختلف ضروری B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در سلامتی شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی:

  • هضم
  • منظره
  • غنا
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

در حالی که کره بادام زمینی فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارد ، کالری و چربی بالایی نیز دارد ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

ساندویچ های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه ها در تنه (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست و کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در شبکه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست: ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-بله

در 22 مارس ما روز جهانی آب را جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک مخزن طراوت در هنگام کار ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از دست می دهد تا عرق کند ، ادرار کند و حتی نفس بکشد. اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، از جمله:

  • تنظیم
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

صرف نظر از مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته ماندن همچنین به حذف باکتری ها از سیستم کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را کوسن کنید
  • افزایش عملکرد آموزش

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا ، اما فقط یک هفته بدون آب بمانند.

درست مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، قسمت ها را پیگیری کنید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده اعلام کرده اند که برای حفظ هیدراتاسیون کافی باید روزانه از 11 فنجان (زن) تا 15 فنجان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) تا دریابد که برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان H تازه کننده را بلند کنید2یا بعد از یک تمرین مفید. به سلامتی!

عملکرد اعضا

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. با وجود مسابقات قهرمانی بدنسازی در کمر او ، او همیشه همه چیز را در حد خود می اندازد. “اگر اراده باشد ، راهی است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب نیست ، اما به راه خود ادامه دهید و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا کنید.

پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده که باعث فلج شدن وی شد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود برای بازگشت به ورزشگاه کرد. او به جای اینکه متأسف شود و در یک گودال ناامیدی فرو رود ، روی کارهایی که می توانست انجام دهد تمرکز کرد. شعاری که پدرش در سنین پایین به او القا کرد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار داشت ، برای دستیابی به اهدافی که برای دستیابی به آن در نظر گرفته بود ، در هیچ کاری متوقف نمی شد.

اگرچه هارولد زندگی شخصی خود را در باشگاه تمرین می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این سازگاری مانع ورزش او و نگاه او به جایزه نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش عالی و لبخند به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و انگیزشی او بیشتر بدانید.

FITCO 3 24

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها به زنان در زندگی خودمان ، بلکه به برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشتند ، وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن ماراتن برای یک “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 او اولین زنی بود که با وجود تمسخرهای مربیگری و حملات متعدد در ماراتن بوستون شرکت کرد. او کار خود را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور جهت نداشت. چه زمانی آموزش با بازی جین فوندا در سال 1982 راه اندازی شد ، یک پدیده فرهنگی فوران کرد. سرانجام ، زنان می توانند با آرامش و آسایش در خانه ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو به مدت 6 سال بود و آوانگارد آن باعث ایجاد انواع مختلفی از تمرینات خانگی (اما هرگز تکراری) نشده است.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن فرانسه 2005 چرخید ، زنان با وجود بازیها و دورهای یکسان باز هم پول کمتری از مردان کسب کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که در واقع ، تنیسورهای زن باید به طور مساوی به بازیکنان مرد حقوق بگیرند. با وجود درخواست های پرشور وی از مسئولان مسابقات ، او رد شد. این مانع فعالیت او نشد ، زیرا او از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه برای برابری زنان ادامه داد. در سال 2007 او برنده مسابقات ویمبلدون و جایزه ای مشابه با همتای مرد خود شد.

FITCO 3 8 زن 3

قطار – تعلیم دادن!

استفاده از روش صحیح ورزش نه تنها مانع از دست دادن حرکت و انرژی مورد نیاز برای رسیدن به تناسب اندام می شود ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری را دریافت می کنند تا بتوانید کارآمدتر و با ثبات بهتر تمرین کنید. یکی دیگر از مزایای افزوده شده از راه درست؟ کار بر روی ماهیچه های واقعی مورد نظر شما.

رایج ترین اشتباهات هنگام ورزش عبارتند از:

  • یقه: کشیدن یا کشیدن به بالا مستلزم این است که گردن خود را فشار ندهید
  • وضعیت آرنج: فرهای پاروی و دوسر بازویی برای نزدیک ماندن بدن به آرنج نیاز دارند
  • موقعیت زانو: اسکوات مخصوصاً نیازمند این است که زانوها با انگشتان پا تراز شوند.

در حالی که هر تمرین برای به دست آوردن حداکثر کارآیی به فرم مناسب نیاز دارد ، در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat گذاشتیم زیرا بیشترین شانس را به طور نامناسب دارد.

ویدئوی زیر فرمت مناسب را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

نکته: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! در عوض می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را در حالی که بالای وزنه را در دستان خود قرار می دهید عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت در 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که روال خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای دیگری نیز برای تناسب اندام دارد. استراحت کردن با ورزش شدید تنبلی نیست! در واقع ، با اجازه دادن به موارد زیر به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن برای ترمیم
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که به عنوان سرگرمی یا معشوق دوست دارید ، بگذرانید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است.

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی است که مدتهاست برای بچه ها و وعده های غذایی بعد از روز شکرگزاری در نظر گرفته نشده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی بیشتری به شما بدهد.

یک چرت مناسب نیز می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (به غیر از همه چیز) ، مهم است که چند نکته را در نظر داشته باشید.

  • چرت زدن را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل صدا صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از اتلاف کامل ، قابل حساب نیست.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. هر دفعه بعد می تواند برنامه شب شما را تغییر دهد و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • سیستا در یک منطقه راحت و تاریک بدون حواس پرتی.
  • به خود زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

استراحت و استراحت یک روز یا مدتی برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. فراموش نکنید که برای شارژ و تمدید ، هر از گاهی کمی سرعت خود را کاهش دهید.

تجدید حیات با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان تکان می خورند و حشرات … حشرات هستند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و دیدگاه مثبتی از زندگی به خود ارائه دهید. چه در حال احیای یک روال قدیمی باشید یا دوباره یک سفر فیزیکی را شروع کنید ، بیایید و ببینید چه چیزی از ورزشگاه بیرون می آید. ما همیشه مشتاق هستیم که مطمئن شویم شما به اهداف آموزشی خود دست یافته اید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید