چیت میل چیست؟ تفاوت بین قول متقلبانه و تاریخ متقلبانه


چت ایمیلی یا چت؟

با افزایش کالری و تعداد کالری دریافتی از درشت مغذی های خاص مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، یک تقلب می تواند به جلوگیری از کاهش سریع متابولیسم کمک کند. برای مثال، در حین پیروی از یک رژیم کم کربوهیدرات، مهم است که یک روز پر کربوهیدرات در هفته را در نظر بگیرید. در این صورت، شما با خوردن کربوهیدرات های بیش از حد مجاز، «تقلب» می کنید. با این حال، از آنجایی که داشتن یک روز پر کربوهیدرات برای ادامه کار مهم است، از نظر فنی تقلب نیست.

توصیه جیم استوپانی در مورد تقلب در وعده های غذایی

اگر هر یک از توصیه های تغذیه جیم استوپانی را رعایت کرده اید، تنها چیزی که باید در مورد فلسفه او در مورد غذا خوردن بدانید این است که باید از غذای خود لذت ببرید تا بهترین نتیجه را بگیرید. احتمالاً برخی از پست های او را در شبکه های اجتماعی در مورد خوردن دونات، بستنی و سایر موارد مورد علاقه رسانه های اجتماعی در حالی که چربی بدنش را زیر 5 درصد نگه می دارد، دیده اید. بسیاری از افراد در مورد “تقلب” در رژیم غذایی خود به او مراجعه می کنند و سوالاتی مانند اینکه “تقلب در رژیم غذایی خوب است یا بد؟” چیت میل بهتر است یا روز تقلب؟ در ادامه می توانید توصیه های جیم استوپانی در این زمینه را بخوانید.

هر چند وقت یک بار باید در مورد غذا تقلب کنیم؟

من حداقل یک تقلب در هفته را به شدت توصیه می کنم. پیروی از یک رژیم غذایی محدود راهی سریع برای شکست خوردن است، به ویژه محدود کردن غذاهایی که میل می کنید. غذا باید انعطاف پذیر و واقع بینانه باشد. اگر نمی توانید از غذای مورد علاقه خود در یک وعده غذایی لذت ببرید، این درست نیست. افزودن غذاهای سرگرم‌کننده به رژیم غذایی‌تان می‌تواند به شما چیزی را بدهد که مشتاقانه منتظر آن باشید، که می‌تواند به شما کمک کند به طور مؤثرتر و طولانی‌تری به رژیم غذایی پایبند باشید. دانستن اینکه یک غذای تقلب در راه است می تواند به شما کمک کند تا با محدودیت های غذایی که در روزهای دیگر دارید بهتر مقابله کنید.

چیت میل (نوع تقلب) یا روز چیت (روز تقلب کامل)؟

یک سوال متداول در مورد چیت میل باید چیت میل داشته باشیم یا یک روز تقلب کامل؟ این بستگی به رژیم غذایی شما، اهداف شما و واکنش بدن شما به غذا و تقلب دارد. به طور کلی، اگر از «غذاهای تقلبی» خاصی در وعده غذایی بعد از تمرین خود استفاده نمی کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهید)، راه دیگری برای گنجاندن آنها در رژیم غذایی خود بیابید. اما سعی کنید این کار را در حد اعتدال انجام دهید. اگر هوس پیتزا دارید، پیتزای بزرگ را به تنهایی نخورید. از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید، اما این به این معنا نیست که روز خود را با همبرگر و شکلات شروع کنید. اگر به این روش تقلب کنید، نباید انتظار داشته باشید که نتایج فیزیکی خوبی ببینید.

برای تکرار: اعتدال کلیدی است. اگر هوس پیتزا دارید، برای ناهار یک تکه پیتزا (نه یک پیتزا کامل) با یک شیک پروتئینی و یک سالاد سالم در کنار آن میل کنید. اگر تصمیم به خوردن دونات دارید، یک یا دو عدد دونات (نه پنج یا شش عدد) بعد از تمرین یا به عنوان دسر بعد از شام بخورید. خواسته های خود را در حد اعتدال کنترل کنید و ادامه دهید.

اگر بیشتر از این تقلب کنید، خوب است، اما من توصیه می کنم که «تقلب» خود را در یک وعده غذایی نگه دارید و خیلی دور نشوید. پاداش دادن به خود برای پایبندی به رژیم کاهش چربی به معنای خوردن تمام روز از زمانی که بیدار می شوید تا زمانی که به رختخواب می روید، نیست. من در مورد غذا صحبت می کنم. بیرون رفتن برای شام و خوردن یک غذای پیتزا یا مرغ، چند لیوان شراب و سپس بستنی برای دسر منطقی است. اما خوردن یک پیتزا کامل و یک ساندویچ، دو پیمانه آبجو و بستنی برای هر هدفی که شامل کاهش وزن باشد، مفید است.

اگر هدف شما کاهش چربی است، آیا می توانید تقلب کنید؟

“تقلب” در واقع می تواند با حفظ فرم بدن به کاهش چربی کمک کند. اگر یک رژیم کم کالری یا کم کربوهیدرات را به طور مداوم برای مدت طولانی دنبال کنید، میزان متابولیسم شما (تعداد کالری هایی که بدن شما در روز می سوزاند) کاهش می یابد. این کار در تلاش برای حفظ انرژی در بدن انجام می شود. هرچه متابولیسم شما کندتر باشد، ادامه از دست دادن چربی بدن سخت‌تر می‌شود، زیرا اکنون باید کالری کمتری برای کاهش چربی مصرف کنید. اگر این چرخه ادامه پیدا کند، برای از دست دادن توده عضلانی باید کالری خود را کاهش دهید و این هرگز چیز خوبی نیست.

تقلب با افزایش کالری و تعداد کالری دریافتی از برخی درشت مغذی ها، مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، می تواند به جلوگیری از کند شدن سریع متابولیسم شما کمک کند. برای مثال، در حین پیروی از یک رژیم کم کربوهیدرات، مهم است که یک روز پر کربوهیدرات در هفته را در نظر بگیرید. در این مورد، شما با خوردن کربوهیدرات بیشتر از حد مجاز در یک روز هفته، «تقلب» می کنید. با این حال، از آنجایی که یک روز با کربوهیدرات بالا برای پیشرفت مداوم مهم است، این از نظر فنی تقلب نیست و ضروری است.

تقلب در یک رژیم غذایی جامد چگونه است؟

فردی را در نظر بگیرید که از رژیم کاهش چربی پیروی می کند و وارد فاز بعدی می شود که در آن کربوهیدرات ها به نیم گرم به ازای هر پوند وزن بدن در روز یا کمتر کاهش می یابد. در این مرحله از رژیم، من معمولا یک روز با کربوهیدرات بالا در هفته را توصیه می کنم تا سطح متابولیسم و ​​لپتین خود را در اوج نگه دارید. این راهی برای به تعویق انداختن فلات کاهش چربی اجتناب ناپذیری است که اکثر رژیم گیرندگان تجربه می کنند. به ما می رسند. (هر گونه کاهش وزن دیر یا زود با وجود غذا و ورزش محدود، با قطع وزن، وزن کاهش می یابد که به آن فلات یا پلاتو غذا می گویند). داشتن یک روز پر کربوهیدرات یک بار در هفته می تواند به بدن شما کمک کند که فکر نکند همیشه گرسنه هستید، که می تواند از اعتیاد شما به غذا جلوگیری کند.

بسیاری از مردم این روز هفته با کربوهیدرات بالا را روز تقلب می دانند. با این حال، اگر این کار را به درستی انجام می دهید و به یک رژیم غذایی کم چرب و پر کربوهیدرات (مثلاً ماکارونی، برنج) پایبند هستید، واقعاً روز تقلب نیست. اما حتی اگر بخواهید آن را تقلب بنامید، حداقل یک روز تقلب هدفی دارد که در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.

هنگام پیروی از یک رژیم کم کربوهیدرات چگونه باید تقلب کرد؟

در مورد یک برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات، بهترین پاسخ را به یک روز تقلب با کربوهیدرات بالا می دهید که در آن مقدار کربوهیدرات دریافتی به طور قابل توجهی به 2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن یا بیشتر افزایش می یابد. می توانید یک روز تقلب را در رژیم غذایی خود بگنجانید و متعهد شوید که در طول هفته فقط یک وعده در روز بخورید.

اگر از یک رژیم غذایی معمولی پیروی می کنید، چگونه باید تقلب کنید؟

اگر از یک رژیم غذایی معمولی پیروی می کنید که در آن همه ماکروها (کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها) کاهش می یابد، می توانید در مورد یک وعده غذایی یا یک روز تقلب تصمیم بگیرید. انتخاب بین وعده های غذایی و روز به متغیرهای زیادی بستگی دارد. به طور کلی، هر چه راحت‌تر و طولانی‌تر غذا بخورید، بزرگ‌تر می‌شوید و در برخی موارد سخت‌تر می‌شوید.

آدم های کوچک چگونه باید خیانت کنند؟

اگر کمتر از 10 درصد چربی بدن برای یک مرد یا کمتر از 20 درصد برای یک زن دارید، می توانید یک روز تقلب کامل را در نظر بگیرید. اما باز هم، همه چیز بستگی به واکنش بدن شما به تقلب دارد. اگر تقلب از کاهش چربی جلوگیری نمی کند و فقط آن را افزایش می دهد، می توانید یک روز تقلب بزرگ داشته باشید یا اینکه روز تقلب خود را بیش از یک بار در هفته داشته باشید.

یک روز تقلب هر 4-5 روز ممکن است برای شما مفید باشد. با این حال، اگر تقلب پیشرفت شما را کند می کند یا باعث افزایش چربی بدن شما می شود، راه حل را می دانید: میزان تقلب یا تعداد دفعات تقلب را کاهش دهید. اگر یک روز تقلب کامل مانع از دست دادن چربی شما شد، آن روز را به دو وعده تقلب کاهش دهید و پیشرفت خود را در آنجا دوباره ارزیابی کنید.

اگر معتاد نیستید چگونه خیانت کنید اگر بیش از 10 درصد چربی بدن برای یک مرد و 20 درصد برای یک زن دارید، با یک تقلب در هفته شروع کنید و ببینید بدنتان چگونه واکنش نشان می دهد. اگر وقفه ای در کاهش چربی وجود نداشته باشد، یا اگر کاهش چربی واقعاً افزایش یابد، می توانید تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید یا یک روز تقلب کامل را امتحان کنید.

معاینه بدنی و نظارت و قول تقلب

نکته خوبی که در مورد خیانت باید به خاطر بسپارید این است که تشخیص اینکه بدنتان به شما می گوید که چگونه باید واکنش نشان دهید، به راحتی می توانید کم و بیش «تقلب» کنید. شما فقط باید با خودتان صادق باشید. اگر خوردن یک پیتزا بزرگ و یک پارچ نوشابه و یک کیک بستنی در هفته مانع پیشرفت چربی سوزی شما می شود، راه حل ساده است: تقلب خود را کاهش دهید. اگر همان چیت میل روی کاهش چربی شما یا حتی افزایش آن تاثیری نداشته باشد، می توانید نرخ تقلب خود را افزایش دهید. این یک نکته خوب در مورد غذا است. وقتی با خود صادق باشید و در مورد آن واقعی باشید، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا نیاز به تغییر دارید یا خیر و این تغییر چه باید باشد، سریعتر و آسان تر است.

تقلب در غذا بعد از تمرین

اما اگر از رژیم سخت کربوهیدرات پیروی نکنید چه؟ اگر بتوانید از غذایی که از آن لذت می برید استفاده کنید، چه دونات، آب نبات، یا غلات شیرین، این در ذهن من یک تقلب نیست. بارزترین مثال در این مورد، وعده غذایی بعد از تمرین است. برای سال‌ها، درباره اهمیت وارد کردن کربوهیدرات‌های سریع‌جذب به بدن شما در یک ساعت پس از یک جلسه تمرین سخت صحبت کرده‌ام. همچنین، اگر بتوانید هوس شیرینی خود را با خوردن یک وعده غذایی پر کربوهیدرات بعد از تمرین کاهش دهید تا به رژیم غذایی خود پایبند باشید، بسیار عالی است. بنابراین در اینجا یک نکته ساده برای هوس کردن وجود دارد: هنگامی که هوس خوردن یک دونات دارید، از منبع کربوهیدرات معمول بعد از تمرین خود صرف نظر کنید و به جای آن یک دونات بخورید. مطمئناً، دونات بهترین کربوهیدرات بعد از تمرین نیست زیرا سرشار از چربی است، اما شرط مطمئنی است که آن کربوهیدرات ها توسط ماهیچه ها استفاده شود و به عنوان چربی بدن ذخیره نشود.

آخرین نکته در مورد ایمیل چت

آنچه برای من مهم است تعادل است. هرکسی که بگوید «هرگز» تقلب نمی‌کند یا رژیم خاصی می‌خورند، به نظر من یک متخصص تغذیه قابل اعتماد نیست. من به دنبال راه هایی برای لذت بردن از غذاهایی هستم که دوست دارم، این یکی از دلایلی است که هر از گاهی روزه می گیرم. مردم تصاویری از من در حال خوردن دونات را در صفحه فیس بوک من می بینند و از من می پرسند: «جیم، rdiet.ir می توانی این همه غذا بخوری و اینقدر لاغر باشی؟

همانطور که قبلاً گفتم، شما باید این دونات ها را بر اساس آنچه در آن روز می خورم و میزان فعالیتم در نظر بگیرید. چیزی که مردم همیشه به آن فکر نمی کنند این است که من هر روز حداقل 16 ساعت روزه می گیرم، تقریباً هر روز سخت تمرین می کنم، بنابراین بدن من در 48 هنوز بسیار بالاست و همیشه کالری می سوزانم، حتی زمانی که در حال استراحت هستم. منظور من در مورد تقلب این است که اگر بتوانید تعادل مناسب را پیدا کنید، می توانید دونات و شکم صاف داشته باشید.