بهترین رژیم کاهش وزن برای نوجوانان درمان لاغری برای نوجوانان _من و رژیم

[ad_1]

هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و تحسین برانگیز است و انسانها در تمام دوران زندگی برای مراقبت از سلامتی و شادی به مراقبت ویژه ای نیاز دارند. نوجوانی شاید یکی از حساس ترین دوره های زندگی باشد ، زیرا در این مرحله نوجوان دچار تغییرات فیزیکی زیادی می شود ، این تغییرات به این دلیل است که ریشه درخت سلامت آینده آنها را تقویت می کند ، آنها قطعاً به مراقبت های ویژه و رژیم غذایی نیاز دارند. او سالم و متعادل است. به

بنابراین دریغ نکنید و اگر مهد کودک جدیدی در خانه دارید ، مطمئن شوید که رژیم متنوع و متعادلی را در نظر گرفته اید تا بتوانید تمام انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از خوردن و آشامیدن گرفته تا رفتارها و عادات غذایی را دریافت کنید. برای اینکه بیاموزید چگونه به نوجوان خود اجازه دهید به درستی رشد کند تا در سنین پایین شکوفا شود ، مقاله زیر را بخوانید.

امروزه ، به دلیل زندگی مدرن و صنعتی ، متأسفانه چاقی در بین کودکان و نوجوانان گسترش یافته است و بسیاری از خانواده ها نگران این هستند که نوجوانانشان وزن خود را افزایش دهند ، به ویژه در این دوره ، به دلیل رشد و بلوغ ، حساسیت خاصی دارد و به نظر می رسد معلوم می شود که تنها کلید سلامت و جوانی جوانان تنها می تواند رژیم غذایی سالم و مغذی باشد. اگر می خواهید بچه ها را به تناسب اندام و تناسب اندام برساند ، با ما همراه باشید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟

خوب است بدانید که تغذیه سالم به معنای کنار گذاشتن غذاهای خوشمزه و مورد علاقه نوجوانان نیست. فقط به نوجوان خود بیاموزید که چگونه غذاهای چرب و نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه های شیرین ، کیک و شکلات را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که این غذاها نباید برای یک نوجوان حذف شوند ، بلکه باید کمتر مصرف شوند و در عوض از این روش برای جایگزینی آنها با مواد مغذی و ویتامین ها استفاده کنید. برخی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوانان آهن ، ویتامین D و کلسیم است. شما باید ببینید چه غذاهایی در رژیم غذایی شما وجود دارد و آنها را در نوجوان خود قرار دهید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، تنها راهی که باید رعایت کنید یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای کاهش وزن نوجوانان است. در اینجا نکاتی برای کمک به تغذیه سالم و کاهش وزن در دوران بلوغ به نوجوانان آورده شده است:

رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان

صبحانه را حذف نکنید

رژیم گرفتن به معنای حذف صبحانه یا گرسنگی نیست. حذف وعده های غذایی نه تنها به کاهش وزن کمک می کند و همچنین رشد شما را در دوران نوجوانی و بلوغ مختل می کند ، زیرا مواد مغذی مهم را از دست می دهید و به دلیل گرسنگی ممکن است در طول روز تحریک پذیرتر شوید. خوردن صبحانه همچنین به شما کمک می کند تا برخی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامتی را دریافت کنید.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات منابع بسیار خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در دوران نوجوانی هستند. اگر حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات در روز بخورید ، اشتهای شما کاهش می یابد. بنابراین ، بهترین وعده های غذایی رژیمی در سنین نوجوانی است.

تنقلات سالم تری بخورید

غذاها و نوشیدنی های پر کالری با چربی ، شکر و نمک مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، کلوچه و نوشابه های گازدار قندی را کاهش دهید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را مرطوب کنید

به یاد داشته باشید که در دوران نوجوانی بدن شما نیاز به نوشیدن 6 تا 8 لیوان مایعات در روز دارد. آب و شیر کم چرب نوشیدنی های سالم هستند. برای کاهش وزن در دوران نوجوانی ، هنگام نوشیدن آبمیوه مراقب باشید زیرا اگرچه طبیعی است اما دارای مواد قندی است. تعداد کل نوشیدنی های مخلوط آب میوه ، آب سبزیجات و اسموتی نباید بیش از 150 میلی لیتر در روز باشد ، تقریباً به اندازه یک لیوان کوچک.

رژیم چاقی برای نوجوانان

همانطور که افزایش وزن در نوجوانی باید کنترل شود ، باید راه حل های مناسب برای درمان کاهش وزن در دوران نوجوانی و ضعف جسمانی جستجو شود. که در زیر به آن اشاره شده است.

آیا نوجوان شما احساس خستگی می کند؟

یکی از مهمترین دلایل کاهش وزن و ضعف جسمانی نوجوانان ، به ویژه در دوران بلوغ ، فقدان آهن و سایر ویتامین های مورد نیاز بدن آنها است. اگر نوجوان شما ، به ویژه دختران نوجوان ، زود خسته شود ، ممکن است دچار کمبود آهن باشید. نوجوانان به ویژه در معرض کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی آهن خود را از دست می دهند. بنابراین ، آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن تهیه کنند. برخی از این منابع خوب عبارتند از گوشت قرمز ، غلات و نان های صبحانه غنی شده با آهن. کلسیم و ویتامین D همچنین مواد مغذی بسیار مهمی برای درمان کاهش وزن و ضعف در نوجوانان هستند که در شیر و محصولات لبنی مختلف یافت می شوند. همچنین ، منابع غنی ویتامین D را از دست ندهید علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی ، کمبود سه ویتامین یکی از دلایل کاهش وزن در نوجوانی تا نوجوانی است: (عکس اینفوگرافیک)

  • کمبود آهن ، به ویژه در نوجوانان
  • کمبود ویتامین D
  • کمبود کلسیم

از رژیم های کاهش وزن خودداری کنید!

رژیم های لاغری که نوید کاهش وزن سریع را می دهند امروزه به دلیل تبلیغات ناسالم دنیای مد محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. اما مراقب باشید ، زیرا اغلب از نظر تغذیه و مواد مغذی نامتعادل هستند. این بدان معنی است که شما می توانید ویتامین ها و مواد معدنی مهم را در نتیجه این رژیم ها از دست دهید. رژیم های مد روز نیز بیشتر بر نتایج کوتاه مدت تمرکز می کنند ، بنابراین در نهایت وزن شما باز می گردد. برای داشتن رژیم غذایی سالم ، خوشبختانه می توانید از سایت من و متخصصان رژیم کمک بگیرید زیرا آنها رژیم های استاندارد و سالمی را با توجه به قد ، وزن ، جنس و سن شما در اختیار شما قرار می دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید