بهترین غذاها برای تناسب اندام فشرده و سالم کندی

[ad_1]

شکل گرفتن به رغم احساساتی که ممکن است احساس کرده باشید به اندازه افزودن کالری آسان نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیرات زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و افزایش ماهیچه ها دارد ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و جنبه های دیگری از آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم را ایجاد می کند. به

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا به دنبال راهی برای بهبود سلامتی و تناسب اندام خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیباتی برای جلوگیری از بیماری هایی که در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان شایع می شوند ، کمک می کند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما فراوان باشند.

2. نان و غلات کامل

اگر قصد دارید یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند را انجام دهید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی انواع کربوهیدرات ها هستند که به شما امکان می دهند با گذشت زمان ورزش کنید و به عنوان یک مزیت ، فیبر را برای ارتقاء سلامت گوارش در اختیار دارید.

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با استفاده از امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای کمک به رشد عضلات ، خوردن عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاهی داشته باشید و چه بخواهید منابع پروتئینی خود را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای طیف وسیعی از غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در همبرگر ، شکم پر و کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. وکلا

اگرچه زمانی تصور می شد که غذاهای چرب باید اجتناب شود ، اما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو از این نظر که به طور متوسط ​​77 درصد چربی دارد ، منحصر به فرد است. مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سبز رنگ حاوی ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های مختلف بدن پشتیبانی می کنند. اگر عاشق سالاد نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی یا آب میوه استفاده کنید تا روزانه ویتامین ها را افزایش دهید که به شما احساس عالی می دهد.

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانید برای سلامتی باید چه چیزی را بر بدن خود بگذارید. سلامتی. به



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید