Hearts Hearts Power Fit شهرها

[ad_1]

قلب و الکتروکاردیوگرام در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی وجود ندارد. بیماری های قلبی مهمترین علت مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار نفر یک نفر جان خود را از دست می دهد1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته را نیز کاهش می دهد.2به

با فکر کردن در مورد آمادگی قلبی عروقی ، شباهت زیادی به تجربه اخیرم در انجام پروژه های مختلف بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، یک سیستم AC و ارتقاء عایق اساسی نیاز داشت. در حالی که این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی روی دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق در رساندن اکسیژن به سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر روان بازی و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما ارزش آن را دارد. اگر قلب ما م effectiveثر و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما سود خواهد برد. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری برای بازی با نوه هایمان بدهد ، یا ما را به پیاده روی نیم مایلی بیشتر برساند تا به اسکله شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده گزارش می دهند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت کرده اند. مدیسون ، WI ، شهر پیشرو در رتبه بندی ایالات متحده در شاخص تناسب اندام 2020 با تخمین 65٪ است ، و Laredo ، TX پایین ترین است با تنها 34 people از افرادی که میزان فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه کنترل شدت ورزش استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع جامعه و سیاست های زیست محیطی به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها را برای همه ساکنان فرصتهای بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می آورند. بر اساس داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله ده دقیقه پیاده روی از یک پارک هستند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود از زمین های بازی در پارک (مدیسون با 6.9 در هر 10.000 نفر) تا استخرهای عمومی (اداره شده توسط کلیولند ، OH ، با 11 در 100000 ساکن). به علاوه ، سیاست های جامع خیابانی که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های جامع کامل مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس کرده اند. لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

در نهایت ، من تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، اما از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی که تصمیم من را تسهیل کرد ، حمایت کردم. ارتقاء تناسب اندام قلب و عروق برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و جامعه به عنوان حفظ تناسب خانه در نظر گرفته شود. در زیر سطح یک شهر مناسب ، قلب هر ساکن نهفته است تا نشاط خود را افزایش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی: 2020 به روز رسانی: گزارش نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش منظم و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 ، 13 نوامبر. PMID: 30445160.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید