تمرینات معمول برای افراد مسن تناسب اندام بزرگسالان

[ad_1]

صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد مسنی که ورزش می کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بیماری های متعدد مانند بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر برخوردارند. نکته مهم این است که نوعی از ورزش را که دوست دارید پیدا کنید تا به احتمال زیاد به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد تا سن شما. اگر نسبتاً کم تحرک بوده اید ، احتمالاً هنوز آمادگی کلاسهای متقابل را ندارید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با تاثیر کم شروع کنید ، که برای سالمندانی که به تازگی تمرینات معمول خود را شروع کرده اند ایده آل است:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی راه رفتن باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای افراد مسن مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب خیلی سرد یا خیلی سرد است تا بتوانیم راحت در بیرون از خانه قدم بزنیم ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند که می توانند در داخل خانه قدم بزنند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

چندین تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • برو محلش
  • ایستادن روی یک پا در حالی که روی صندلی ایستاده اید
  • خم شدن دیوارها
  • رول شانه
  • روی نوک پا ایستاده است

کلاسهای ورزشی برای افراد مسن طراحی شده است

در حالی که می توانید تمرینات تعادلی را انجام دهید و در هر مکانی پیاده روی کنید ، پیوستن به یک کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای سازگاری با روال ورزشی شما بدون توقف است.

پیشنهادات کلاسی برای سالمندان معمولاً شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاس ها برای سالمندان حتی می تواند به صورت نشسته انجام شود ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، می توانید تصمیم بگیرید که کارها را افزایش دهید و کلاس های شدیدتر را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای “جمعیت ارشد” و چندین برنامه هیجان انگیز دیگر ، ما کلاسهای کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای South Jersey ما امروز با ما تماس بگیرید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید