چگونه بر تمرین تنفسی شما تأثیر می گذارد تناسب اندام کندی

[ad_1]

هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند ثابت کند که تنفس صحیح مهم است. اما آیا اهمیت تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین را می دانید؟ ما برخی ایده ها را در مورد اینکه چگونه برخی از الگوهای تنفس می تواند نحوه تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف خود از نظر جسمانی و اطمینان از حداکثر استفاده از هر جلسه بدنسازی ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما فکر می کنیم که غذا سوخت بدن ماست – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات هنگام ورزش است. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های وارد شده به ماهیچه های شما کمک کرده و انرژی مورد نیاز خود را در کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن تأمین کنید. به به

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در همه سالن های بدنسازی یا سالن های بدنسازی ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگران کار با پوشش صورت هستند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. به تازگی ، دانشگاه ساسکاچوان تحقیقی را انجام داده است که نشان می دهد ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین تمرینات شدید ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. ایده آل تنفس از طریق بینی است که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد ، زیرا بینی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر را از هوا تصفیه می کند.

تناسب اندام مناسب تناسب اندام کندی

برای بلند کردن نفس بکشید

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما در تثبیت هسته کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش بدن را افزایش دهید ، و اجازه می دهید تا حرکت آسان تری داشته باشید. بازدم هوا را خارج می کند ، که به آن اجازه می دهد عضلات اصلی بیشتری را جذب کند. بنابراین ، بازدم در هنگام بلند کردن و دم در حین رهاسازی به شما قدرت بیشتری در حین بلند کردن واقعی ، مهمترین بخش ، می دهد.

علاوه بر این ، تنفس هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند به جلوگیری از افت ناگهانی فشار خون کمک کند و از حماقت ناشی از برخی افراد بکاهد.

برای کاردیو نفس بکشید

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و موزون نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را به عنوان رد پای تعیین کنند ، به عنوان یک سرعت خاص برای حفظ تنفس اندازه گیری شده و یکنواخت. این به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد بدن ، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه ها دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای یوگا نفس بکشید

یوگا و سایر کارهای معمول ، مانند پیلاتس ، برای کمک به جریان ذهنی و ارائه دامنه حرکتی بهتر به تنفس متکی است. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت نفس نکشید ، بدن شما دچار تنش و انسداد می شود ، که این هدف مخالف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند.

ما یک سالن بدنسازی کامل ، با تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای متقابل ، برای تجربه بیشتر آموزش اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و ارزیابی شخصی و گشت و گذار در باشگاه بدنسازی را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید