اکنون با Super Human Mark Briggs از P90X Plus، بدن ساحلی تپنده ای داشته باشید


لطفاً به این مطلب امتیاز دهید. این‌کار به بهبود ارائه مطالب کمک خواهد کرد.

۱. چگونه وارد P90X شدید و در نهایت در یک ویدیو با تونی هورتون کار کردید؟

همه چیز برای من از سال ۲۰۰۲ شروع شد. چون در وضعیت بدی بودم، برنامه Power 90 را از فروشگاه اطلاعات خریدم. از آنجا، Slim in 6 برنامه بعدی من بود. من در نهایت به عنوان یکی از برندگان باریک در ۶ داستان موفقیت انتخاب شدم و این باعث شد که به هالیوود سفر کنم.

در آخرین شبی که آنجا بودم، با تونی در هنگام شام ملاقات کردم. او به تازگی اجرای اولین گروه آزمایشی خود را از طریق P90X به پایان رسانده بود و همه چیز را در مورد برنامه به من گفت. شخصیت من و تونی فقط کلیک کرد و سریع با هم دوست شدیم. طولی نکشید که P90X آمد و من جزو ۱۰۰ مشتری اول بدن ساحلی بودم که از طریق P90X رفتم (که نتایج شگفت انگیزی به من داد). سپس در چندین اردوی تناسب اندام تونی شرکت کردم و دوستی ما همچنان رو به رشد بود. سپس، در سال ۲۰۰۷، او تماس گرفت و به من گفت که Beachbody می‌خواهد من را در سری P90X+ قرار دهد. بقیه اش تاریخ بود

۲. P90X واقعاً پیروانی دارد – فکر می‌کنید چرا چنین است؟

بسیار ساده است زیرا کار می کند. با وجود تمام آشغال‌هایی که در آگهی‌های تجاری به فروش می‌رسند، داشتن محصولاتی که در واقع آنچه را که وعده داده‌اند را انجام می‌دهند، شاداب است. هر برنامه ای که Beachbody منتشر می کند برنده است – و همه آنها نتایجی را که به دنبال آن هستند به مردم می دهند. چیزی که P90X را از اکثر برنامه های دیگر متمایز می کند، شدت آن است. این از هر چیز دیگری در بازار چالش برانگیزتر است – بنابراین نتایج بسیار چشمگیرتر از هر چیز دیگری در بازار است. شما یک فرد معمولی را می گیرید، به او یک راهنمای رژیم غذایی دقیق و تمرینات شگفت انگیز می دهید، و نتیجه نهایی افراد فوق العاده سالم است!! چه کسی دوست ندارد P90X را انجام دهد؟

۳. آیا این درست است که سری P90X که مردم می خرند، ۶ سال از عمرشان گذشته است و همچنان مانند گانگبردها می فروشند؟ چه فکری در این باره دارید؟

P90X در سال ۲۰۰۴ عرضه شد. در ابتدا در بازار آزمایشی خیلی خوب عمل نکرد (به جز ما که مشتریان اختصاصی Beachbody بودیم و می‌دانستیم که یک موفقیت بزرگ است). همانطور که افراد بیشتری شروع به انجام این برنامه کردند و نتایج فوق العاده ای دریافت کردند – افراد بیشتری شروع به خرید آن کردند. در اینجا ما در سال ۲۰۰۹ هستیم و P90X تبلیغ شماره ۱ در کشور است. ورزشکاران حرفه ای و افراد مشهوری هستند که برای دستیابی به آن غوغا می کنند و اکنون از نتایج کمپ تمرینی خانگی تونی لذت می برند. من می توانم ببینم که محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است و من را برای دیدن برنامه های دیگری که تونی (برای او) دنبال خواهد کرد، مضطرب می کند. با افزایش تعداد افرادی که اکنون به تمرینات با شدت بالا معتاد هستند، شاهد برنامه های “افزایش سطح” بیشتری هستم.

۴. عکسبرداری از سری پلاس چه حسی داشت و بهترین راه برای گنجاندن این سریال در روال P90X چیست؟

فیلمبرداری سریال X+ با تونی هورتون و تریسی مورو تجربه شگفت انگیزی بود. پس از تغییر تناسب اندام و رسیدن به تناسب اندام، هدف من این بود که روزی بتوانم در یک تمرین ویدیویی با تونی شرکت کنم. بخشی از چیزی که چنین تأثیر مثبتی بر زندگی بسیاری از افراد دارد، افتخار مطلق بوده است. سری P90X+ همراه با راهنمای برنامه دقیق ارائه می شود، بنابراین تنها کاری که هر کسی باید انجام دهد این است که دستورالعمل ها را دنبال کند. درست مانند سری اصلی P90X، P90X+ یک راهنمای “خلبان خودکار” برای موفقیت ارائه می دهد.

۵. واضح است که P90X یک برنامه بسیار تهاجمی است – آیا می‌گویید این برنامه بیشتر برای افرادی است که در حال حاضر در وضعیت خوبی هستند و می‌خواهند به فرم عالی برسند؟

P90X واقعاً برای مبتدیان در نظر گرفته نشده است، اما تونی و «بچه‌ها» آنقدر کار بزرگی در ارائه تغییرات انجام دادند که کسی که در بهترین حالت نیست می‌تواند از آن عبور کند. در پایان ۹۰ روز زندگی، آنها شبیه یک فرد کاملا جدید به نظر می رسند و احساس می کنند، و این چیز زیبایی است.

۶. چه نوع آموزشی در سفر انجام می دهید (چه نوع تجهیزاتی با خود می آورید)؟

وقتی سفر می کنم، تمرینات P90X را انجام می دهم. من همیشه باندهای مقاومتی را با خودم حمل می‌کنم و به اندازه کافی با تونی تمرین کرده‌ام تا بتوانم تمرینات قدرتی، کاردیو یا انعطاف‌پذیری را بدون هیچ وسیله‌ای انجام دهم. من خارج از چارچوب فکر می کنم و همیشه به سطح بالاتر بعدی (شدت) می رسم. برخی از بهترین تمرین‌هایی که انجام داده‌ام، زمانی بود که در جاده بودم (و با تجهیزات کم یا بدون تجهیزات).

۷. بدن شما پاره شده است. آیا دوست دارید یک نمونه از رژیم غذایی روزانه خود را از ابتدا تا انتها برای یک روز به ما بدهید؟

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنم که من دیگر کالری را شمارش نمی‌کنم یا مقدار غذایی که می‌خورم را اندازه‌گیری نمی‌کنم، بنابراین اینها تخمین‌های کلی از مقادیر خواهند بود. حالا، این فقط یک غذای اصلی برای یک روز است، اما من تقریباً همان چیزها را هر روز می‌خورم. مثلاً صبحانه برای من همیشه یکسان است و همه مواد مخلوط می شوند. در مورد مصرف مایعات، من آب (۱ لیتر به ازای هر ۵۰ پوند وزن بدن)، چای سبز و گاهی (اما به ندرت) ۱ فنجان قهوه می‌نوشم.

صبحانه شامل بلغور جو دوسر (تقریباً ۱.۵ فنجان)، پودر پروتئین آب پنیر (مارک های مختلف)، ۲ پیمانه، ۴۸ گرم پروتئین، پودر کراتین اتیل استر (۴ گرم)، دانه کتان (۲ قاشق غذاخوری) است.

میان وعده های صبح عبارتند از میوه (سیب یا موز – هر میوه ای)، نوار کلیف انرژی یا بار ارگانیک گرانولا کاسکادین مزارع.

ناهار ۱ پوند سبزیجات (از روز به روز متفاوت است)، ۲ سبزی همبرگر صبحگاهی است.

میان وعده های بعد از ظهر عبارتند از یک شیک پروتئینی (مخلوط با آب/یخ)، ۲ پیمانه، ۴۸ گرم پروتئین یا نوار پروتئینی Greens Plus، گرانولای ارگانیک Cascadian Farms.

شام شامل یک کیسه (۱ پوند) اسفناج، ۱ قوطی ماهی تن یا ماهی آزاد، ۱ فنجان گوجه فرنگی خرد شده، ۱ فنجان لوبیا سیاه پیکو د گالو، سالسا یا سرکه بالزامیک است.

PM Snack is Shakeology – 2 پیمانه پودر پروتئین آب پنیر (۴۸ گرم پروتئین)
می خواهم توجه داشته باشم که مقادیر بالا ممکن است بسته به احساس من از روز به روز کمی متفاوت باشد. با گذشت زمان، یاد می گیرید که بدن خود را بخوانید و متوجه می شوید که آیا نیاز به افزایش یا کاهش اندکی مصرف دارید. در روزهایی که در دو جلسه تمرین می کنم (مثلاً)، مصرف غذای من تقریباً همیشه بیشتر است – صرفاً به دلیل کالری اضافی سوزاندن.

گاهی اوقات، اگر در فاصله ۳ ساعته بعد از خواب واقعاً گرسنه باشم، یک شیک پروتئین اضافی می‌خورم (همیشه فقط با آب و یخ مخلوط می‌شود). از آنجایی که من یک رژیم غذایی بدخیم (ماهی و سبزیجات) و بدون لبنیات مصرف می کنم، مقدار زیادی مکمل نیز مصرف می کنم. بدون اینکه خیلی مشخص باشم، در اینجا خلاصه ای از مکمل های من آورده شده است: مولتی ویتامین P90X، کپسول روغن بذر کتان، چربی سوز ترموژنیک، کلسیم با ویتامین D
CLA، جینکو بیلوبا، مخمر سنت جان، یونجه (برای مفاصل – جایگزین بسیار ارزان برای گلوکزامین/کندرویتین)

۸. بزرگترین چالش شما در حفظ بدن چیست؟

در این مرحله از بازی، حفظ بدنم برای من بسیار آسان است. من همیشه سعی می‌کنم قدرت، انعطاف‌پذیری و استقامتم را بهبود بخشم – اما وقتی صحبت از ظاهر به میان می‌آید، دقیقاً همان جایی هستم که می‌خواهم باشم. من دیگر هوس غذایی بد زیادی ندارم، بنابراین تقریباً در حالت خلبان خودکار هستم. من در طول سال با حدود ۵ درصد چربی بدن راه می روم – و اینجاست که بهترین احساس را دارم.

۹. آیا روز تقلب دارید؟ اگر چنین است، آیا بد نیست آن را برای ما توصیف کنید؟

من ممکن است هرازگاهی یک چیت میل بخورم، اما از آخرین غذای من حدود ۸ ماه می گذرد – پیتزا غذای مورد علاقه من است، اما وقتی آن را می خورم، همیشه پوسته نازک گندم کامل، پر از سبزیجات و بدون پنیر است. آیا این واقعاً به عنوان یک غذاخوری خوب به حساب می آید؟

۱۰. می خواهید مردم واقعاً از برنامه P90X چه چیزی را دریافت کنند (یا شاید بهتر بفهمند)؟

این واقعیت که این یک تغییر سبک زندگی است. بسیاری از مردم اولین دور P90X خود را انجام می دهند و به من می گویند که نتایج بسیار خوبی داشتند، اما آنها واقعاً از راهنمای رژیم پیروی نکردند. برای اینکه واقعاً از مزایای کامل P90X بهره مند شوید، باید رژیم غذایی و راهنمای ورزش را به شدت دنبال کنید. این فقط برای خوب به نظر رسیدن نیست، بلکه به احساس خوب نیز مربوط می شود. وقتی ورزش می کنید و تمیز می خورید، همه جنبه های زندگی شما بهبود می یابد.

از اینکه به من فرصت دادید تا دیدگاه خود را با شما به اشتراک بگذارم سپاسگزارم. تناسب اندام فرصت های بیشتری را در زندگی من باز کرده است که شما فکر می کنید. بعد از اینکه سلامتی و تناسب اندام را پیدا کردم، کل دیدگاه من نسبت به زندگی تغییر کرد – تا جایی که در حال حاضر به عنوان یک مربی تمام وقت تناسب اندام برای تیم بیچ بادی به کارم رسیدم.

۱۱) بهترین راه برای ارتباط مردم با شما را علامت بزنید؟

بهترین راه برای تماس با من از طریق وبلاگ من مارک بریگز فیتنس است.

نکته مهم:

لطفا توجه فرمایید این مطالب صرفا جهت جمع آوری تمام مطالب در خصوص رژیم کتوژنیک است و توسط ربات از مقالات خارجی معتبر بصورت اتوماتیک ترجمه شده بنابراین ممکن است مشکلات داشته باشد. لذا می توانید در زیر همین مقاله اگر مشکلی وجود دارد کامنت بگذارید تا پاسخ داده شود.

البته در این سایت مقالات زیادی توسط دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه نوشته شده که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را مطالعه بفرمایید به عنوان مثال مقاله زیر:
رژیم کتوژنیک



Source link