5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری

[ad_1]

ما معمولاً فکر می کنیم که باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها آن را امتحان می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات برخی رفتارهای معمول زندگی و موارد اضافی و حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربیات یک مادر:

“وقتی متوجه شدیم کاری وجود دارد که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و می تواند شانس بچه دار شدن ما را حل کندردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییراتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این شگفت انگیز است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما سخت به نظر برسد باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند باعث ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) رژیم غذایی روزانه می تواند راه خوبی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک خود را ببرید

2. به اندازه کافی ویتامین D مصرف کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D مادر است نام ویتامین خورشیدی معروف است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. رژیم معمول ما شما به اندازه کافی ویتامین D برای حفظ سطح مورد نیاز بدن خود ندارید گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را بهتر کرد؟
بهترین منبع ویتامین D موجود در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما مجبور نیستیم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانیم که آیا در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی نخورید و غیره ، بهتر است به دنبال یک مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب بنظر میرسه.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید یک مشت حواله خوب را تبریک بگویید 😀 و به قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع لازم کورتیزول بسازد تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، لباس (هر دو آنها هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد بمونه.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید i شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید مقاله را در آدرس زیر مشاهده کنید از سایت دیدن کنید) ، اما صادقانه بگویم ، بیشتر آرام باشید ، کارهایی را که بیشتر دوست دارید انجام دهید و لذت ببرید بازگشت به. یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. مراقب گلدان های خود باشید. خودتو بغل کن عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر انتظار دارید ابتدا باردار شوید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما عادت کرده ایم به مهمانان توصیه می شود این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان ها متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم هیچ کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب ، این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه رسیدن تخم مرغ حدود 3 ماه می گذرد و در این مدت گزینه ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی بدن خود را از نظر هورمونی کنترل کرده اید و در واقع آن را خسته کرده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که آنها کنترل می کنند هورمون داشته باشید)

زنا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد.

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص مصرف کنیدتغذیه خود را بررسی کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
دستور آشپزی. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید حتماً خودسرانه مصرف کنید. اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، در درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی یک پست در مورد مراقبت های تغذیه ای منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک می گذارد

شاد باشی خوشبخت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید