میزان غذای سالم و کالری آلبالو و میزان کار لازم برای سوزاندن آنها


گیلاس میوه ای سرشار از ویتامین های مختلف با کالری بسیار کم است. بیشتر این میوه از آب تهیه می شود و به دلیل داشتن چربی کم و خواص تغذیه ای و طعم عالی در بین مردم به عنوان میوه ای محبوب شناخته می شود. در این مقاله، ما در مورد میزان غذاهای سالم و کالری صحبت خواهیم کرد تا بتوانید با خیال راحت آنها را در رژیم کاهش وزن خود بگنجانید!

آیا می خواهید یکی از غذاهای مورد علاقه خود را بخورید و دوباره وزن کم کنید؟

همین الان اپلیکیشن نعنا را نصب کنید تا بدون محدودیت غذایی ۵ کیلوگرم ماهی کم کنید 💪

اگر به گیلاس ها نگاه کنید، علاوه بر ظاهر زیبا و پوست براق، میوه ای با مواد بی شمار و طعم لذیذ را می بینید که طرفداران زیادی دارد. آیا می دانید نقش این میوه میوه دار در کاهش وزن چیست؟

میوه گیلاس گیلاس را می توان یک قرص گیاهی کاملا سالم و بی ضرر در یک رژیم غذایی کم کالری و غنی از مواد مغذی دانست. وجود ویتامین C فراوان در این میوه می تواند تاثیرات زیادی در زیبایی پوست شما داشته باشد تا بتوانید همیشه از پوستی خوب و نازک لذت ببرید.

کالری آلبالو نیز با چاقی مبارزه می کند

کالری گیلاس

می توانید یک ساعت قبل از غذا مصرف کنید گیلاس بخور این به کاهش اشتها کمک می کند.

هر 100 گرم گیلاس 63 کالری دارد و برای سوزاندن این تعداد کالری نیاز به تلاش زیادی ندارد و تنها در یک ساعت مطالعه می توانید این تعداد کالری را بسوزانید.

خواص درمانی آلبالو

گیلاس این میوه ضروری که به عنوان یک مکمل سلامت کامل در نظر گرفته می شود، نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه می تواند نقش مهمی در سلامت بدن نیز داشته باشد. شامل امکانات پزشکی می باشد گیلاس به چند مورد می توان اشاره کرد

  • جلوگیری از بی خوابی
  • پیشگیری و رفع مشکلات گوارشی مانند یبوست.
  • پیشگیری از دیابت.
  • کمک به کاهش وزن.
  • توسعه حافظه
  • سلامت قلب.
  • کمک به درمان آرتریت و نقرس.
  • از سرطان روده جلوگیری کنید.

در طول روز توصیه می شود گیلاس آن را به عنوان میان وعده میل کنید و ضمن لذت بردن از طعم بی نظیر این میوه، در عین حال به کاهش وزن و عدم نگرانی از افزایش وزن به دلیل کالری کم این میوه کمک می کند.

بنابراین در طول تابستان بهتر است این میوه مهم را در برنامه غذایی خود داشته باشیم تا در کاهش وزن و پیشگیری از بسیاری از بیماری های قلبی و روده ای موثر باشد.

برای التهاب مفید است

التهاب بخشی از پاسخ بدن به آسیب یا بیماری است. این واکنش کوتاه مدت است. اما به خاطر داشته باشید که التهاب یک بیماری مزمن است. نمی توان گفت رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات به دلیل وجود فیبر در کاهش التهاب نقش دارد. گیلاس ممکن است به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی ضد التهابی فعال باشد.

بر اساس یک مطالعه در سال 2018، 11 مورد از 16 مطالعه گیلاس و التهاب نشان داد که این میوه التهاب را کاهش می دهد. شیرین یا ترش بودن گیلاس و حاوی مجموعه ای از میوه ها، آب آلبالو و عصاره های آن فرقی نمی کند.

برای نقرس مفید است

خواص ضد التهابی این میوه ممکن است برای نقرس مفید باشد. توجه داشته باشید که نقرس باعث درد مفاصل شدید و غیرمنتظره می شود. در واقع، سطوح بالای اسید اوریک در خون می تواند باعث این وضعیت شود. مطالعه ای که در سال 2018 انجام شد نشان داد که خوردن این میوه به حفظ سطح کافی اسید اوریک در خون فرد مبتلا کمک می کند.

در مطالعه ای در سال 2012، دانشمندان دریافتند که خوردن عصاره میوه یا گیلاس باعث کاهش 35 درصدی این بیماری در دو روز می شود. البته از رابطه جنسی، وزن، مصرف الکل و داروهای ضد افسردگی خبری نیست.

عاشق دلت

فراموش نکنید که رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات و رژیم غذایی کم چرب بهترین راه برای داشتن قلب سالم است. بنابراین، گیلاس یک عنصر مهم در رژیم غذایی قلب سالم است که برای کاهش فشار خون ضروری است.

در سال 2018، چند مطالعه در مورد تأثیر محصولات مختلف گیلاس بر کاهش فشار خون گزارش شد. مطالعه قبلی روی زنان مبتلا به دیابت نشان داد که مصرف 40 گرم آلبالو در روز به مدت 6 هفته به طور قابل توجهی باعث کاهش فشار خون می شود.

باید اضافه کنیم که فشار خون بالا یک عامل خطر مهم برای بیماری های قلبی عروقی است. همچنین فراموش نکنید که بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیماری های قلبی عروقی یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است.

وجود بسیاری از ریزمغذی ها، گیلاس را به گزینه مناسبی برای کاهش فشار خون تبدیل کرده است. با این ریزمغذی ها آشنا شوید: پلی فنول ها و پتاسیم.

پلی فنول ها آنتی اکسیدانی هستند که از آسیب اکسیداتیو جلوگیری می کنند. تست های آگاهی در سال 2018 نشان داده است که افزایش استفاده از این آنتی اکسیدان باعث کاهش فشار خون می شود.

خوب است بدانید که صد گرم گیلاس سبز شیرین حاوی حدود 5 درصد از نیاز روزانه بدن به پتاسیم یعنی 4700 میلی گرم است. مقدار متوسط ​​پتاسیم تأثیر عمده ای بر حفظ فشار خون سالم دارد.

با گیلاس راحت بخوابید!

طبق یک مطالعه در سال 2013، گیلاس یک ماده طبیعی به نام ملاتونین است. ملاتونین یک انتقال دهنده عصبی است که بر کیفیت خواب فرد تأثیر می گذارد. همچنین باید اضافه کنیم که افراد مبتلا به بی خوابی از این ماده برای خواب اجباری در مغز استفاده می کنند.

خواص درمانی گیلاس

این گیلاس های خوشمزه خواه ناخواه آلبالو مهم نیست که آن را دوست داشته باشید. زیرا این قرمزهای شیرین یک رژیم کم کالری هستند. این میوه سرشار از فیبر است و فیبر موجود در آن به کاهش اشتها کمک می کند.

گیلاس سرشار از بتاکاروتن است و کولین از مواد مغذی مهمی است که برای بدن بسیار مفید است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها مواد شیمیایی طبیعی هستند که از آسیب به سلول های ایمنی جلوگیری می کنند.

مطالعات نشان داده است که آب گیلاس می تواند قند و فشار خون را کاهش دهد و همچنین برای درمان کلسترول خون مفید است. آلبالو سرشار از ویتامین های A، C و K است که خواص ضد التهابی دارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

یک پیشنهاد جالب

شاید همه ما هوس یکی را داریم درخت گیلاس حیاط خلوتی زیبا داشته باشید تا از گل های زیبای بهار و تابستان لذت ببرید تا از میوه های خوشمزه آن لذت ببرید. اما با وجود زندگی شهری در توالت های مدرن، این نیاز بعید است. خوب است بدانید با خرید درختان میوه کوچک و انتخاب ارقام کوچک درخت گیلاس می توانید درخت گیلاس را در گلدانی در دشت داشته باشید و از خوردن میوه تازه آن لذت ببرید.

نتایجی که اظهار شده

خوردن غذاهای سالم و سالم و خوردن میوه ها و سبزیجات تازه می تواند تاثیر زیادی بر سلامت و کیفیت زندگی ما داشته باشد. خوردن میوه به دلیل درمان‌ها و روش‌های درمانی فراوان، به مرور زمان نیاز ما را به مراجعه به پزشک کاهش می‌دهد. کالری گیلاس بسیار کم است و به دلیل خواص فراوانی که دارد می تواند از چاقی که مادر بسیاری از بیماری ها است جلوگیری کند، بنابراین با خوردن روزانه این میوه مفید می توانیم از چاقی و بسیاری از بیماری ها در امان بمانیم.

منبع: medicalnewstoday

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟