کلاسهای یوگا در آمادگی جسمانی به مدت 10 نفر

[ad_1]

یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه می گیرد. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای علاقمندان به اتخاذ این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی آنها مفید است.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را برجسته می کنند.

این می تواند یک راه حل قریب به اتفاق از طریق انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. حتی می توانید انواع مختلفی را امتحان کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در زیر نه شکل رایج رشته های یوگا که امروزه تمرین می شوند ذکر شده است.

یوگا

تمرکز یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن است. وسایلی که شامل پتو و بلوک یوگا هستند می توانند در این سبک یوگا مفید باشند. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان اغلب توضیح می دهند که چگونه وضعیت های مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حالت های معمول یوگای Lyengar آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین تمرین است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند نفس حفظ می شود در حالی که شما بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر تلقی می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این مجموعه ای خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تشک خود را بیرون می آورید باید چه کار کنید. حالت ها هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. گرمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین در صورت لزوم استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

یوگا وینیاسا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن ایده آل باشد زیرا سرعت بالایی دارد. اگر تمرینات در فواصل زمانی شدید را دوست دارید ، می توانید آن را امتحان کنید. این شامل وحدت تنفس و حرکت با هم در یک سری پیوسته از حالت های کوتاه مدت است. Vinyasa می تواند بسیار شبیه به رقص باشد ، و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع را پخش می کنند که با ریتم حالت ها مطابقت دارد.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی و در مراحل آهسته حفظ می شوند تا به سیستم عصبی بدن دسترسی پیدا کرده و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها اغلب به عنوان لوازم جانبی برای کمک به حمایت از قسمت های بدن در حالت های خاص استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در دوران بهبود ورزش هستند ، بسیار مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، اشتانگا یوگا ممکن است بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل وضعیت های یکسانی خواهد بود که به طور خاص در یک سری شش تایی ترتیب داده شده است. شما تنفس و حرکت را در هر حالت ترکیب می کنید تا در حین احساس سوزش عضلات داخلی ، یک حالت عالی برای تناژ ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که وضعیت تمرین را توضیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر شامل این می شوند که شما به طور مستقل دنباله ها را دنبال کنید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این یک یوگای معنوی است که شامل تنفس های همراه و تمرینات بدنی مکرر است. علاوه بر این ، آواز خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشهای ضروری این نوع یوگا هستند. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند ، زیرا انرژی دفن شده در درون خود را آزاد می کنید.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا داغ به دنباله یکسان بیست و شش حالت متصل نیست و می تواند حالت های بیشتری را به روش های مختلف ترکیب کند. گرما به شما کمک می کند تا بتوانید عمق بیشتری را در هر وضعیت بدست آورید ، که اگر مراقب نباشید باعث کشش بیش از حد می شود. این کلاس شما را بسیار عرق کرده و چالش برانگیزتر خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن است که روی عمیق ترین بافت های پیوندی متمرکز شده است. این در درجه اول به بدن شما اجازه می دهد تا به جای چسبیدن به وضعیت ، خود را در حالت آزاد قرار دهد. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، امکان ارتجاعی را نیز فراهم می آورد.

فرض کنید مدت زیادی است که یوگا تمرین می کنید. در این مورد ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها مزایایی هستند که باید در صورت شروع یک تمرین یوگا و رعایت مداوم آن انتظار داشته باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، التیام درد و خرد شدن ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گامی است که روال ورزش و تغییرات را در شیوه زندگی ما گنجانده است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات ورزشی مشابه باشید.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که به بهترین وجه با نیازهای جسمانی شما مطابقت دارد.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

استعداد 10 + 1775-352-8663 10 + 1775

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید