شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟

[ad_1]

سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات شکلاتی برای بازاریابی شکلات خود استفاده می کنند ، که من برای شما اینجا آورده ام:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا ریکاوری را حداکثر کرده و بازده را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا بتوانید برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین های باکیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را برای ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده “عالی” است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​که از وب سایت سازنده استخراج کرده ام) آمده است:

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که اگر یک لیوان شکلات میهن بخورید ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ دریافت می کنید !!) تازه اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر بخورید ، مقدار قندی که دریافت می کنید بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی از کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روید ، اجازه دهید به شما بگویم هر شکلاتی یا هر چیزی با شکلات خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از ورزش معرفی می شود. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر می کنید یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود و آن را برای موارد خاص بگذارید ، بعد از هر تمرین یا بازی آن را به کودک خود ندهید.

اکنون ، بیایید و از ایده های زیر برای شما یا فرزندان خود استفاده کنید ، همانطور که بعد از تمرین وعده می دهد:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک توپ پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در مورد تبلیغات شما کمک کند.

دوست دارم به غذاهایی که بعد از تمرین می خورید گوش کنم.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید.

شاد و سلامت باشید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید