چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم

[ad_1]

همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه برنامه ریزی شده کار در حیاط خلوت را آسان می کند. با این حال ، نکاتی برای حفظ سلامتی شما در طول تعطیلات وجود دارد و همه آنها به نظم و انصاف اختصاص داده شده است. با این حال نگران نباشید ، با حفظ فرم بدن و تصمیم گیری آگاهانه در مورد خوردن یا نوشیدن ، می توانید از تعطیلات لذت ببرید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “مجلسی” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با نوشابه یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی غیر الکلی خود را داشته باشید. همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ وجود دارد که می توانید در اینترنت پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

هنگامی که در حال کار هستید وقتی خانواده و دوستان دارید تا بتوانید در تعطیلات با هم تماس بگیرید ، عقب افتادن آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرین خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا دیرتر صبر کنید ، به احتمال زیاد خود را برای کنار گذاشتن تمرین خود معذور می کنید.

شریک مسئولیت پذیری پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در طول تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید در مسئولیت پذیری شریک شما باشند. این یک توصیه عالی است ، زیرا می توانید با هم ورزش کنید ، در مورد خوردن و آشامیدن سالم به یکدیگر پاسخگو باشید و راهی عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر عملکرد شریک پاسخگو با تمرینات آنها وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را ردیابی کنند.

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، غذای زیادی وجود دارد. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود تهیه کنید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا رسیده است که همه شروع به جستجوی کیک ها کنند ، شما احساس نمی کنید که از این کار جدا شده اید و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد برای شام یک بشقاب بیاورید ، می توانید از دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، پرکننده ، سیب زمینی پوره شده یا یک سالاد با خود ببرید.

از تعطیلات لذت ببرید!

مهم است که در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید ، اما نترسید که در این مواقع به خود استراحت و تفریح ​​دهید. تا زمانی که از سلامت و رفاه خود راضی هستید ، این روال را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید کار خود را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید