سال نو برای سلامتی بهتر.

[ad_1]

سال جدید همیشه مستلزم مجموعه ای جدید از تصمیمات و تمایل به بهبود خودمان است. چه خود را تکان داده اید و چه کمی دچار تزلزل شده اید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما آن را دارید. برای شروع بهبود چند عادت لازم است و امسال شما قبلاً این مراحل را انجام داده اید. با پایان یافتن اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! سال جدید را درست شروع کنید

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث و مهم نیست که در سالهای اخیر چقدر غذا و حتی فرهنگ عامه ما را تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. چیزی که به تازگی آشکار شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه به طور عمیق به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم است (زغال اخته ، دوروم ، سمورا ، بلغور ، امل ، آرد ، اسپتل ، گراهام ، گندم خراسان KAMUT® و einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال ، تلاقی بین گندم و چاودار. ”* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. مانند یک چسب عمل می کند (آیا آن را دریافت می کنیم؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه آنها در کنار هم. این خبر خوبی برای نان ها است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https://celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 گلوتن

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. در حالی که گلوتن عمدتا در گندم یافت می شود و در برخی از موارد دیگری که در بالا ذکر کردیم ، می توان از آن برای نگه داشتن سایر غذاها در کنار هم استفاده کرد ، مانند:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی سالم ترین جایگزین ، جو دوسر ، می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند نعمت باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از رایج ترین علائم عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • گچ و گاز.
  • یک معده درد
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین افرادی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. بسیار محتمل است که به گندم ، جو و غیره حساسیت داشته باشید. ممکن است علت آن به جای گلوتن باشد. اگر مشکوک به آلرژی هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه متفاوت هستند ، و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر بدون سلیاک و بدون حساسیت هستید ، اما متوجه شده اید که رژیم غذایی بدون گلوتن فقط به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجایی که سال نو است ، ما می خواستیم سبک متفاوتی از ورزش را پیشنهاد دهیم. این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز می کنیم که می توانید برای شروع قوی و حفظ خوب در طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید نفس خس خس خود را پس از بالا رفتن از پله ها یا بعد از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشت پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین بدن باشد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری در سراسر بدن تجویز می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر نوع کاردیوی دیگر نیز می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه ها را تقویت کنید
  • روحیه خود را افزایش دهید (آیا تا به حال نام دونده شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

نیازی نیست که برای هر Strongman® آموزش ببینید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پرتاب های آزاد مزاحم را کنار بگذارید یا لحن خود را بالا ببرید ، تمرینات با وزنه بهترین افزودنی برای روال تناسب اندام شما است. با تیم ما برای حفظ وزن خود اختصاص داده شده است تمیز کردن، می توانید بیشتر روی آموزش تمرکز کنید.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت بگیرید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا با سلیقه هر فرد مطابقت دارد. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام ورزش انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید. و از آنجا که ما از قوانین سختگیرانه ای برای ادامه راه شما پیروی می کنیم امن تر، می توانید با آرامش در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • پیگیری کنید
  • دوست شدن
  • یک مایل دیگر انجام دهید یا دریافت کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا از ما به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاسهایی را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه انجام دهید کشف کنید.

عادت سالم 4: دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم که چگونه می توانند ماشین های بدنسازی را بترسانند. شما نمی خواهید با کسی کنار بیایید یا خودتان را با وارونه کردن شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون یکی داریم بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید فرم خود را حفظ کرده و سالم بمانید.

جدا از مکان یابی ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرین را محدود کنید
  • در امان باشید
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

عضو برجسته

ما هر ماه دوست داریم بر سر یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را در بر می گیرد فریاد بزنیم و ما را مجبور می کند تا قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که وارد سالن بدنسازی می شوید ، از Bryce @redcon_bryceb’s دیدن کنید تا نمونه های دینامیت را در مورد چگونگی ایجاد عضله و استفاده از ماشین های ما ببینید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا از باشگاه بدنسازی یک مشتاق مشتاق است که همیشه به سمت روشن نگاه می کند و هرگز از روز پا نمی گذرد. او از نکات مذاکره و تبادل لبخند به همراه حس مد خود در ورزشگاه لذت می برد.

Bryce را در اینستاگرام (@redcon_bryceb) برای راهنمایی در مورد ماشین ها دنبال کنید و الهامات خود را نیز به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر فیزیکی است.

همانطور که شما دوست خود را به باشگاه می برید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های فوق العاده ای برای مهمانان است:

  • کارت 5 روزه رایگان را مبادله کنید
  • برنامه کلاسها را مشاهده کنید
  • وارد FC @ Home شوید
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید.

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما سال جدید را به شدت آغاز کرده ایم و امیدواریم که این تصمیمات را تکان دهید. فراموش نکنید که زمانی را به خودتان اختصاص دهید و روی چیزهایی که شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، شما بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از شما حمایت کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و برای شما آماده تمرین است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید