چه کسی به منیزیم نیاز دارد؟

خوب حالا، این یک سوال است، اینطور نیست؟

تا یکشنبه دیگر به طور مبهم می گفتم:

“اوه، من فکر می کنم همه، تا حدی.”

سپس آن یکشنبه، از جایم بلند شدم، صبحانه خوردم و برای کلیسا آماده شدم. تمام مدت این حس ناراحت کننده ای را داشتم که می خواستم به آن توجه کنم. –

چی؟

عجیب بود، اما چیزی که من را نگران کرد، این بود که کمی هم احساس سبکی سر داشتم، سرگیجه، می‌دانید، انگار مغزم در داخل سرم شنا می‌کرد و نمی‌دانست با خودش چه کنم. که من اعتراف می کنم، شروع به احساس کمی ترسناک کرده بود.

با این حال، فکر می‌کنم وقتی قدم زدم و به دنبال کلیسایی نزدیک‌تر به خانه‌ام گشتم و به‌جای سوار شدن به ماشین، می‌توانستم به آنجا بروم. اما آن روز، به جای اینکه از ماشین بالا بروم، متوجه شدم که پارکینگ ماشین پر شده است، به این نتیجه رسیدم که احتمالاً سرویس از قبل شروع شده است، بنابراین، نمی‌خواستم به جایی بروم که کسی را نمی‌شناختم، به خانه برگشتم. به جای اینکه به داخل بروم، با یک پانادول و یک کاپ بنشینم، فقط کلید ماشین را جمع کردم و به سمت کلیسای همیشگی خود حرکت کردم. همچنین برای من کاملاً جدید است زیرا فقط چند هفته است که اینجا زندگی می کنم.

پس از آن، با تعدادی از دوستان جدیدم برای ناهار به کافه ای نزدیک رفتم، جایی که دوباره در ایستادن با مشکل مواجه شدم. وقتی یکی از همراهانم را گفت، یکی از بستگانش را برایم تعریف کرد که چنین چیزی را تجربه کرده بود. از آنجایی که او یک کشاورز است، او را در ذهن “The Staggers” به یاد آورد، چرا که گاوها از کمبود منیزیم رنج می برند. او به پزشکش گفت و به او توصیه شد مکمل منیزیم را امتحان کند.

حالا تا چند هفته قبل، مکملی مصرف می کردم که در واقع حاوی منیزیم بود، اما قرصم تمام شده بود. مکمل اصلی در قرص ها زردچوبه بود نه منیزیم. در آن زمان فقط فکر کردم، اوه، خوب، من چند فروشگاه بعدی دو هفته ای دیگر خواهم داشت. به طور طبیعی، از آنجایی که این فقط چیزی بود که خریده بودم زیرا فکر می کردم می تواند برای سلامتی من مفید باشد، واقعاً چیزی نبود که فکر می کردم مهم باشد. بنابراین من به سادگی فروشگاه بعدی را فراموش کردم، به خودم گفتم وقتی به یاد آوردم (البته بعد از اینکه به خانه رسیدم)، نگران نباشید، به جای آن فقط یک فروشگاه بعدی می گیرم. ناگفته نماند که آن موقع هم فراموش کردم. است

با این حال، پس از “اپیزود” یکشنبه‌ام، مطمئن شدم که مقداری قرص منیزیم خریدم و شروع به مصرف روزانه آنها کردم. در عرض یک هفته به نظر می رسید که به حالت عادی برگشتم، بنابراین دوباره موضوع را فراموش کردم. اگرچه به مصرف قرص ها ادامه دادم.

تا زمانی که من تمام نشدم و فکر کردم که تا فروشگاه بعدی صبر کنم، خوب می دانید که این ضرب المثل را می دانید، کسانی که تاریخ خود را به خاطر نمی آورند، به همان نتایج ادامه می دهند. چند روز تکان دادن سر، زمانی که حتی در طول روز روی یک صندلی راحت می‌نشستم، پس از بازگشت مشکل شنای سر، من را خیلی سریع نزد شیمیدان فرستاد.

اما – من را به کامپیوتر و دومین شغل مورد علاقه من، در تحقیقات عمیق، فرستاد. من به سرعت دریافتم که اگر مردم مقداری آجیل، دانه‌ها، غلات کامل، لوبیا، سبزیجات برگ‌دار، شیر، ماست و غذاهای غنی‌شده را مصرف کنند، ممکن است واقعاً به مکمل منیزیم نیاز نداشته باشند که همگی منابع خوب این ماده هستند. حتی آب (شیر آب، معدنی، بطری) می تواند آن را تامین کند. اگرچه متأسفانه بسیاری از ما همه غذاهایی را که به ما کمک می کند مصرف نمی کنیم، اینطور است؟

و برای من سوالی که در ادامه می آید این است – چرا به آن نیاز داریم؟ –

آیا می دانستید که کلینیک مایو گزارش داد که منیزیم از ماهیچه ها، عملکرد عصبی و تولید انرژی پشتیبانی می کند، پروتئین ها، DNA و RNA را سنتز می کند. مانند برخی آنتی بیوتیک ها و داروهای پوکی استخوان. همچنین، آنتی اکسیدان گلوتاتیون به رشد ساختاری استخوان کمک می کند و به افزایش جذب کلسیم کمک می کند.

همچنین، تنها 1 اونس بادام خام حاوی 20 درصد از نیاز روزانه شما به منیزیم است. و چه کسی بادام دوست ندارد؟ خوب. من می دانم که برخی وجود دارند که این کار را نمی کنند و حتی برخی نیز آلرژی دارند، اما برای بسیاری از ما YUM.

منیزیم نیز نقشی دارد، در متابولیسم ما، سلول‌ها از منیزیم برای انتقال یون‌های کلسیم و پتاسیم در دیواره‌های سلولی استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، سطوح پایین منیزیم با پوکی استخوان، اضطراب، افسردگی در میان سایر شرایط و همچنین ADHD مرتبط است.

منیزیم گاهی اوقات به عنوان مکمل برای کمک به درمان افراد مبتلا به فشار خون بالا، برخی از بیماری های مزمن، دیابت، سندرم خستگی مزمن توصیه می شود.

نشان داده شده است که مصرف زیاد الکل و الکل گاهی منجر به کاهش مزمن سطح منیزیم می شود، مانند بیماری هایی مانند کرون و بیماری سلیاک. افراد مسن (مثل من ï Š) می توانند نسبت به بزرگسالان جوان مستعد ابتلا به سطوح پایین تر باشند. تا حدودی به این دلیل که روده اغلب در جذب منیزیم کارآمدتر می شود در حالی که کلیه های ما می توانند در حفظ منیزیم کارایی کمتری داشته باشند. به علاوه، دیابت نوع 2 می‌تواند باعث دفع بیش از حد منیزیم توسط کلیه‌ها شود که منجر به کمبود منیزیم (تعجب، تعجب) می‌شود.

چندین مطالعه بلندمدت ارتباط بین سطوح بالای منیزیم و خطر کمتر بیماری قلبی، مرگ ناگهانی قلبی و بیماری ایسکمیک قلب را نشان داده اند (اداره مکمل های غذایی موسسه ملی بهداشت). این همچنین به جلوگیری از سکته مغزی کمک می کند. تجزیه و تحلیل 7 مطالعه، از جمله یکی از بیش از 200000 نفر، نشان داد که 100 میلی لیتر منیزیم اضافی در روز، خطر سکته مغزی را تا 8 درصد کاهش می دهد – (بررسی فوریه 2012 در مجله آمریکایی تغذیه بالینی). یافته های بسیار مثبت

عوارض جانبی مکمل می تواند شامل باشد

حالت تهوع، گرفتگی عضلات و اسهال

می تواند با برخی داروها، دیورتیک ها، داروهای قلبی یا آنتی بیوتیک ها تداخل داشته باشد.

بیماران مبتلا به دیابت، بیماری روده، بیماری قلبی یا بیماری کلیوی باید قبل از شروع دوره درمان با پزشک خود مشورت کنند.

علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل حالت تهوع، اسهال، فشار خون پایین، ضعف عضلانی و خستگی باشد.

مانند بسیاری از درمان های پزشکی، دوزهای بسیار بالا می تواند اثرات بدی داشته باشد.

اطلاعات بسیار بیشتری از طریق تحقیقات من فاش شد، اما همه چیز در نظر گرفته شد، از جمله ناپدید شدن علائم اولیه که از قبل از شروع مصرف مکمل‌های منیزیم تجربه کردم، من واقعاً معتقدم که مراقب سلامتی فرد پس از شروع دوره مصرف منیزیم بود. با توجه به هرگونه عوارض جانبی، راه خوبی برای افزایش منیزیم در بدن و کمک به سلامت و تناسب اندام است.

بنابراین، به سوال اصلی من – چه کسی به منیزیم نیاز دارد؟ –

من باید بگویم – احتمالا همه.