قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید

[ad_1]

قبل از ورزش ، گرم کردن برای جلوگیری از مواردی مانند کشیدگی ماهیچه ها و صدمات و افزایش مزایای تمرین ضروری است. اگر چیزی نمی دانید یا به ایده های جدیدی برای گرم کردن روز خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

آن پاها را دراز کنید

بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، کشش عضلات قبل از ورزش ضروری است. برخی از حرکات شامل حالت کودک ، چرخش ستون فقرات نشسته ، کشش های قسمت زایمان و ران و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن ایده آل است. حرکات کششی از کشیدگی ماهیچه ها و کار ماهیچه های شما جلوگیری می کند ، بنابراین خود را برای تمرین آماده کنید.

گرم کردن کاردیو

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم کردن نباید مستقیماً وارد مسابقه شوید. این گرم شدن قلب و عروق نباید گسترده باشد ، اما همچنان مهم است. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه یا تمرین پرش باعث می شود که قلب شما پمپاژ شود و برای حرکت بعدی خود آماده شوید. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن ، حرکات کشیده شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما بسیار ضروری است. سعی کنید از قبل غذای سنگین نخورید. میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. همچنین به شما کمک می کند از آب زیاد دور بمانید و آن را برای بعد از تمرین ذخیره کنید. با کمال تعجب ، قهوه چیز خوبی است که قبل از بیرون رفتن از ورزشگاه بنوشید. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که در بالا ذکر شد ، یوگا یک ابزار فوق العاده برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه قبل از تمرین یک جلسه کوتاه یوگا انجام دهید و چه به عنوان تمرین در کلاس یوگا شرکت کنید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را جستجو کنید تا برخی از حالت های آسان را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

نزدیک شدن به کسی که مدتهاست کار می کند این مزیت را به شما می دهد که در مورد مزایای گرم شدن بیشتر بدانید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید که می توانید به او اعتماد داشته باشید و بتواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما هستند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود مسئول می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ تناسب اندام یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید