آیا نوشیدن آب باعث کاهش وزن می شود؟ (لاغری با نوشیدن آب)


شاید کاهش وزن با نوشیدن آب عجیب به نظر برسد، اما این درست است که بسیاری از افراد این کار را می کنند. البته اینکه نوشیدن آب باعث کاهش وزن می شود یا خیر موضوعی است که باید از عوامل مختلفی مورد ارزیابی قرار گیرد. به همین دلیل در این مقاله در سایت لاگراویت به کاهش وزن با نوشیدن آب می پردازم، همانطور که در قسمت آنلاین رژیم لاغری از این روش استفاده می کنم.

تست غذا و آب آشامیدنی

من محمود مردانی هستم، دنبال آب و غذای لاغری هستم آب درمانی 40 روزه یکی از دوستام شروع میکنه او می گفت: آقای. مردانی البته چهل روز فقط آب خوردم لاگراویت من بارها گفته ام که بدن انسان به هر شش گروه غذایی نیاز دارد. او حدود 45 پوند وزن کم کرده بود، اما تمام ذخایر بدنش خالی بود.

می گفت: وقتی دوره 40 روزه مصرف آب به وصیت تمام شد، رفتم چلو کبابی. قدرتی نداشتم دوباره چاق شوم.

  • آیا می دانید روزانه به چند لیوان آب نیاز دارید؟
  • به نظر شما یک فرد برای رفع نیاز سلولی خود باید چند لیوان آب بنوشد؟
  • آیا کم آبی برای افراد مشکل جدی است یا خیر؟

در این مطلب این دعا را برای شما بازگو می کنیم. در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد آب آشامیدنی خواهید یافت.

می توانید ویدیویی در این باره تماشا کنید و روی لینک رژیم غذایی و کاهش وزن در زیر کلیک کنید. کم آبی بدن همچنین یکی از موضوعاتی است که به آن می پردازیم.

رابطه غذا و آب آشامیدنی

آب کالری ندارد و چاق کننده نیست

اگر از روی ماه به زمین نگاه کنید متوجه می شوید که دو سوم زمین را آب تشکیل می دهد! این بدان معناست که بیشتر دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم از آب تشکیل شده است.

طبق تحقیقات پروفسور آرتور گایتون، مشخص شد که حدود 80 درصد از ترکیب سلول را آب تشکیل می دهد. بدن انسان از بیش از 70 درصد آب تشکیل شده است.

بدن انسان به چه میزان آب نیاز دارد؟

اگر می‌خواهیم بدانیم چقدر آب در بدنمان وجود دارد، موارد زیر را انجام دهیم:

  • لطفا بایستید
  • دست خود را روی سینه خود قرار دهید
  • از کف پا تا سینه شما از آب ساخته شده اید، یعنی بیش از نیمی از حجم بدن ما آب است.

احتمالاً رابطه بین کاهش وزن و نوشیدن آب را دیده اید، بدن ما بیشتر از آب تشکیل شده است.

بزرگترین نیاز انسان آب است

نیاز اصلی سلولی و انسان اکسیژن است.

اگر فردی فقط چند دقیقه از اکسیژن محروم شود، می میرد. از نظر تغذیه انسان، آب در رتبه دوم قرار دارد، یعنی اگر انسان چند روز آب نخورد، می میرد.

حدود چند دهه پیش آقای بابی ساندز، رهبر جمهوری ایرلند در زندان دست به اعتصاب غذا زد. او در زندان گرسنگی را تحریم کرد، اما آب خورد و توانست 66 روز بدون غذا زندگی کند. اما آب مصرف می کند و از اکسیژن استفاده می کند.

رابطه آب و هوش انسان

کاهش وزن با نوشیدن آب

در این مقاله، من فقط در مورد کاهش وزن با نوشیدن آب صحبت نمی کنم، زیرا باید ارتباط بین آب و سطح هوش انسان را درک کنید.

از آنجایی که آب یک نیاز اساسی برای سلول ها و افراد به طور کلی است، کم آبی صدمات زیادی به افراد وارد می کند. تخمین زده می شود که کم آبی باعث کاهش 30 درصدی هوش انسان می شود

یعنی اگر انسان کم آب باشد 30 درصد هوشش کم می شود. اگر داستان افراد موفق را بخوانید، می بینید که آنها آب زیادی می نوشند.

همه موجودات زنده به آب نیاز دارند

در مقاله آب می خورم چاق می شوم توضیح دادم که چاق شدن به این راحتی اتفاق نمی افتد. به همین دلیل آب درمانی برای کاهش وزن تکنیک های خاصی دارد. به همین دلیل ابتدا باید دلایل چاقی را بررسی کنید.

در واقع آب یکی از معجزات خداوند است و در سوره انبیه آیه 30 آمده است که هر چیزی را با آب می توانیم زندگی کنیم.

همه گياهان و درختان به آب نياز دارند، هر جا آب باشد رفاه است. همه حیوانات نیز به آب نیاز دارند و این قانون قابل انکار نیست

مردم نمی توانند با این تفاوت داشته باشند و به آب زیادی نیاز دارند.

لاغری و کم آبی صورت

در مقاله بهترین راه کاهش وزن در لوسرفیت توضیح دادم که نوشیدن آب را فراموش نکنید.

غذا و آب لاغری آنها نیز ضروری هستند. خانمی با گلایه از لاغری پیش من آمد، گفت من رفتم غذا بخورم صورتم کوچک شده است!

راست می گفت علاوه بر کاهش وزن، صورتش چروک و تیره شده است. برای یک زن زیر چهل سال، چهره 80 ساله فاجعه است!

بله خدا رو شکر حدود 2 هفته بهش غذای قلیایی دادیم و صورتش چاق شد. یعنی آب سلولی با رژیم لاغری قلیایی ما فراهم می کنیم

در رژیم لاغری به چند لیوان آب نیاز داریم؟

سبزیجات و میوه ها بیش از 90 درصد آب دارند.

خیلی ها از من در مورد آقا می پرسند. مردانی در گروه مشاوره آنلاین کاهش وزن

  • راه کاهش وزن با آب چیست؟
  • آیا کاهش وزن با نوشیدن آب امکان پذیر است؟
  • آیا می توان از آب درمانی برای کاهش وزن در بزرگسالی استفاده کرد؟

اولین قدم برای رژیم کاهش وزن و مصرف آب، افزایش آگاهی شماست.

یک راه آسان برای دانستن اینکه چند لیوان آب نیاز دارید وجود دارد. وزن خود را بر 2 تقسیم کنید و حاصل را در 0.3 ضرب کنید (سه از ده)!

به عنوان مثال، اگر وزن شما 60 کیلوگرم باشد، 60 تقسیم بر دو تبدیل به 30 و 30 تقسیم بر 3 می شود. عدد حاصل را ضرب کنید تا عدد 9 بدست آید. یعنی شما به 9 لیوان آب در روز نیاز دارید. البته میوه ها و سبزیجات نیز سرشار از آب هستند.

اگر به دنبال کاهش وزن با نوشیدن آب هستید، باید بدانید که آب یکی از نیازهای اصلی بدن است. بنابراین سعی نکنید با نوشیدن کمتر یا نوشیدن آب بیشتر وزن خود را کاهش دهید. اصول کاهش وزن سریع به آب مربوط نمی شود، زیرا باید با حفظ سلامت جسمی خود وزن کم کنید.

به اندازه نیاز آب بنوشید

قانون این است که وقتی از خواب بیدار می شوید آب بنوشید، من خودم این کار را انجام می دهم.

همین امروز صبح که دارم این مقاله را می نویسم، دو لیوان آب خوردم. یکی از مشتریانم که برای کاهش وزن به من مراجعه کرده بود، گفت که من بسیاری از لیوان ها را با رنگ های مختلف پر از آب می کنم و به طور متناوب از آنها استفاده می کنم. به این ترتیب، مقدار آب مورد نیازم را می نوشم. نوشیدن آب شما را زیبا و لاغر می کند اما در دراز مدت.

همچنین باید آب بنوشید و آب کافی بنوشید. در محل کار، خانه، مسافرت و همه جا آب فراوان بنوشید.

من در بخش پیشنهاد می کنم توصیه کاهش وزن برای کاهش وزن در سایت لوگریت اقدام کنید.

با تشکر محمود مردانی از سایت لوگریت

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟

https://www.rdiet.ir.com/?p=6690